بازدید 7402

سکوت عجیب آقای توییترباز

ماسک در طول یک هفته شلوغ که معمولا انتظار می‌رفت در توییتر فعالیت گسترده‌ای داشته باشد، به طرز مشکوکی در توییتر ساکت بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 30 June 2022

 

به گزارش تابناک و به نقل از روزنامه سان، ماسک روز سه‌شنبه با پست‌های تبریک تولدش توسط اعضای خانواده و طرفدارانش روبرو بود، اما این میلیاردر تازه ۵۱ ساله‌شده، هیچ پاسخی زیر پست‌های آنها و یا به طور اختصاصی نگذاشت.

ماسک به فعالیت فراوان در توییتر شهره است. او تقریبا ۱۹۰۰۰ توییت ارسال کرده و اخیرا از ۱۰۰ میلیون دنبال‌کننده در این پلتفرم فراتر رفته است.

اما ۹ روز است که او چیزی توییت نکرده و یا حتی توییت دیگری را لایک نزده است.

طرفداران و روزنامه‌نگاران اکنون رو به گمانه‌زنی درباره دلایل ناپدید شدن احتمالی ایلان ماسک آورده‌اند!

برخی سرگرم شدن او در جشن تولدش را دلیل این سکوت می‌دانند و برخی دیگر پا را فراتر گذاشته و می‌گویند او دچار تنش در زندگی شخصی‌اش شده است، زیرا دختر ماسک در اسناد دادگاهی که به او اجازه تغییر نام و جنسیتش را داده، اعلام کرده است که دیگر با پدر بیولوژیکی‌اش زندگی نمی‌کند یا نمی خواهد به هیچ وجه با او رابطه داشته باشد.

یک حساب توییتر خودکار که هواپیمای شخصی ماسک را ردیابی می‌کند، می‌گوید که او آخرین بار در ۲۴ ژوئن در آستین، تگزاس به زمین نشست.

شرکت‌ها و دارایی‌های ماسک در موقعیت‌های ناپایدار قرار دارند و داستان معامله توییتر نیز به عنوان یک موضوع بسیار بزرگ، حل‌نشده باقی مانده است.

ماسک اخیرا در دو شکایت چشم‌گیر نیز داشته است. کارمندان پیشین تسلا او را به نقض قوانین کار فدرال متهم کرده‌اند و یک مرد نیویورکی به او اتهام کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال کرده است.

شاید هم به دلایلی که در معامله برای خرید توییتر وجود دارد، او ترجیح داده فعلا ساکت باشد. جدایی او از توییتر به احتمال زیاد خودخواسته است و در صورت تصاحب شرکت، مطمئناً کوتاه مدت خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر