بازدید 4264
شایعه‌ای که با جملات بلماضی جدی تر شد

الجزایر با بازیکنان تستی مقابل تیم ملی اصلی ایران؟!

کد خبر: ۱۱۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ 05 June 2022

تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری اولین اردوی آماده‌سازی اش قبل از جام جهانی قطر راهی دوحه شده است، این روزها جلسات تمرینی خود را در یکی از ۴۱ کمپ رسمی میزبان جام جهانی برگزار می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی که بعداز لغو بازی با کانادا و اکوادور ،با بحران حریف تدارکاتی دست و پنجه نرم می‌کند ، خبر از توافق با الجزایر برای تقابل در قطر داده است. این نخستین بازی دوستانه تیم اسکوچیچ بعداز پایان رقابت های مقدماتی است اما با صحبت های سرمربی الجزایر ، نگرانی بابت جدی بودن و موثر بودن این دیدار افزایش یافته است.

 

جمال بلماضی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا با نتیجه 2 بر صفر بر اوگاندا غلبه کرد، پس از این بازی درباره احتمال رویارویی تیمش با ایران که گفته می‌شود در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد) در شهر دوحه قطر به مصاف یکدیگر خواهد رفت، گفت: ایران تیمی بسیار خوب و سازمان‌یافته است و بازیکنان قدرتمندی دارد. آنها به حضور در جام جهانی عادت کرده‌اند. این بازی دوستانه آزمون خوبی برای ما خواهد بود. در این مقطع زمانی سازماندهی بازی‌های دوستانه بسیار سخت است. ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است بازیکنان بیشتری را در اردوی پیش روی‌مان ببینیم.

همین جمله آخر منتقدان فدراسیون فوتبال و مخالفان میرشاد ماجدی راتهییج کرده که نکند الجزایر با ترکیب متفاوت از بازیکنان اصلی‌اش مقابل ایران قرار بگیرد.

در این میان ذکر این نکته که هنوز قرارداد انجام این مسابقه قطعی نشده؛ باعث شده است که فدراسیون فوتبال ایران بتواند از حریف آفریقایی و عربی خود ضمانت بازی با ترکیب اصلی را بگیرد وگرنه همین یک مسابقه تدارکاتی هم فایده زیادی برای تیم ملی نخواهد داشت.

در همین حال منتفی شدن بازی دوستانه ایران و عمان هم اوضاع را برای آماده سازی تیم ملی وخیم تر کرده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار