بازدید 6862

تصادف هولناک در محور نیکشهر- چابهار با ۱۴ جانباخته

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از فوت سرنشینان دو خودروی سواری در محور نیکشهر به چابهار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 01 July 2022


به گزارش تابناک، سرهنگ مصطفی کول زاده گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۲۰ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو سواری پژو در کیلومتر 45 محور نیکشهر به چابهار بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه جنوب به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد، دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده و یکی از دوخودرو بر اثر شدت تصادف دچار حریق شده است.
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه دلخراش ۱۱ نفر از سرنشینان دو خودرو در دم فوت و ۳ نفر دیگر از سرنشینان مصدوم که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و براثر شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت می کنند.
به گزارش صداوسیما، کول زاده ضمن اظهار تاسف از این حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت تامه این حادثه دلخراش تجاوز به چپ یکی از دوخودروی ۴۰۵ اعلام شده است.
وی با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان از شهروندان خواست: در هنگام تردد در این محورها ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی خصوصا شب ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تاسف بار و دلخراش نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر