بازدید 7770

بایدن، دموکرات ها را در سراشیبی سقوط قرار داد

با تداوم سیر نزولی محبوبیت رئیس جمهور آمریکا، زنگ خطر برای دموکرات‌ها در انتخابات میان دوره‌ای کنگره به صدا درآمده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 18 June 2022


‌به گزارش تابناک به نقل از روزنامه یو اس ای تودی، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا از سیر نزولی محبوبیت رئیس جمهور این کشور در میان افکار عمومی حکایت دارد.

نتایج نظرسنجی مشترک «یو اس ای تودی و سافولک» نشان می‌دهد تنها ۳۹ درصد آمریکایی اقدامات «جو بایدن» را به عنوان رئیس جمهور این کشور تائید می‌کنند. این در حالیست که ۴۷ درصد به شدت از وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا ناراضی هستند.

همچنین از هر ۱۰ آمریکایی ۷ نفر (یعنی ۷۱ درصد) معتقدند کشورشان در مسیر اشتباهی رو به پیش است و تنها ۱۶ درصد آمریکایی‌ها نظر مخالف این را دارند. ۳۴ تا ۴۶ درصد دموکرات‌ها هم از عملکرد رئیس جمهور هم حزبی خود راضی نیستند و معتقدند سیاست‌های وی آمریکا رادر مسیر اشتباهی به جلو می‌برد. در نقطه مقابل تقریباً همه شرکت کنندگان حامی حزب جمهوری خواه با این نظرموافق بودند.

نتایج این نظرسنجی چشم انداز سیاسی روشنی را پیش روی دموکرات‌ها در انتخابات میان دوره‌ای کنگره قرار نمی‌دهد. دموکرات‌ها در حال حاضر ۲۲۰ کرسی مجلس نمایندگان را در اختیار دارند. کسب اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا مستلزم در اختیار داشتن ۲۱۸ کرسی در انتخابات میان دوره‌ای کنگره است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان