بازدید 164248

عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش از معلمان

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش بر این است که نظام رتبه‌بندی زودتر اجرایی شود، از فرهنگیان بخاطر تاخیر در اجرای این طرح، عذرخواهی و تاکید کرد که معلمان با علم، مباحث رتبه‌بندی را دنبال کنند و به مطالب فضای مجازی اکتفا نکنند.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 23 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، یوسف نوری پنج شنبه دوم تیرماه در جریان سفر یک روزه به شیراز و در دیدار با جمعی از فرهنگیان فارس، با اشاره به نقش معلمین در ترویج تمدن و تثبیت و کارآمدی انقلاب اسلامی گفت: علت ایجاد دین اسلام وجود مقدس حضرت محمد(ص) است.

او ادامه داد: اوج دین اسلام زمانی بود که پیامبر از مکه به مدینه هجرت کرد و انتشار و تثبیت دین از مدینه بوده است اما بعد از آن دچار حوادثی شد؛ نیاز بود این دین ابقا شود که در سال ۶۱ هجری قیام امام حسین(ع) رخ داد و موجب بقای دین اسلام شد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشا کرد: بیش از هزار سال پیش امام رضا(ع) به سرزمین توس و ایران آمدند و انتشار تشیع و دین اسلام در زمان امام رضا(ع) اتفاق افتاد.

نوری با بیان اینکه بخشی از اقدامات امام رضا (ع) در ابعاد علمی انتشار ساحت‌های گوناگون علمی اسلام بود، افزود: در این شکل‌گیری تمدن اسلام بسیاری نقش داشتند که احمدبن‌موسی(ع) از جمله آنهاست.

او اضافه کرد: امامزادگان یک شبکه داشتند که یک کارشان مبارزه با استکبار و یک کار مهم دیگرشان نشر دین و تبیین اسلام برای مردم بود.در ادامه امام راحل نیز برای انقلاب اسلامی یک شبکه‌سازی کرد که شهید دستغیب در استان فارس یکی از سر شبکه‌های حضرت امام بود؛ امروز در زمان ما نیز شهید سلیمانی شبکه‌سازی کرده است.

بیشتر بخوانید

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلمان به ویژه معلمان تاریخ و معارف باید این مطالب را بیان کنند، عنوان کرد: حضرت معصومه (س) یکی از کسانی بود که نشردهنده شبکه‌سازی امام رضا بود که در ادامه منجر به تشکیل حوزه‌های علمیه شد که امروز نتیجه این حوزه‌ها وجود رئیس جمهور و رهبری است.

نوری‌ بیان کرد: در زمانی که نحله‌های مارکسیستی از جدایی دین از دیگر امور جامعه صحبت می‌کردند، امام(ره) آمد و عینیت دین و اثبات حکومت دینی را مطرح کرد و امروز بیش از ۴۳ سال هر توطئه‌ای می‌کنند موفق نمی‌شوند، در تمام دنیا امروز ایران نقش‌آفرین و تاثیرگذار است‌.

او با طرح این پرسش که نقش معلمان چیست؟ گفت: یک رئیس‌جمهور شهید داریم که معلم بود یک نخست وزیر شهید که معلم بوده پایه‌گذار صنعت موشکی ما طهرانی مقدم فارغ التحصیل دانشگاه تربیت دبیر بود، در سلول‌های بنیادی کاظم آشتیانی معلم بود، قله‌های ما در کارهای خیرین معلم هستند، هر جایی اقدام تاثیرگذاری انجام شده توسط معلمان بوده است و معلمی از مقبول‌ترین شغل‌ها در جامعه است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با بیان اینکه در دوران کرونا فرهنگیان فداکاری کردند به گونه‌ای که مقام معظم رهبری از معلمان و فرهنگیان تشکر کردند، افزود: بعد از این هم شما کار خود را انجام می‌دهید چه گفته شود یا نه، چه دیده شود چه نه. در تثبیت و کارآمدی نظامی معلمان نقش داشتند و هنوز هم هست و آینده نیز همین روند خواهد بود.

نوری با بیان اینکه بودجه آموزش و پرورش از محل بودجه عمومی دولت ۹.۶ درصد شده بود و الان ۱۳ درصد شده است، گفت: اجازه نمی‌دهم آموزش و پرورش محمل کنکور شود، دانشگاه وظیفه دارد جذب دانشجو کند. ما باید کار تعلیم و تربیت خودمان را انجام دهیم، حکمرانی آموزش و پرورش این است که کار خودش را کند و موسسات نباید برای ما تعیین و تکلیف کنند اگر ببینیم در شورای نظارت عزل می‌شوند.

او تصریح کرد: حکمرانی آموزش و پرورش ایجاب می‌کرد سند تحول اجرا شود، تحول باید در معلم و دانش‌آموز و اولیا رخ دهد و تغییر در این ۳ عنصر مشهود باشد؛ حضوری شدن مدارس با گسترش واکسیناسیون انجام شد اما تابع ستاد ملی کرونا هستیم با این حال از ابتدا بر حضوری شدن مدارس تاکید داشتیم چون تجربه جهانی در این زمینه خود را نشان می‌داد اما جریان عاطفی و رسانه‌ای بر انجام آموزش غیرحضوری شد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان‌کرد: دولت برای جبران افت ناشی از آموزش غیرحضوری یک فرایند تعریف کرده تا در تابستان درس را بهتر یاد بگیرند.

نوری عنوان کرد: سند ۲۰۳۰ از گذشته شروع شده بود و متناسب با ما نبود البته برخی از کشورها بخش‌هایی از این سند را نپذیرفتند اما ما امضا کرده بودیم.با حضور دولت سیزدهم اعلام کردیم سند تحول داریم و نمی‌توانیم ۲۰۳۰ را اجرا کنیم.

او با بیان اینکه بلاتکلیفی معلمان و استخدام‌های آنان را براساس قانون انجام دادیم، گفت: رتبه‌بندی فقط شعار بود اما امروز آنان که مجری بودند، مدعی تاخیر آن شدند؛
۶ هزار میلیارد برای ۳ سال در نظر گرفته شده بود الان ۳۸ هزار میلیارد برای ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است البته ابهاماتی در اجرا هست که با تطبیق مجلس و حقوقی رفع می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تلاش بر این است که نظام رتبه‌بندی زودتر اجرایی شود، معلمان با علم مباحث رتبه‌بندی را دنبال کنند و به گفته‌های فضای مجازی اکتفا نکنند.
رئیس جمهور و مجلس پیگیر این امر بودند و به محض رفع موانع اداری اجرایی می‌شود.

نوری همچنین با تاکید بر اینکه برای تاخیر اجرای آن عذرخواهی می‌کنم اما باید در این کم و کسری‌ها مانند یک خانواده رفتار کنیم، به جذب نیرو برای کمبود معلم اشاره کرد و گفت: جذب نخبگان بدون آزمون، استخدام ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر با آزمون و جذب ۱۵ هزار نفر دانشجوی تربیت معلم از جمله اقدامات است.

او با بیان اینکه تلاش می‌شود نیروی ثابت و آماده داشته باشیم به ویژه در مرز عشایر و روستا، افزود: در همین راستا قرارگاه عدالت تشکیل دادیم تا محرومیت آموزشی برطرف شود.‌

وزیر آموزش و پرورش درباره ساختمان و تجهیزات مدارس افزود: دولت در سفرهای استانی ۸ هزار میلیارد علاوه بر اعتبارات برای تکمیل ساختمان‌ها داده است و ما دنبال خلق منابع جدید هستیم.

نوری همچنین با بیان اینکه هنرستان‌ها هوشمند می‌شوند و تقویت هنرستان‌ها در دستور کار قرار دارد؛ گفت: انسجام درونی و ارتباط با بیرون باید در مدارس مورد توجه باشد؛ مدارس با بیرون ارتباط داشته باشند بچه‌های قرنطینه‌ای به درد جامعه نمی‌خورد؛ بچه‌ها را برای آینده تربیت کنیم به ویژه در امسال که دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است.

او تصریح کرد: جامعه دانش‌بنیان در دوران دبستان و پیش از دبستان شکل می‌گیرد و دهه نودی‌ها آماده هستند که تمدن رضوی و انقلاب اسلامی را به قله جهانی برسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۹۸
نالایق ترین وزیر اموزش و پرورش در طول تاریخ 6000 ساله ایران!!
وزیری که نتونه از معلمش دفاع کنه این وزیر نیست.و باید فکر یه کاری دیگه باشه .همتون دروغ میگین شما هم هیچ فرقی با بقیشون ندارید .ده سال هست با روح و روان معلمین و خانواده اونا بازی میکند اصلا خم به ابروتون نمیاد . الان یک سال هست ناسلامتی وزیر آموزش و پرورش شدید چه کار مثبتی برای رفاه معلمین انجام دادید .خدا از سرتون نگذره انشاالله روز قیامت همین معلمینی که اضافی هستند سر راهتون را میگیرند به امید خدا .
این رفته مشکلات رو تبیین کنه یا درس تاریخ اسلام بده
این تیتر رو بذارید سال بعد همین موقع استفاده کنید.
استاد قصه گویی هستیم
فقط وعده میدن
عزیز جان عذرخواهی شما به درد ما نمیخوره،،،، الان9 ماه از موعد اجرا گذشته،،،،، قسط بانک رو اگه دیر پرداخت کنی جریمه میکنن،،،، یکم انصاف داشته باشید دیگه و کشش ندید
فعلا که فقط حرف است وحرف عذرخواهی بهارم تموم شد
متاسفم برای این اوج نالایقی اللهم عجل لولیک الفرج
با عذر خواهی چی به معلمان عزیز میرسه؟

بیشتری ضرری که به معلمان رسیده از جانب خودت وامثال عرب اسدی و سازمان برنامه بودجه بوده و هست

فکر نکن معلمان عزیز ساده ن کسی به حرفاتون اعتماد نداره
یک سال هست دارید معلمان رو می چرخانید ،تمامی معلمان رو نسبت به بدنه آموزش و پرورش بدبین کرده اید،از بس قول و وعده شنیدیم ولی عملی نشد،آقای وزیر به چه قیمتی ،
عذر خواهی پول کرایه خونه ما نمیشه، در حالی که در تمام دستگاه های دولتی رفاهیات، بن، حق مسکن، حق رفت آمد دارن، معلم ها ندارن ، فوق العاده اونا ها 50 درصد و ما معلم 12 درصد، اون با یه نامه حقوقشون زیاد میشه برای باید در مجلس قانون تدوین بشه، آیین نامه در دولت تصویب بشه، هیت ممیزی تشکیل بشه برای یک میلیون شیشصد در صوتی موارد که بالا گفتم حداقل 3 برابر رتبه بندی معلمان میشه
عذرخواهی کاری رو درست نخواهد آقای وزیر
تمام معلمان مسلمان زاده ومسلمان هستند. وظیفه وزیررسیدگی به وضع معیشیتی واجرای قوانین مصوبه مربوط به معیشت است. نه منبررفتن،
آقای وزیر بی سواد
عذرخواهی به درد من نمیخوره.قبل از شما هم به اندازه کافی عذرخواهی کردن.
ارزش ۶ همت سال گذشته بیشتر از ۳۸ همت امسال هست.
همه حرفهای شعاری و تهی از منطق و دانش، هیچ چیزی ندارید برای آ پ ، لااقل دنیا سند ۲۰۳۰ داره
فکر میکنید با رسانه ایی کردن خبر رتبه بندی که چیزی جز گول زدن فرهنگیان نیست خدمت برای معلم برای کلاس گذاشتید با این اوصاف قطعا بی احترامی به معلمان بیشتر و به طبع آن درگیری ها در مدارس بیشتر خواهد شد
واقعا ارزش معلم کجاست معلم اگر پول نداشت احترام داشت شما با احترام معلم چه کردید
خدااز کسایی که این وزیر رو انتخاب کردن نگذره،مارو بيچاره کرد،فقط حرف میزنه
به خدا اگه معیشت معلمان حل بشه همه چی درست میشه این همه اراجیف وچرت پدرت نگین به خدا خسته شدیم از اینهمه دغل کاری وحبله مخصوصا در رتبه بندی
عذر خواهی تو مشکل زندگی ما را حل می کنه؟
حق التدریس را چی. این که قانون مشخص داره ولی پرداخت نمی کنی
عذرخواهی تو نخواستیم. یا زودتر وظایفتو انجام بده یا استعفا بده و برو. عذرخواهی به هیچ دردی نمی خوره! اگه توی ژاپن بود، طرف به خاطر بی عرضگیش، هاراگیری کرده بود. این قدر هم دم از مسلمونی نزنید که هیچ کدومتون مسلمون نیستید چون مسلمان این قدر حق معلمان بدبخت رو ضایع نمی کنه
عذر خواهی درد عمه اش می خوره یک سازمان با این بزرگی یک وزیر عرضه دار می خواهد ،۱۰ ساله حقوق معلم را تباه کردند حالا هم قضیه طوری دیگر شده حتی حق اعتراض هم نداریم ،معلم باید بمیرد
باعلم ما دنبال کنیم شما دروع تحویل دهید وما سرگرم باشیم عجب دنیایی است
ما همه یک خانواده ایم؟!!!
این آموزش و پرورش چه خانواده ای هست که شماها سیر و معلمان درپی یک لقمه نان و اجاره خانه و.....!!!
عذرخواهی به چه درد این قشر می خورد ؟
وزیر دروغگو، دروغگو دروغگو دروغگو
اقای وزیر عذرخواهی شما بسیار کار پسندیده ایست.ایا واقعا حق معلمان وشان معلمان این است.؟این همه انتظار .شماجای ماباشید.چه حالی میشوید.بعداز سه مرحله وعده ووعید وقول قرارکه رتبه بندی اجرا میشه به خانوادهایمان چی بگیم.ای کاش حال ما را میدانستید.وخداکند یه روز جاها یمان عوض شود.
چه حرف ها که زده میشه!!!!!
، مترسک خیمه شب بازی، خجالت بکش
عجب وزیری
کارتون از خجالت کشیدن گذشته
چرا ارگانهای دیگر دغدغه ی حقوق ندارند چرا دولت تبعیض ایجاد می کند به آینده ی همه ربط دارد
سلام
ما معلمی در شیراز داشتیم که به عنوان هنرآموز در آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز مشغول به خدمت بودند،پس از شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفتند و تا فرماندهی توپخانه سپاه اسلام ارتقاء پیدا کردند.ضمن حفظ حرمت همه شهدای عزیز،بهتر بود که یاد این معلم و مهندس شهید نیز در جلسه امروز شیراز بیان میشد.
نام این شهید مظلوم ،مهندس کمال ظِل انوار هست
معلم و کارگر زندانی آراد باید گردد.
جناب اقای وزیر خوب بود امشب یه نگاهی به گفتگوی سبکه دو نگاه میکردین که ببینید معوان قوه قضاییه از افزایش ۳ میلیونی سال گذشته کارمنداش به عنوان مبلغ ناچیز یاد میکرد و قطعا با این برنامه امشب هم زمینه چینی کرد کلی افزایش دریافتی داشته باشن در حالی که شما ۹ ماهه که معلم رو گذاشتین سر کار همش امروز و فردا می کنید تاره فکر میکنید این افزایش صدقتون چقدر میتونه نعلم رو سرپا نگر داره
این اقای نوری از دیپلم تا دکترا. ۴ تا مدرک متفاوت داره. که اصلا ربطی به اموزش و پرورش ندارد. و هیچ هدفی از درس خواندن نداشته براش مدرک مهم بوده، مثلا دکترای. گردش گری کودک دارد ، بعداز ظهر ها با بچه هاش میرفته پارک گردش،.
با سلام اینقدر روضه نخوانید مشکل را حل کنید
,چه ربطی به رتبه بندی داشت
واقعا دروغگویی
سلام وزیر محترم ایا معلمان اضافه کاری ندارن ایا پاداش انها که ااان ده ماه میگزره چکار کردین ما برای نون شب محتاج هستیم
سلام تورو خدا رتبه بندی را اجرا کنید. معلمان دیگه از بس وعده ووعید شنیدند خسته شدند.
وقتیکه این جناب وزیر آموزش و پرورش بجای اینکه راهکاری اساسی برای حل نمودن معضل حقوق فرهنگیان بیابد و آنرا عملی سازد، مشغول موعظه و روضه خوانی میشود، قاعدتاً نه از دیگر وزرا و صد البته نه رئیس جمهور ، هیــــچ انتظاری نمیتوان داشت.
دیگه چه ابهامی باز هم ابهام حقوقی مگر مجلس ودولت یکدست نبودند چی شده که باهم کارسکنی میکنند و خط همدیگر رو نمیخونند عجب داستانی شد ایکاش آقای نوری توصیه کند این داستان غم انگیز زجر آور فراموش نشدنی ۱۲ ساله وهزاربار تصویب شده در تاریخ آینده نوشته شود
جناب وزیر تا کی صبر کنیم با این گرانی ماشاالله شما نفست از جای گرمی بلند شده مگه ما صبر ایوب داریم
با این همه سخنرانی تفصیلی چیز جدیدی نداشت واقعیت ها ومشکلات روز ارائه نمایند که معلمان با آن روبرو هستند از حق و حقوق مادی تا اجتماعی ...مشکل معلمان اضلاع کم معارف اسلامی وتاریخ گذشته نیست بلکه کمبود حقوق است
فقط بلدید از معلم ها تشکر زبانی کنید این همه خوشبختی محاله، کادر درمان رو روی چشم گذاشتید در حالی که بنده سه بار در حد مرگ در مدارس کرونا گرفتم تازه با اون وضع باید در شاد تدریس میکردم، بدترین، بی ارزش ترین، تلخ ترین شغل معلمیه، کی گفته معلمی عشقه، معلمی زهرماره...
خدایا به چه روزی انداختی مارو.خداوکیلی واقعا قحط الرجال مملکت که این آقا شده وزیر آموزش و پرورش.هرچه خواندم سخنرانی بی ربط این بنده خدارو هیچی نفهمیدم .فقط تصمیم داشت هر جور شده توی حرفهایش از پیامبر وائمه وشهید سلیمانی مایه بذاره لامصب همون رو هم بلد نبود.مثل اون یکی بزرگوار درباره پتروشیمی ازش سوال کردن ارجاع داد به مسئله ابابیل و لشکر فیل سوار.خدایا من رو ببر پیش خودت من از اینا میترسم.
تورا به تمام مقدسات قسم این قدر مارا زجر نده یه تاریخ دقیقی را اعلام کن اخه شده داستان برجام بی فرجام. بسه دیگه باروح وروان معلم بازی نکنید
بجای عذرخواهی یه فکری برای معیشت پرسنل وزارت خونه ات بکن حتی یه آب معدنی قیمتش از پارسال تا الان دویست درصد افزایش داشته اونوقت حقوق کارمندای شما فقط ۹ درصد زیاد شده
معلمان دارند از فقر و فلاکت خود کشی میکنند....الان چندین نفر از معلمان در شهرهای مختلف خودکشی کرده اند چرا رسانه ای نمی شود تا این وزیر شعار اندکی شاید خجالت بکشد
حرف های صد من یه غاز .
وزیر اموزش سلام علیکم شما باعث افتخارید همانطور که افتخار افرین درعرصه جنگ وجبهه بودید واز زحمات شما وزیر پرتلاش کمال تشکر را داریم
جناب وزیر داستان سرایی نکن ،،امام و سردار شهید را وارد میدان نکن از آبروی آنها برای میز ریاست خودت هزینه نکن آنها برای مردم عزیزند ،
خودت فهمیدی چی گفتی؟دوران پیامبر به‌ما چه. به ما بگو از ابتدای وزارتت چکار کردی؟صغری کبری نچین
واقعا متاسفم که معلمان ایران دو شغل دارند و حقوق معلمی کفاف ده روز زندگی را نمیدهد
وزیر اموزش و پرورش اصلا به درد نمیخورد. فکر معلم نیست . چرا الان دو ماه است حقوق معلمان حق التدریس پر داخت نشده این قدر که بودجه کشور هزینه شرکت نفت میشود فکری بحال معلم و تعلیم و تربیت باشید.
جناب وزیر متشکریم برای عذر خواهی ولی برای معلم نان وآب نمی شود کوتاهی نکنید رتبه بندی را اجرا کنید
آقای وزیر صاحبخونه و قسط بدهکاری عذر خواهی نمی فهمه ....‌خجالت بکش
سلام در باره رتبه بندی حرف بزن
شما هم میخای بندازی گردن دولت بعدی وگرنه هیچ توجیهی ندارد تاخیر
بازم از اینکه شعور عذر خواهی داره خداااا رو شکر
وزیر بی لیاقت به کار قبلی خودت برگرد.
احمدی نژاد برای دانشگاه تاسیس نشده خودش میلیاردها تومان پول اختصاص داد و زمین عمومی در بهترین قسمت تهران را برای دانشگاه ایرانیان حصار کشید
تو نمی دانی حقوق عقب افتاده ۷۰۰ هزار معلم را بدهی همه چیز در این دو سال ۵ برابر شده عرضه افزودن ماهی سه چهار میلیون به فرهنگیان را نداری
ماندنت برای چیست
شریک ظلمه در ادامه ظلمشان به فرهنگیان شدی
نام پیامبر و امام رضا و امام خمینی و انقلاب و شهدا در قلب همه فرهنگیان و در کلام آنها هست شما درباره راه حل ها صحبت کنید
اگر نمی توانید شرف داشته باشید و به رئیس جمهور بگید که نمی توانید
آقای نوری.به جای اسلام آموزی وعذرخواهی به مسوولیت خود برسید وبه وعده هاعمل کنید.همه اسلام وادیان الهی رو امروز میشناسن.
سلام .آقای وزیر تا کی امروز فردا میشود.یک مساله اینقدر زمان نمی برد با چند جلسه فشرده میشود راحت حل کرد.مگر چه مشکلی هست که اینقدر اغراق و استدلال غلط میشود.این تحریفات شناختی بگذارید کنار
فقط واگذار می کنیم بخدا اوحاکم باشد.
فقط این وزیر شعار میده ، مرد حسابی مجلس رتبه‌بندی را مصوب کرده تو میایی میگی با همکاری هم رتبه‌بندی را با بحث علمی حل کنیم مگه قراره مسائل فیزیک هسته ای را حل کنیم ، قانون مجلس را اجرا کن بره دنبال کارش ، معلمان عزیز اگه متحد نباشیم این وزیر حالا حالاها قصد اجرای رتبه‌بندی را نداره .
به این وعده های دروغین بیش از ده ساله فرهنگیان عادت کردند. فقط ای کاش صدا و سیمای فهیمی داشتیم که قبل از اجرایی شدن این طرح آنرا رسانه ای نمی کرد تا الان نقل همه محافل باشه. به قول گفتنی: آش نخورده و دهن سوخته
فقط اومدشیرازکه معذرت خواهی کنه براچندرغازکه میخوان اضافه کنندناراحتیداینم ندهیدضررمیکنید
شما شایستگی این سمت را ندارید.. من عضو هیچ حزب سیاسی نیستم.. بروید و بیش از این به این وزارت ضربه نزنید... چه افتخازی برای شما دارد. معلمان که کف خیابان بارها فریاد زدند از این وزارت برو. برو..... برو...
هیچی از علم ودانش روز نگفتی از تکنولوژی اموزشی برای معلمان وبچه ها نگفتی ابن فرمایشات فقط برای بالاتر از خودت بوده ودردی را دوا نمیکنه چون سالهاست این حرفها را میشنویم تحول را نشونمون بده هرچی تحول وپیشرفته به خاطر نگاه ها ونوشته های برجسته نسلهایی است که تدوین کتابها را کردند زحمت کشیدند تحقیق کردند وشما حاصل رنج های انها را با حذف مطالب که به نظر بعضی ها خوش بیاد انجام دادید اصلا لیاقت ان جایگاه را ندارید
سلام
جناب وزیر عذر خواهی شما شکم وا مانده بچه های ما رو سیر نمی کنه با ۳تا فرزند
آیا در کشوری که معلم این همه در ترویج دین و انقلاب تاثیر داشته سزاوار چنین خفتی است صدرحمت به کلید روحانی تورم کمر مارا شکست تعریف سودی ندارد
معلوم نیست آقا وزیر آموزش‌وپرورش یا امام جمعه
همش حرف حرف حرف ، به جای حرف زدن بهتره عمل کنین، شما خودتان در مصاحبه های متعدد بحث رتبه بندی رو اعلام کردید الان بخشی از صدا و سیما در آموزش وپرورش است آقای وزیر یک روابط عمومی قوی ندارید جای کار و عمل که وسط بیاید اصلا شماها وجود ندارید
آقای وزیر ،این عذرخواهی شما توجیهی برای ناکارآمدی و ناتوانی شما نخواهد بود .بس کنید این همه فریب را .قشر فرهیخته فرهنگیان کشور بهیچ عنوان شما را وزیر جامعه بزرگ فرهنگیان نمیدانند .اگر میخواهید حداقل مقبولیتی بدست آورید هر چه زوتر این لایحه رتبه‌بندی را انطور که فرهنگیان خواهان اجرای ان هستند ،در عمل اجرا کنید
برا در عزیز عذر خواهی چه دردی ازمعلم دوا می کند اگه می خوای به معلم کمک کنی رتبه بندی را هر چه زودتر اجرایی کنید متشکریم
بهتره این اداهای عذرخواهی رو بگذارید کنار و با عمل و رفتار نشون بدید شرمندگی و عذر خواهاهی و....
این مانور ه و نمایشها دیگه سکانس تکراری است و نخ نما شده وزیر آپ عزیز.
شما را وزیر قرار دادند تا آموزش وپرورش مسیر انحطاط خود را با سرعت بیشتر طی کنه !!!!
وقتی معلم شاغل و بازنشسته نتواند مخارج خوراک و پوشاک و مسکن ودرمان خود را تهیه کند کدام عدالت حرف میزنی و دانش آموز از گرسنگی سرش روی میز است کدام عدالت
وزیری که توانایی نداره بهتره قول هم نده
من نمیدونم شماهاازاین دروغ خسته نمیشداگه مزایای برای شما مدیران وروسا ووزراونمایندگان بود به طرفه العینی تمام موانع پرداخت برداشته میشد وفوری مزایا ازقبل محاسبه وباعقب افتاده و...پرداخت میشدامادراین مواردکه عموم مردم موردنظرهستند همه جورمانع ازقانون گرفته تابودجه و..عدالت و وهزارویک جوربهانه براش پیدا میشه یادشعرشاعرافتادم که گفت
دل بسته برعلایق دنیاچه میکنی

دنیاسراچه ایست که بایدازآن گذشت

بگذرازاین سراچه تماشاچه میکنی

گیرم که عمرنوح کنی یاکه بیشتر

کشتی شکست دردل دریاچه میکنی

گیرم تمام ثروت عالم ازآن توست

دست تهی به عالم عقباچه میکنی

گیرم به اوج مرتبه امروزتوگذشت

باگیر و دارحسرت فرداچه میکنی

گیرم به نازاین تن خاکی به پروری

فردابه زیرخاک باتن تنهاچه میکنی

گیرم که خلق رابه طریقی فریفتی

بادست انتقام الهی چه میکنی

گیرم که خون خلق بنوشی به جای آب

در دادگاه خالق یکتاچه میکنی

پایان عمرهرکه بودمرگ ای دریغ
اینجاگذشت عمرتوآنجاچه میکنی
حتی یکبار هم نشده صاحبخانه بجای اجاره عذرخواهی منو قبول بکنه
آقای وزیر از ابن همه دروغ خجالت نمی کشی .
جناب وزیر، خواهشا به معلمین درس دینی و تاریخ نده، اونا خودشون خیلی بهتر از شما بلدن، لطفا برو وعده هات رو عملی کن و عدالت رو اجرا کن. شما می گویید که معلمین پیگیر حقشون باشن، اما جوابتون به این حق خواهی معلمین، زندان بود و بس، عدال علویتون رو هم دیدیم. خوب مردم رو به مقام انسانیت رسوندید. بعد چهل سال مقاومت، مردم نون خشک هم گیرشون نمیاد.برا چهارتا نون، باید نصف شهر رو بگردن. دست مریزاد.
دروغگو دشمن خداست
هدیه های اسمانی کلاس دوم
این سخنان هیچ گونه کمکی به تعلیم و تربیت نمی کند اگر قصد دارید مروج دین باشید خرابترش می کنید چون هیچ موقع حرفتان با عمرتان. یکی نبوده و تنها در در این عرصه نه تنها شما که همه نظام توفیق بسیار بدست آورده اند زیاد حرف می زنید اما نه توان اقدام دارید و نه نیست آن را !
آقای محترم وزیر چرا هیچ صحبتی در مورد اضافه تدریس ها ومعوقات پرداخت نشده نیست ...ینی اشتباه کردیم به دولت کمک کردیم وساعت های بدون دبیر را جبران کردیم
آقای وزیر آموزش وپرورش
جناب آقای نوری
سلام
آقا جان وزیر شما در رسانه های مختلف خبر پرداخت حق التدریس و اضافه کار دبیران و معلمان را با حقوق بصورت ماهانه وعده و نوید و پرداخت آن را داده اید
اما هرگز اینچنین نشد
حق التدریس بهمن 35 درصد و اسفند 1400و اردیبهشت و خردادماه 1401پرداخت نگردید

آنچه نمی توانید انحام دهید وعده و وعیده و قول ندهید و رسانه نفرمایید
متشکریم از شما آقا
آقای وزیر از همه چیز سخن گفت بجز مطالبات بحق فرهنگیان که داره روز بروز پایمال میشه و روز به روز ازششان از بین میره و ما فرهنگیان را گرسنه نگه داشتند.
این فرد (نوری) چرا در مورد مسائل تخصصی وزارت خودش صحبت نمی کنه ؟؟؟؟؟؟
عذر خواهی قبول نیست باید استعفا بدی
کار ها به عمل بر آید به سخنرانی نیست .جناب وزیر عذر خواهی نکن عمل کن
اقای وزیر به خدا همسر من در جایی معلم بود که نه برق داشت نه تلفن نه راه درست حسابی .من وپسرم همراه همسرم بااسب یاباپای پیاده از یک روستا به روستای دیگر که محل خدمت ایشان بود ویرفتیم ان روستا در کلیبر بود پا اهل اهر بودیم هشت سال حقالتدریس بود با هزار بد بختی استخدام شد ولی ان موقع غیر رسمی بودحقوقش کم بود حالا همکه پنج نفر هستیم کم است
ایشان باید معلم دینی میشدن نه وزیر
اخوند کم داشتیم دینو تبعین کنه این اقا با خوندن انشا کل دینو بیان و اموزش داد
این هم بگذرد جناب وزیر
عذر خواهی آموزش و پرورش چه فایده دارد
عذر خواهی آموزش و پرورش چه فایده دارد ما مطالبات رتبه بندی. به مغازه ها بدهکار هستیم عذر خواهی بخوره توی سر مسولین آموزش و پروش. مطالبات از 31 شهریور 1400.رو پرداخت کنه ما عذر خواهی نمی خواهیم مطالبات پرداخت بشه . واقعا برای ادارات دیگر کت و شلوار و آجیل خریدند به معلم که رسیدند کم آوردند معلم اضافه هست.. متاسفم.... فقط. حالا با این روحیه ما می تونیم بعد از عید تدریس کنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها