بازدید 7651

استاد برجسته مددکاری اجتماعی کشور درگذشت

سید احمد حسینی حاجی بکنده رئیس اسبق دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و از اساتید برجسته مددکاری اجتماعی دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ 28 May 2022


به گزارش تابناک؛ مهر به نقل از دانشگاه علامه  نوشت: دکتر حسینی عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده علوم اجتماعی و رئیس اسبق این دانشکده بوده و مقالات متعددی در زمینه سیاست گذاری اجتماعی در حوزه آسیب های اجتماعی، مبارزه با اعتیاد و غیره به رشته نگارش درآورده اند.

مرحوم دکتر حسینی همکاری های گسترده ای با کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کشور و سایر نهادهای فعال در حوزه مددکاری اجتماعی داشت.

رئیس دانشگاه علامه در پیامی درگذشت این استاد دانشگاه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف باخبر شدیم دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده، استاد پیشکسوت مددکاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی جان به جان آفرین تسلیم کرده است. این مرحوم که نقش موثری در ایجاد و توسعه رشته مددکاری داشته است به گواه همه همکاران، استادی توانمند، انسانی شریف و مددکار خبره‌ و برجسته‌ای بود که به آموزش و تربیت دانش آموختگان همت گمارد که هر یک از آنان به عنوان متخصصان این حوزه همواره از او به نیکی یاد خواهند کرد.

درگذشت این استاد پیش کسوت مددکاری اجتماعی را به خانواده محترم، دوستان، دانشجویان و همکاران ارجمند و جامعه علمی و حرفه‌ای مددکاری اجتماعی ایران و خانواده دانشگاهیان علامه طباطبائی تسلیت می‌گویم.

روحش قرین رحمت الهی و با اجداد طاهرینش محشور باد.

دکتر عبدالله معتمدی

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان