بازدید 3842

وزارت ورزش: مسافران فدراسیون به کانادا با ما هماهنگ نشد

کد خبر: ۱۱۲۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 27 May 2022

معاون وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با سفر تیم ملی فوتبال به کانادا، همراهانی که قرار بود در کنار تیم باشند و برخی اتفاقات دیگر در این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدمحمد پولادگر گفت: وزارت ورزش تا حد امکان  دخالتی در امور  فدراسیون‌ها از جمله فوتبال نمی‌کند، زیرا معتقدیم سازوکارهایی که در فدراسیون‌ها وجود دارد می‌تواند در مواقع لازم به مرحله اجرا گذاشته شود. به عنوان مثال تصمیم کمیته اخلاق در موضوع ریاست قبلی فدراسیون فوتبال در همین راستا گرفته شد. در خصوص مسافران اعزامی به کانادا و برخی تصمیم‌گیری‌ها اصلا با ما مشورت نشده بود.‌ اگر همان موقع با ما مشورت می‌شد تصمیم بهتری اتخاذ می‌شد. اکنون هم که موضوع به کلی منتفی شد.  

پولادگر همچنین درباره دلایل مهاجرت برخی ورزشکاران به خارج از کشور، اتخاذ موضع اصولی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، نحوه تعاملات بین‌المللی در ورزش، بازنشستگی تعدادی از روسای فدراسیون‌ها، لزوم جلوگیری از دلالی و شرط بندی در ورزش، ضعف مدیریت و حیف و میل اموال در برخی فدراسیون‌ها، لزوم بازنگری در اساسنامه فدراسیون‌ها، مشکلات فدراسیون فوتبال، جام جهانی و سفر تیم ملی به کانادا، دلایل تغییرات گسترده در ورزش تهران، ضرورت توجه بیشتر بر توسعه فرهنگ پهلوانی نظرات خود را مطرح کرد.

معاون وزیر ورزش با اشاره به عزیمت برخی ورزشکاران به کشورهای خارجی تصریح کرد: در گذشته اگر ورزشکاری به خارج می‌رفت معمولا صاحب مدال و عنوان بین‌المللی بود، اما الان مشاهده می‌شود که بی‌مدال‌ها هم به این امر مبادرت می‌کنند. این جوانان سرمایه‌های کشور هستند که باید به مشکلات آنها توجه و نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد. اغلب جوانان کشورمان علاقه‌ای به ترک کشور ندارند و اگر با آنان صحبت و مشکلات‌شان  مورد توجه قرار گیرد وارد حاشیه نخواهند شد. در هر حال امیدوارم جوانان با درک واقعیت‌ها و تکیه بر روحیه ملی در جهت افتخار آفرینی برای کشور خودشان تلاش کنند و وارد عرصه‌هایی نشوند که  فرجام آن چندان روشن نیست.

وی ادامه داد: عده‌ای تصور می‌کنند باید همواره از ورزش طلبکار باشند در حالی که یک ورزشکار یا مدیر ورزشی متعهد همواره خود را بدهکار ورزش و مملکت خود می‌داند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر