بازدید 7321
۵

دستور ویژه برای رسیدگی سریع به پرونده آمبولانس پنجر

دادستان تهران از دادسرای ویژه امور جنایی بازدید کرد و دستور ویژه‌ای برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده جان باختن کودک دو ساله در آمبولانس پنچر شده در خط ویژه داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 20 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی صالحی، دادستان تهران در بازدید سرزده از دادسرای ویژه امور جنایی و قتل تهران، بر تسریع توام با دقت در رسیدگی های قضایی و تکریم مراجعان تأکید کرد.

وی باحضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه ۲۷، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، توصیه ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

دادستان تهران در این بازدید دستورات ویژه‌ای برای تسریع در رسیدگی به پرونده کودک جان باخته در آمبولانس صادر کرد.

صالحی همچنین در دیدار و گفت و گو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل ‌های بایگانی تأکید کرد.

وی ضمن رسیدگی به درخواست ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران همچنین در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
یک ایراد بزرگی که به سا قوه وارد است ابن است که نمی آیند بررسی کنند کدوم شکایت‌ها بیشتر از دیگر شکایتها است اگر ابن کار را بکنند ریسه اصلی آن پیدا شدا و باید انرا در سه قوه اصلاح کرد نه بیایم رسیدگی به پرونده ها بکنیم کا ممکن است منشا خطای آن سه قوه باشند
این آقا قاتله و باید مجازات بشه.
مگه خط ویژه فقط ماله اتوبوسه که این آقا به خودش اجازه داده این کارو بکنه ؟ خط ویژه ماله تمام اضطرارهای پیش آمده مثل پلیس و آمبولانس و .... است. اگه این قاتل رو قصاص کنند دیگه هیچ راننده اتوبوسی این غلط رو نمی کنه که فکر کنه خط ویژه ارث پدرشه.
اين آقا رو اعدام كنيد ، اقدامش قتل عمد هست ، مگر حتماً بايد چاقو بكنه تو شكم كسي ؟
راننده اتوبوس مگه مقام تشخیصه که اقدام کرده اگر میبینه خط ویژه بسته است باید بایستد با پلیس تماس بگیره ...... این زمینه سازی قتل عمد استراننده های اتوبوس زحمتکش هستند شریف هستند امااااا بعضااااا برای خودشان تصمیماتی میگیرند که واقعااا در حد و اختیار انها نیست ......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر