بازدید 44580

حسین عبدالباقی از بستگان شمخانی است؟

اخیراً اکانت مجازی یکی از افراد مرتبط با رسانه‌های خارجی مدعی شد که عبدالباقی از بستگان دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 26 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، ماجرای تلخ ریزش ساختمان متروپل در آبادان، به یکی از موضوعات بسیار پربحث در فضای مجازی تبدیل شده و طی یکی دو روز گذشته حجم سنگینی از اخبار صحیح و غلط و شایعات فراوان درباره آن منتشر شده است.

مالک این ساختمان فردی به نام حسین عبدالباقی است که اهمال او در تاسیس این ساختمان با واکنشهای بسیار منفی روبرو شده است. ماجرایی که تاکنون به درگذشت بیش از ۱۶ نفر انجامیده است.

به واسطه فضایی از خشم که نسبت به عبدالباقی شکل گرفته، موضوعات بسیاری نیز درباره او مطرح می‌شود. اخیراً اکانت مجازی یکی از افراد مرتبط با رسانه‌های خارجی مدعی شد که عبدالباقی از بستگان دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است.

خبرنگار تسنیم در این باره از منابع مطلع پیگیری کرد که آنها اعلام کردند حسین عبدالباقی مالک ساختمان متروپل که در حادثه ریزش این ساختمان کشته شده هیچ رابطه سببی و نسبی با شمخانی ندارد و این مدعا کذب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۱
انتشار یافته: ۱۰
هر عقل سلیمی می داند بدون رابطه ای قوی با مقامات ارشد چنین ثروت اندوزی در مدتی کوتا کاملا غیرممکن است. اقتصاد، دو دو تا چار تاست. اگر شد پنج تا، شک کنید اما اگر شد هزارتا، شک را کنار بگذارید!
ساختمان ساخته
حتی نمی تداند روی پای خودش بایستد
از ان فاجعه تر اینکه ایشون به عنوان ایمن ساز برتر شناخته شده و لوح تقدیر گرفته
حتماً همینطوره
طرف را از کشور خارج کردن با دلایلی که خودشون میدونن بعدم یه دفه کشته شده تو حادثه…..
اگر تکذیب کردن پس حتما درسته.
قطعا ادعای درستی است
فرض داربم داشت،خلافکارهای ایشان چه ربطی به یکی دیگر دارد؟اگر اینجور باشد هر کی خلاف کرد باید تمام افوام وخویشان ایشان را متهم کرد.اما دنبال فساد در سیستم اداری باشید.دنبال کسانی که شریک ایشان بوده اند و۶ طبقه ساختمان را به ۱۱ طبقه رسانده اند.خرینت یا جنایت کامل
ماشاءالله چه خبرنگاران زبده ای داریم در یک خط خبر هم خبر مرگ حسین عبدالباقی را تأیید و هم نسبت فامیلی ایشان را با آقای شمخانی تکذیب می کنند. به این می گویند روش انقلابی. اگر با شمخانی هم نسبت نداشته باشد با مسؤولین دیگر نسبت و ارتباط تنگاتنگی داشته که این همه چشم پوشی برایش شده.
حالا که تکذیب شد معلومه صد در صد فامیل هستند
ما هم قبول کردیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار