بازدید 41190

تغییر ساعت کاری ادارات کرمانشاه از فردا

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه از تغییر ساعت کاری ادارات کرمانشاه ازفردا دوشنبه ۱۶ خرداد ماه سال جاری به منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرما خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 05 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، تغییر ساعت کاری ادارت در استان کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: از ۱۶ خرداد، ساعت کاری ادارات استان در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ۶:۳۰ تا ساعت ۱۳:۳۰ و در روز پنجشنبه از ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ ساعت خواهد بود.

علیرضا مهرتاش اظهار داشت: این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریور امسال برقرار خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه افزود: به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها سایر ادارات دولتی استان مشمول این تغییر ساعت خواهند بود.

وی با بیان اینکه استانداری کرمانشاه از ۲۰ روز پیش تدوین برنامه مدیریت مصرف برق در ماه‌های گرم سال را آغاز کرده است گفت: پیشنهادات مطرح شده به وزارت نیرو ارسال شد و همین پیشنهادات و توصیه‌ها مبنای عملکرد این وزارتخانه و سایر استان‌ها برای مدیریت مصرف برق در ما‌ههای پیش رو قرار گرفته‌است.

مهرتاش گفت: هدف از تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه ضرورت مدیریت مصرف برق، پیشگیری از خاموشی یا حوادث احتمالی، پایداری شبکه توزیع برق، مدیریت بهینه مصرف و کاهش بار شبکه و مصرف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست