بازدید 4513

‌بازگشایی مرز خسروی از هفته آینده برای زائران

روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر، بدون روادید در قالب کاروان‌های رسمی سازمان حج و زیارت با موافقت طرف عراقی از طریق این مرز عازم عتبات عالیات خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 21 June 2022


فرماندار شهرستان قصرشیرین کرمانشاه گفت: بعد از رایزنی‌های با طرف عراقی مرز خسروی برای زائران عتبات عالیات از هفته آینده بازگشایی می‌شود.

مرادعلی تاتار در گفتگو با تسنیم، با اشاره به بازگشایی مرز زمینی خسروی برای اعزام زائران به عتبات عالیات اظهار داشت: روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر، بدون روادید در قالب کاروان‌های رسمی سازمان حج و زیارت با موافقت طرف عراقی از طریق این مرز عازم عتبات عالیات خواهند شد.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه در سال‌های اخیر راهپیمایی اربعین به بزرگ‌ترین گردهمایی انسانی تبدیل شده است گفت: با توجه به اینکه مرز خسروی دارای مناسبت‌ترین محور‌های مواصلاتی و راه‌های دسترسی است که در رفاه حال زائران موثر خواهد بود، تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیز این منطقه را انتخاب خواهند کرد.

تاتار با اشاره به اینکه شهرستان قصرشیرین از دیرباز میزبان و خادم زائران عتبات عالیات بوده است افزود: تمامی ادارات و دستگاه‌ها شبانه روزی پای کار هستند و امکانات هتل‌ها و زائرسرا‌ها و راه دسترسی شهرستان قصرشیرین بسیار شاخص بوده و از سوی دیگر این مرز نزدیکترین نقطه از کشور به پایتخت عراق است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار