بازدید 4769
۴
زارع‌پور خبر داد:

اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ 06 July 2022


به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.

زارع‌پور گفت: کسانی که یارانه ۴۰۰ تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند.

وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روزهای اخیر نیز تصریح کرد: اگر کندی وجود داشته باشد، می‌توانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و گزارش کنند و ما حتماً آن را بررسی می‌کنیم.

وی افزود: اخیراً یک کندی در شب‌های اخیر بوده که البته برطرف شد اما ما آماده هستیم گزارش‌ها را دریافت و به آن رسیدگی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
مطمئنا کاسه ای زیر نیم کاسه است!! به کسی مجانی چیزی نمیدهند ! خصوصا امثال شما که همیشه از مردم کنده اید! ببینیم یا اینترنتش کم سرعت و هر پورت اشتراک بین 100 نفر است یا برنامه ریزی برای اجرای اینترنت ملی است و احتمالا هم جون مردم را به لب میرسانید تا اینترنت را به این دهک ها بدهید !
به جای اینترنت، اینترنت ملی را برای کشور رایگان کنید. به نفع کشور است.
در مقابل اینرنت بین الملل را گران کنید و خرج اینترنت ملی کنید.
شعر بافی نکن .
۱۹۵ !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر کسی رسیدگی میکنه یا جوابگوی مردم هست؟
مملکت رو یه لقمه کنید بچپونید تو حلقوم سه دهک پایین
اگه میدونستیم اینجوری میشه، اینهمه زحمت نمی‌کشیدیم و می‌شدیم جزو سه دهک پایین تا همه‌چی ملت و مجانی، دم در خونه‌مون بیاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی