بازدید 554143

ادامه کاهش نرخ مرغ و تخم مرغ نسبت به قیمت مصوب

مسئولان اتحادیه مرغ تخم گذار از عرضه ۴۰۰ تن تخم مرغ بیش از نیاز کشور طی دیروز خبر می دهند. همچنین ماهانه ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزارتن مرغ در کشور تولید می شود که با اصلاح نظام یارانه و کاهش مصرف، میزان عرضه بیش از تقاضاست؛ همین امر منجر به کاهش قیمت به کمتر از نرخ مصوب در بازار می شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 15 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، از بیست و دوم اردیبهشت همزمان با اصلاح قیمت چهار قلم کالای اساسی، مسئولان وزارت جهاد بارها اعلام کردند که هیچ مشکلی در بحث تامین و توزیع کالای اساسی وجود ندارد و روزانه به واسطه فعالیت سه شیفته کارخانه و کشتارگاه ها، کالا وارد بازار می شود.

بنابر اعلام معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد روزانه ۳ هزار تن روغن، ۷۶۰۰ تن مرغ گرم، ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد، ۳۰ تن شیر،۳ هزار تن تخم مرغ، ۳۱۰ تن گوشت قرمز و ۶۰ تن شکر توزیع می شود.

مسعود امراللهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی گفت: گرچه در حوزه تولید تخم مرغ مشکلی وجود ندارد، اما سیستم توزیع به دلیل کوتاهی در واریز وجه و مبادلات توسط مدیران برخی از شرکت های پخش و فروشگاه ها با مشکل مواجه شده است که بنابر اعلام ما، شرکت های تولیدکننده تخم مرغ در این بخش همکاری لازم را انجام دهند.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اعلام کرد که امروز با افزایش عرضه در عمده فروشی ها قیمت به کمتر از نرخ مصوب رسید که با ازدیاد عرضه در روزهای آتی، قیمت مرغ در عمده فروشی و خرده فروشی به کمتر از نرخ مصوب می رسد.

عرضه روزانه ۴۰۰ تن تخم مرغ مازاد بر نیاز کشور

هفته گذشته ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ فله برای مصرف کننده را ۴۰ هزارتومان، هر شانه ۱۹۰۰ گرمی ۷۶ هزار تومان و ۲ کیلویی ۸۰ هزار تومان اعلام کرد.

حمیدرضا کاشانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گفت: با توجه به ازدیاد عرضه تخم مرغ فله بیش از نیاز کشور، قیمت درب مرغداری به نرخ مصوب نرسیده است. در خصوص تخم مرغ بسته بندی تا پایان هفته نرخ جدید اعلام می شود.

فروش هر عدد تخم مرغ به قیمت ۳ هزار تومان گرانفروشی است

کاشانی می گوید: فروش هر شانه تخم مرغ با نرخ ۹۰ هزار تومان و هر عدد تخم مرغ ۳ هزار تومان گرانفروشی است و حداکثر قیمت هر عدد تخم مرغ در خرده فروشی ها باید ۲ هزار و ۶۰۰ تومان باشد‌.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: روزانه ۳ هزار تا ۳ هزار و ۱۰۰ تن تخم مرغ در کشور عرضه می شود، درحالیکه حداکثر نیاز کشور ۲ هزار و ۶۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تن است.

بنابر اعلام اتحادیه مرغداران هم اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ درب مرغداری به ۶۲ هزار تومان هم‌نرسیده است که استمرار این روند منجر به حذف گله می شود که برای تداوم و پایداری تولید در نیمه دوم سال، صادرات باید در دستور کار قرار گیرد تا تخم مرغ به قیمت واقعی خود برسد.

کمبود مرغ در فروشگاه ها ارتباطی به تولید ندارد

محمدعلی کمالی سروستانی مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با وجود جوجه ریزی بی سابقه فروردین و ذخایر مرغ زنده واحدها نه تنها نگرانی بابت تامین نداریم، بلکه به سبب ازدیاد عرضه در برابر تقاضا باید تمهیداتی برای ذخیره سازی شود.

کمالی سروستانی می گوید: چنانچه برخی مغازه ها مرغی برای عرضه ندارند مسئولان ذی ربط باید علت را بررسی کنند.

مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: ماهانه ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزارتن مرغ در کشور تولید می شود که با اصلاح نظام یارانه و کاهش مصرف، میزان عرضه بیش از تقاضاست؛ همین امر منجر به کاهش قیمت به کمتر از نرخ مصوب در بازار می شود.

علی رغم آنکه مصرف روزانه مرغ تهران ۱۲۰۰ تن است، طی روزهای اخیر حداقل ۱۶۰۰ تن توزیع شد که رفتار هیجانی مردم برای خرید به واسطه قیمت های قبلی تشکیل صف های طولانی را به همراه داشت، عرضه با قیمت های جدید موجب شد دیگر هیجانی در بازار وجود نداشته باشد.

امتناع برخی مغازه داران از خرید علت اصلی کمبود محصول در خرده فروشی ها

ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار علت نبود محصول در برخی فروشگاه و مغازه ها را امتناع مغازه داران از خرید تخم مرغ به واسطه گرانی اعلام کرد.

نبی پور می گوید: در تابستان قیمت به واسطه کاهش مصرف، گرما و افت قدرت خرید کمتر از نرخ مصوب است، کمااینکه در شرایط کنونی به سبب مازاد تولید ۵ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب است.

بنابر آمار اعلامی‌اتحادیه مرغ تخم گذار، در شرایط عادی روزانه ۲۸۰۰ تا ۲۹۰۰ تن تخم مرغ مورد استفاده قرار می گیرد که هم اکنون میزان مصرف کمتر از این رقم است.

با اصلاح نظام یارانه و افزایش قیمت تخم‌مرغ پیش بینی می شود که مصرف به واسطه کاهش قدرت خرید ۳۰ درصد کاهش یابد که این امر در کنار مازاد تولید موجب شده تا قیمت محصول به نرخ مصوب اعلامی نرسد.

با اصلاح نظام‌یارانه و اعلام قیمت های جدید ۴ قلم کالای اساسی، تقاضا و هیجان در بازار بواسطه خرید با قیمت های قبل ایجاد شد که همین امر منجر به تشکیل صف های طولانی خرید و کمبود عرضه در برخی فروشگاه ها شد که با اعمال قیمت های جدید و نزدیک شدن تقاضا به وضعیت قبل شاهد پس زدن بازار و روند نزولی قیمت مرغ بودیم، هرچند در خرده فروشی ها مشکلاتی در عرضه وجود دارد که مسئولان وزارت جهاد و تشکل های تولیدی کوتاهی در واریز وجه و امتناع خرید مغازه داران را علت اصلی این مشکلات اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۲۴۴
با ادامه این کاهش قیمت ها دولت بیشتر ضرر میکنه و باید یارانه واریزی رو سریع پس بگیره!!!
پاسخ ها
Samo
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
وقتی قابل برداشت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
این مرغ و تخم مرغ ها با خوراک ارزان قیمت تولید شده. مردم را فریب ندهید
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
حالا که ما نمیتونیم بخوریم و قدرت خرید نداریم ایشاله که حق ما سرظان بشه بره تو بدن خودشون و زن و بچشون
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
برای اینم دولت نقشه کشیده 2 ماه آینده یارانه فقط برای خرید 4 قلم کالا قابل برداشت هست چی فکر کردین اتاق فکر دولت برای نقشه منفی کشیدن استادن فقط مثب به نفع مردم مغز کار نمیکنه چرا نمیدونم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
از کجا میدونی؟
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بهتر بزار پس بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
کاش بعضیا کمتر حرف میزدن تو بزرگی کن برو پس بده البته اگه بهت داده باشن....اینقده هم عاقل نیستی که هرچی رو میخونی باور میکنی تو این مملکتم زندگی ننیکنی که خودت قیمتا رو ببینی احتمالا مفت میخوری فقط حرف میزنی
کو توان خرید
حالا که اینجوری شده و همه چی آزاد شده دولت به بخش خصوصی اجازه واردات بده تا حداقل مردم جنس با کیفیت هم استفاده کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
مفتخور، اگر همه چیز را وارد کنند، بعد از یک مدت میمیری
اگر نهاده تولید را به قیمت بین الملی و آزاد دریافت می کنند اجازه صادرات دهید ولی مطمئن باشید خریداری برای ان وجود ندارد و مثل بنزین که لیتری ۵۰۰ صادر کردید به نصف قیمت مصرف داخلی صادر خواهید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
چرا خریدار نیست اتفاقا جنس ایرانی مشتری هم دارد . منتها به قیمت خودش یه روز کم یه روز گرانتر .
بنزین 500 استثنایی بود. والا حالا چنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بنزین رو شما صادر کردید برای زمین زدن کشور
ارژنگخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
آقای کارشناس!!صنعت دام و طیور و تخم مرغ دست بخش خصوصی است و بخش خصوصی خودش به تدریج راه های سرپا ماندن و رقابت را خواهد آموخت..بدیهی است کسانی پس می افتند،کسانی شکست میخورند...اما آنهایی که کار بلد و خلاق هستند و توانایی تولید رقابتی با نرخهای آزاد غیر حمایتی را دارند سرپا خواهند ماند و بتدریج صنعتی قوی و استخواندار را پدید خواهند اورد...بمانند صنعت فرش و خشکبار و پترو شیمی ووو
حالابایددولت ازمردم بخواهد مرغ بخرند
3 روز مرغ نخرید مجبورند فریز کنن تا خراب نشه قیمتش میشه کیلویی 20 تومن
بنده که دیروز به چندین مغازه مراجعه کردم و مرغ زیر قیمت59،800تومان نبود،،،احتمال خیلی زیاد شما از محله احمدی نژاد خریداری میفرمایید!!
مردم باید خرید خود را به حداقل برسانند این قیمتای اعلام شده توسط دولت واقعی نیست برخی تولید کنندگان حاظرند تولیدات خود را ارزانتر بفوشند
خب قيمتها رفته بالا قدرت خريد مردم به شدت افت كرده!نهايتا مردم هم كه نخرند دولت مثل خودرو آنها را زير قيمت به كشورهاي دوست!و همسايه صادر مي كند.
مثل اینکه فقط این دولت است که میخواهد همه چیز گران باشد .
سزای گرانفروش نخریدنه
مرغ کیلو ۶۰ تومن روغن ۴۰۰ تومنی برنج ۸۰ تومنی تخم مرغ ۹۰ تومنی گوشت ۲۰۰ تومنی کرایه خانه و پوشاک و هزار درد بی درمان دیگه کمرمون و شکوندید خدا کمرتون و بشکنه
کاهش تقاضا به خاطر اینه که مردم پول ندارند.حالا دولت باخیال راحت و وجدان آسوده اضافه ها را یا صادر کنه یا هدیه بده به کشورای برادرمون. اونا بخورند به جهنم که مردممون خودشون پول ندارند که بخورند.
نرین صف ببندیدجلوخودتون وبگیرین تادرست شه.ادای اقتصاددان هاهم درنیارین!
اجرای ای طرح بسیار بد و قیمت کالای مشمول لِو غیره مشمول از ۴۰ درصد تا ۴۰۰ درصد مثلا در روغن تورم داسته متاسفانه مُسئولین جوابگو نیستند فقط یک طرفه با امر و ارقام نادرست مردم را سر کار می اندازند
درود تابناک
تنها راه اصلاح قیمتها، نخریدن است. مردم اگر مدت کوتاهی در خرید اقلام مورد نیاز خود بازبینی داشته و تاب داشته باشند. قیمتها خودبخود اصلاح میشود. تفکر و تعقل برترین عبادات است (امام علی ع)
انقد نمیخریم تا به فنا برید
حکم عقل و شرع خرید و فروش کلیه کالاهای اساسی با قیمت افزایش یافته حرام است و مساوی با محاربه مسلحانه با امام زمان عج است
رمز پیروزی در اتحاد است درست است که مافیا و دلالان وسلاطین نمی گذارند آب خوش از گلو فقراء پایین برود ولی اگر ايرانيان اتحاد کنند کوه سرتعظیم فرود می آورد
همه اش دروغه الان اصفهان روغن خیلی کم گیر میاد ، مرغ و تخم مرغ هم پول خون باباشونو میگیرن ، اصلا زندگی دیگه تو ایران خیلی .... شده
مردم باید استقامت کنند(ما تخم مرغ گران نمی خریم و نمی خوریم تا ارزان شود)
مردم باید تخم مرغ نخرند
ما تخم مرغ گران نمی خریم
ببینیم تعریف کنیم فعلا که اتفاقی نیفته فقط خبر از اتفاق خوب میدید
قیمت گذاری وزارت صمت کارشناسی نیست قیمت بالامیزنن
خیلی گرون هس شانه ای ۱۰ هزار تومان
مردم چرا به کف خیابان بیان که انگ اغتشاگر ویا دشمن بخورن همین نخریدن بهترین اعتراض به گرانی هست اگر همت کنند تمام اقلام غذایی وخانگی هم تحریم خرید صورت بگیرد حتی از قبل هم ارزنتر خواهد شد
به شرف وغیرت شما برنمیخوره که ۹هزار تن مرغ به خوراک مردم میدهید درمقابلش سیصد تن گوشت قرمز اونهم نه تنها گوسفندی
تو غصه ی دولت را نخور دولت ضرر نمیکنه دولت بودجه ی خود را از جیب مادرمیارد نخرید تا ارزانتر شود اسکال ندارد یارانه هم پس بگیرد قیمت بیاد پائین بهتراز یارانه دادن است چرا که یارانه را فقط برای اعضای خانواده میدهد ولی برای مهمان چی حداقل وقتی مهمان بیاید قیمت ارزانتر بهتر.
مردم اگه باهم دست به یکی کنند و اصلا خرید نکنند پایین میاد قیمت
الان دیدن که مردم متحد شدن برای نخریدن مرغ و تخم مرغ و لبنیات و دارن ورشکست میشن دارن رنگ عوض می‌کنند.
اگر دولت شیطنت نکند
مردم با بدبختی خود می‌سازند
خدا ازتون نگذره
بهترین اعتراض به دولت غیر مردمی بیسواد رییسی عدم خرید اقلام اجحافی قیمت به چند برابر جهانی است.دولت ده درصد به بنویسدحقوق ما اضافه میکنم سیصد در صد از جیب خالی ما بر میدارد.در زنان روحانی خائن سفره ها کوچک و در دوره رییسی کم کم کلا برچیده میشود.شما را بخدا این پیام ها را نشر دهید.
ما هم به نوبه ی خود خرید نمی کنیم مگه مجبور باشیم و خیلی کم به حد نیاز انشالله با این قیمتهای نجومی رو دست تون می مونه مردم برای یه بارم که شده بیاید باهم متحد باشیم فقط همینه راه حل نخریم تا ضررکنند
ما دیگر نه توان خرید داریم ونه می خواهیم بخریم همه مرغ و تخم مرغ و... بدهید به آقازاده و... انشاالله که بترکید
نخرید تا بگندد
این خبر روهم مخوان به نفع خودشون مصادره کنند
هیچ سگ خارجی هم این جنس ها را به قیمت مصوب از دولت نخواهد خرید اینها فقط میتونن به مردم خو دمون گرون بندازن مانند خودرو
پنجشنبه بازار برنج نبود اما بعد از گرانی الان به همه جا به وفور برنج هست. انبارها خالی شدن
این قدر میاد پایین تا دیگه کسی گرانفروشی نکنه!
ما ایرانیها را کسی تحریم نکرده شماها با اسم تحریم هر کاری دلتون بخواد را انجام میدید
کدام کاهش ! همین دیشب رفتم تخم مرغ خریدم کیلویی ۴۵ هزار تومان
دولت نقشی در ارزونی مرغ نداشته..
شما متوجه نمیشوید که ان تجمع اولیه بخاطر عدم توان مردم برای خرید کالاها با قیمت جدید میباشد
نخرید. بذارید بگنده. ترو خدااااا. یکبارم شده مثل اروپایی هاا متحد بشیم.
خریم اگه بخریم
خریم اگه بخریم نخرید نخرید نخریم نمیخریم ارزون میشه رو دستشون باد میگنده
مردم خرید نکنند تا به قیمت قبل برگرده.تخم مرغ شانه 30تومن بود.مرغ28تومن.
انشاالله به یاری خدا و نخریدن مردم ، این وضعیت اسفناک گرانی کمی بهتر بشه
اگه مردم یه ماه مرغ نخرن قیمتش ارزون میشه چینی ها همیشه وقتی چیزی گرون میشه اینکارو میکنن
هرکی بتونه مسألهِ اول تخم مرغ بوجود آمده یا مرغ؟می تونه قیمت مرغ و تخم مرغ را تعیین کنه!
من توانایی خرید مرغ و تخم را دارم و یارانه هم نمیگیرم،، ولی بخاطر مردمم نه مرغ میخرم نه تخم مرغ ...حتی اگر چند ماه
طول بکشد...
مبارزه باکرانی فقط نخریدن
اینقدر مردم نخرند تا قاچاق کنند،عوضی ها به بهانه قاچاق جنسو گران کردند
ملت متحد باشه سه ماه مرغ نخوره
این مرغ ها هنوز از دون دولتی استفاده میکنند و قیمت مصوب خرید از مرغدار ۲۰۵۰۰ هست
دوره بعدی که دون آزاد بشه کیلویی ۱۰۰ هم گیرت نمیاد
مردم باید حواسشون باشه که دولت برای. اینکه بتونه اجناس باد کردَشو به چند برابر قیمت بفروشه ، قطعا دو باره کمبود ایجاد خواهد کرد .
تورو خدا حواستون باشه و مقاومت کنید و روغن و لبنیات هم نخرید تا قیمتها به سابق برگرده .
نخرید تا ارزون بشه
همش دروغه من خودم مغازه دار هستم دیروز تخم مرغ خریدم کارتنی ۴۹۰ هزار تومان یعنی دونه ای ۲۷۰۰ . اینا چه جوری حساب کردن که میگن باید مغازه دار بده ۲۶۰۰
شتردرخواب بیندپنبه دانه گهی لپ لپ خوردگه دانه دانه ایناکجاچیزی ارزون مکنن اگه مخواستن ارزونش کنن که اصلاگرونش نمکردن
افسوس افسوس حیف افرادی مثل پدر من ک برای این مملکت رفتن با جانشان بازی کردند تا یکسری بی لیاقت الان سکان دار این مملکت شوند
هی میگویند تولید به اندازه کافی هست و زیاد داریم و کم نداریم و از این قبیل جفنگ ها، بابا جان خیلی از مردم با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه می دارند و از این تولیدات به ظاهر فراوان شما محروم هستند و یا خیلی کمتر از میزان مورد نیازشان مصرف می کنند و یا اصلا نمی کنند و با این پول معیشتی هم دردی ازشان دوا نمیشود.
خرید مرغ حرامه تا قیمت درست بشه
توان خرید. نداریم .
خیلی از کارها برشکست و نابود میشه .
خواهشا یک ماه مرغ نخرید
مردم ۱۰ روز نخرند درست میشه
امیدواریم به دولت خدمت گزار ثابت شده باشه که این یارانه ی داده شده بدرد قیمت های آزاد شده کالاها که مردم چند برابر از جیب شون بزارند تا بتونند مرغ و تخم مرغ بخرند ارزشی نداره ولی کو چشم بینا و گوش شنوا همشون مثل هم هستند
با این روش در آینده خیلی نزدیک بیشتر واحد‌های تولیدی غذایی نان صنعتی مرغداری و دامداری به علت عدم توان خرید مردم تعطیل میشه
کو توان خرید
چرا چرت میگی قیمت مرغ بیداد میکنه
بابا مردم ایران ۸۰درصد زیر خط فقر هستن.من بازنشسته تمام قصه من شده فرندانم.که کار نیست.امید به اینده نیست.
خواهشا نخرید تا ارزان شود..
کمپنگ
نباید خرید فقط بانخریدن
مازاد نداریم چیزی،گرونه مردم نمیتونن بخرن
امروز در شهرک اکباتان مرغ ۶۸ هزار وتخم‌مرغ ۹۲ هزار تومان روغن هم موجود نبود وگوشت گوساله هم‌۷۵هزار تومان‌گران شد نسبت به پنجشنبه
دولت بی کفایت خجالت خجالت
چون قیمتها حساب شده و کارشناسی نیست ، شب خوابیدند و روز بیدارشدند به فکرش رسیده که سد راه مردم بشوند گویا وضع مردم یه خورده بهتر شده در حالیکه چندین سال است که تورم کمر مردم را شکسته و به زحمت زندگی خود را تامین می کنند
اینا میگن شش قلم جنس گران شده ولی هر چیزی که ربط به روغن لبنیات تخم مرغ داره گران میشه مثل شیرینی سس مایونز کنسرو ماهی لوبیا وووو مردم این چند غاز یارانه را گرفتن زخم بدبختی دیگوشون می‌زنند مرغ تخم مرغ وماکارونی هم از سفره مردم گم رنگتر شد
بگو آخه فقط برای چهارصد تومان گران‌فروشی میشه تخم مرغ 1000تومانی شده 2600این اسمش چیه
ما توان خرید مرغ تولیدی گران قیمت شمارا نداریم برای عدم شرمندگی از اهل وعیال باپخت مرغ پلاستیکی بدفعات زیاد باید حفظ ابرو کنیم علی برکت الله
آقا نمی خریم،به سلامتی آقای رییسی توان خریدنداریم. روغن۱۸۰۰گرمی ۳۷هزارتومانی ۱۴۲/۰۰۰تومان وماکارانی افتضاح وپنیربدتر وشیر هم افتضاح شده ،بااین ۲ریال یارانه ای که میده مردم بیچاره شدن.
البته به همت مردم که این. روزها نه به خرید گفتند
حالاکه قیمتها جهانی شد دولت حقوق ها راهم جهانی کن
فقط این جنسها را نخریم همین افرادی که اعتراض دارن این جنسها را نخرن خراب میشن میندازن دور دیگه گران نمیشه
در این گزارش به روشنی و وضوح پیداست که این قیمت‌گذاری که کرده اند غیر عادلانه هست و باید مرغ و تخم مرغ و روغن ارزانتر از قیمتی که دولت اعلام کرده بدست مصرف کننده برسد و عامل تمام این گرانبها و بدبختی فقط در مرحله اول خود دولت است
مرسی مردم،دمتون گرم،اگه فقط یک هفته دیگه مرغ و شیر و تخم مرغ نخرید،قیمت از نرخ قبلی هم پایین تر میاد.
نخریدن مردم به هرعلتی باعث کاهش قیمت شده.
نخرید تا ارزان شود تنها راه نجات از گرانی دمتون گرم‌نخرید
وقتی خشت مال بشه معمار خانه شود آوار.
چطورشد چنروز پیش تولید کننده ها تولید نمیکردن اما یهویی قیمت که رفت بالا وفور نعمت شد همچی فراوان شد. این مغازه دارهاهم که اصلأ وجدان ندارن چهارقلم جنس گرون شده میری مغازه هرچی میخوای بارو ده برابر باهات حساب میکنه میگه گرون شده .جنسهای شیش ماه پیشش راهم چندبرابر حساب .وجدان کجاست؟ خدامیداند.
کدوم یارانه باشروطی که دولت گذاشته فقط به کارتن خوابها وزاغه نشینهایارانه تعلق می گیره که کلا۵میلیون نفرهم نمیشه
لعنت
قبل اینکه تخم مرغها منقضی بشن و بگندند ارزانتر کنین تا مردم کشورتون بخورن وگرنه باید ضرب المثل معروف رو اجرا کنین
نه خود خورم نه کسی دهم / گنده کنم مگس دهم
از نظر بی دینان تخم مرغ باید ۸۰هزار تومن باشه. گوشتو ا ازفقرا گرفتید تخم مرغم گرفتید حتما زاد و ولد شون مثل افریقائیا زیاد میشه چون مغز گرسنه طاقت فکر کردن نداره پس برده داری شما ادامه داره لعنت ب آدم بی وجدان
جون دولت سر به هوا بگو کیلویی 1000تمن سر لو نینم.
سزای گرانفروش نخریدن است
نخرید،نخرید،نخرید.مجبورا ارزانترکنن
پاسخ ها
تولیدکننده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
مشتهاییکه الان گره کردیدوفریادنخریدن سردادید...دودش کمترازدوماه دیگه چشم همتونوکورمیکنه..مرغدارازتولیددست بکشه دپماه دیگه بایدپول خون بدی تامرغ گیرتون بیاد..
ایمان دارم اگه مردم باهم متحد شوندوتا مدتی ۱۰الی۱۵ روز مرغ وتخم مرغ نخرند ارزان میشه
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
تو این مدت کوتاه ارزان نمیشه مرغ رو میبرن سردخانه منجمد میکنن اما به تو ارزان نمیدن باید نخریدن چند ماه طول بکشه تا نتیجه بده
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اینکه نشد راه. اکثر مردم غذای روزانشون با اینا درست
میشه. 90 درصد مردم پول خرید گوشت و ماهی رو ندارند که جایگزین کنند. شما که نظر میدید یا وضع مالی خوبی داری وگرنه چی میخوای جلوی بچه خودت بزاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
تورو خدا نخرید .راست میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
این شعار خواست دولت است چون پولی در خزانه نیست که با آن مواد اولیه (مثلان دان ) از خارج وارد کنند . .روسیه با فروش نفت به قیمت ارزانتر از ایران به چین ، بازار را از دست ایران داره خارج می کند.
قیمت جهانی مرغ ۱/۷ دلار است مرغ کیلویی ۶۰هزار تومان باشه دلار میشه ۳۵ هزار تومان یعنی دولت علی رغم شعار ی که میده گرانی اجناس،به دلیل کمبود ارز است و دلار به زودی به ۵۰ هزار تومان خواهد رسید و دور باطل بی ارزش شدن پول ملی و تورم شروع شده و فقر و فلاکت بیشتر در پیش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
قیمت جهانی مرغ از این هم کمتر است و دلیل آن وجود سالن های چند میلیون قطعه ای و پرورش مرغ در محیط کاملا بهداشتی و ضریب تبدیل کم دان به گوشت است . در ایران سالن ها کوچک ،برخی از آنها غیر بهداشتی و با تلفات بالا و ضریب تبدیل بالای دان به گوشت است و مشتری ایرانی مرغ بزرگ را پسند می کند که هزینه بالاتری برای مرغدار دارد . متاسفانه بعد از 43 سال از انقلاب تحولی در این صنعت در کشور ایجاد نشده است .
مگر یه مدت مرغ تخم مرغ نخوریم چیزی کم میشه نه نه می خریم
خواهش می کنم نخریم
التماس کنن کیلو ۱۰۰۰۰ هم نخرین
درودبرهمبستگی ملت اگردولت بفکرآسایش ملت نیست مردم باشعارنه به گرانی این روندرایکی دوهفته ادامه دهندتاهمه اجناسشون بگنددیاخودشان بخورندبااین نرخ رئیسی کسی قدرت خریدندارد
همه به جیب خودشون هستند
نخرید دوستان تا ارزان بشه بانخریدن میشه کنترول کرد
نخرید دوستان تا ارزان بشه بانخریدن میشه کنترول کرد
لعنت بر گرانفروش
نخرید نخرید ۲ هفته قند وشکر و مرغ و تخم مرغ و ماست نخورید
اتحاد مردم برای شکسته شدن قیمت ها فقط با نخریدن است یکبار مثل اروپایی ها باشیم
نخرید تا بگندد ارزون کنن
نخرید نخرید ننننننننخخخخخررررررررریییییییییییییددددددددددددد
انقدرنخرید وباهم متهد شویم تا مجبوربشن ارزان کنند
مردم فهیم ایران برای نخریدن اجناس گران اتحاد داشته باشید..سزای گرانفروش نخریدن است..بخدا میشه نخری
کسی بفکر ملت نیست مگر ایکه خودمان متحد باشیم فقط خودمون به بفکر همدیگر باشيم هیچ کس از مسولین با مردم نیستند اگر حرفی می‌زنند سوپاپ هستند
امروز من تمام مغازه ها راکشتم برای روغن چنین کیلوتخم مرغ نبود که نبود مغازه دارها گفتن همون روز اول که گفتن گرون میشه هرچی روغن وتخم مرغ وماکارانی بود خریدن بعضی از مردم واقعا هر بلای سرشون بیاد حقشونه من چندروزه روغن ندارم براغذا پختن ولی متاسفانه توخونه بعضی از مردم بکس بکس روغن هست
همانا علت ارزان شدن را باید در امتناع مردم از خرید دانست وگرنه ما کی و کجا در این مملکت شاهد بوده ایم یک فروشنده حاضر شود جنس خود را به قیمت کمتر از نرخ مصوب بفروشد؟!!؟
وقتی که جنبه شنیدن چهارتا حرف رو ندارید چطور توقع دارید یک پدر خانواده شرمنده ی زن و بچه ش بشه که شب باید دست خالی بره خونه.اونوقت میشینن میگن کشورهای خارجی با مردمانش چنین و چنان رفتار میکنن
مردم قدرت خرید ندارند کی قیمت پایین آورده
دولت همیشه تو ی نرخ گذاری ها شتاب میکند
اتحاد اتحاد اتحاد تا پایان پیروزی
درود، یک هفته نخرید همه ارزون میشه، فقط و فقط نخرید، تو خونه اتون بشینید، بخدا هیچ از نخوردن این ۴ قلم کالا تا یک ماه هم نمیمیره،
دوستان نخرید تا قیمتش بازم پایین تر بیاد
توان خرید تخم مرغ دو نه ای ۲تومن هم ملت نداره.با این بیکاری
رییس اتحادیه اعلام کرد تقاضا پایین اومده مجبوریم قیمت رو بیاریم پایین
و جالبه میگن دم رییسی گرم ربطش میدن به رییسی
جون مادرتون نخرید
همین الانم مرغا رو دستشون مونده که قیمت اوردن پایین

هموطن نخر، یکبار برای همیشه نخرررررررررررررررررررر
عالی بود
دست مردم درد نکنه با نخریدن مرغ و تخم مرغ.
دولتی که عرزه نداره جلوی قاچاق و بگیره یا مافیا را بگیره برای چی رییس جمهور شده فشار بیاره رویه مردم همه ما میدانیم فراوونی هست کمیته چکاره هست میاد قیمت میزاره
جناب مسول اتحادیه هیچ اشاره ایی به نخریدن مرغ و تخم مرغ از طرف مردم نفرموده اند، امیدوارم این عدم خرید از طرف مردم ادامه داشته باشه، که مطمئنا درپایین آمدن قیمتها موثر خواهد بود.
مردم قدرت خرید ندارن که قیمت مرغ به گفته خودشون پایین اومده
فقط تنها خواهشم از هموطنهای عزیز اینه که لطفا نخرید تا همه چی، فاسد بشه حساب کاردستشون بیاد
نخرید تا بگنده. نخرید نخربد
دست اون مردمی که الارغم نیازشون نه مرغ میخرم نه تخم مرغ روبایدبوسیدبیاییدیک بارهم که شده اتحادداشته باشیم وجنس گرون رونخریم
اتحاد هرقلمی که گران شداصن نخرید.
بخصوص اگه بنزین گران شد تمام ماشینهارو وسط خیابان پارک کنید .
ما که نمیخریم به امید روزی که همش بگنده لااقل مجانی بریزن جلو سگ
اولا ایتکه کمک معیشتی از جیب کسی پرداخت نمیشه بایستی به کل مردم ایران پرداخت میشه عنوان شده که کسی خونه اش بالای یکملیارد ودویسا بیشتر باشه تعلق نمیگیره اشتباه است خونه ۳۰۰تومنی بدلیل اقتصاد بیمار شده انقدر وکسی که خونه داره زحمت سی ساله کشیده خریده نه رانت داشته ونه دست به بیت المال زده ونه بخارج فرار کرده پس عادلانه اینست که پول نفت به تمام ایرانی ها پرداخت بشه واگر نمیدهند پس اینها ایرانی نیستند وخیلی ها بخاطر این تبعیض ها به ترکیه واذربایجان و۔۔۔۔۔۔ رفته ومقیم شدند با تبعیض نگذارید مردم از وطنش فراری بشه
امروز بالا فردا پایین تکرار تکرار
دست مغازه دارها هم درد نکنه.ملت همه باهم باید متحد شوند.صبر و حوصله هم حدی دارد.خدا یا تو هم یاریمان کن.
شما ارزان نکردید بگو مردم نخریدن اینکار چند روز دیگه هم با اتحاد انجام بدید تا فاسد بشه کیلویی برسه به ۲۰تومان
فقط نخریدبه فکرآینده فرزندانمون باشیم
شما هر جوری حساب کنی دولت ضرر نمیکنه تنها راه چاره اتحاد اتحاد اتحاد برای نخریدن نخرید به خدا این مرغها به جز دارو وهورمون چیز دیگری نیس
عزیزان خواهشا نخرید تا دودت متوجه نارضایتی مردم بشه.آخه این چه مدل کشورداری .مردم رو چی حساب کردن؟
میگن دولت گفته با تصمیم های اخیر فقط سه قلم کالا گرون شده شامل جامدات مایعات و گازها.
ملت مرد باشن فقط نخرن خودشون میارن پایین آقاخانمی ک تاگرون میشع صف میکشین جون پدرمادراتون نخرین یکبارپشت هم باشیم
گرون نمیخریم واسه خودتون بمونه
همه باهم مرغ نمیخریم.دم همتون گرم
کاهش پیدا نکرده قدرت خرید با این قیمتها نیست
دولت
منت سر ملت نگذار تمام کالاها را به نرخ آزاد وکشورهای خارجی حساب کن و حقوق کارگر ومعلم را هم مثل اونها بده ماشین هم به نرخ خارج حساب کن ، کم جیب ملتو خالی کن
الان خیلی اجناس رو با دلار هفتاد و هشتاد هزار تومنی خرید میکنیم،فقط اتحاد و آگاهی ملتها باعث به نتیجه رسیدن هست نه سر همدیگه کلاه گذاشتن،پس به همدیگه رحم کنیم نه ظلم ،چون اینا اینجور می‌خوام که ملت رو به جون هم بندازم پس با هم باشیم نه علیه هم
#یک_هفته_نخریم می کنند اگه ما یک هفته نخوریم همه مغازه دار ها ب همان قیمت اصلی برمی‌گرداند
گفتم نخریدبگندد اما اینجوری هم نمیماندمردم خریدن انباراشون پره دهروزدیگه عادی میشه پایینترازقیمت نمیدن ماهم به کم خوردن آدت میکنیم پولدارقیمتم نمیپرسه وسایل ازمغازه جمع میکنه دو سه تومان میده میره ماهمیشه گشنه ایم
بخدا من پول ندارم.کارهم میکنم اما توان خریدندارم.دولت چی فکرکرده؟اون موقع که دلال و واسطه و مغازه دار و محتکر جنس گرون میکرد دولت توان مقابله نداشت که اجناس گرون نشه.اصلا کسی گوش به حرف دولت نمیداد و عددی حساب نمیکرد.وای بحال الان که خود دولت تصمیم به گران کردن گرفته.چه شووووووود
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
چی عرضه شده ! قیمت‌ها رو۵ برابر کرده حکومت مردم توان خرید ندارند آیا توان فهمش برای رژیم سخت است!!!!؟؟؟
مردم باید دست از نشستن بردارن و با هم متحد بشن با نشستن پای اینترنت هیچی حل نمیشه به فکر بچهاتون باشید
لعنت ب گرانی
تولید کننده به صورت عمده مرغ کیلویی 17 هزار تومان به تعاونی مرغداران میده اونم روش میکشه 60 میده به مردم. حالا دنبال دلال و دزد بگرد. این وسط هم تولید کننده سودی عایدش نمیشه و هم مصرف کننده ناراضی. دولت هم پول رایانه را از این طریق از جیب مردم میگیره دوباره با منت بر میگردونه
اگر مردم کمتر بخرند مجبورن قیمتها راپایین بیارن.ولی خواهشا از دولت میخواهیه که یارانه را هرماه به حساب همه بریزه کالا برگ نمیخواهیم.مردم خودشان میدانند با یارانه چی بخرند.کالا برگ هم فساداقتصادی ایجاد میکند.با اتحاد مردم قیمت مرغ ۳۵ تومان شد.
راه دور نرو یه نگاه به قیمتا تو اسنپ فود کن کلی قیمت دستت میاد که متوجه بشی خبری از کاهش نبود هیچ بالاتر از قیمت مصوب میفروشن
ما نمیخریم تا ارزان شود همه چی ما دست به دست هم ایران رااباد نگه میداریم فقر باید ریشه کن بشه
هر کی مرغ و تخم مرغ بخره از ملت شریف ایران نیست- تحریمممممممممممممممم کنید
نخرید تا ارزانتر شود سزای گرانفروشی نخریدن است
وقتی هزینه ها دلاریه باید درآمدها وحقوق ها هم دلاری باشه نه ریالی.
کاش روغن ولبنیات هم پایین بیاد سه تا بچه دارم نمیتونم شیر وماست باندازه کافی تهیه کنم براشون
یه مدت دست از خوردن مرغ هرمونی بردارید تا ببینید نهایتا مرغ چند میشه.
وقتی صحبت از صادرات باشه باید در مقابل اون واردات هم آزاد باشه الان دولت و حکومت هیچ حرفی برای گفتن و منت گذاشتن ندارن
تحریم امریکا و اسراییل کم بود تحریم دولت مونم شد قوز بالا غوز امان از احتکار کاران تحریم ساز
تو رو خدا کارت هدیه ای بدید که به جای یارانه نقدی بشه تو سوپر مارکت ها یا فروشگاه‌های مواد غذایی خرجش کرد اون طوری از سبد کالایی بهتره و درد سرش هم کمتره یعنی تو هر کدوم از روزهای ماه بخوایم بتونیم مواد غذایی که دولت میده رو بخریم و کوپنمونم نسوزه و به همه هم تو شرایط یکسانی برسه و سوُ استفاده هم نکنند
نخرید نخرید تو رو خدا نخرید باهم متحد شوید ملت غیور ایران که اتحاد شما مثل همیشه اثر گدار خواهد بود وارزان میشن
با این سرعتی که ریال ایران به مدیریت این مسولین بی‌کفایت ارزش خود را در مقابل دلار از دست می دهد!
احتمالاً اطاق عمل اقتصاد ما باید هر لحظه آماده جراحی باشد! آنهم با چه جراحانی! فقط خدا بداد ملت برسد.
سلام دوستان خواهشن نخرید نخرید از گرسنگی نمیمیرم با نخریدن جنس گران مجبورن قیمت ها رو پاین بکشن
ای مردم نخرید،نخرید ،نخرید اقلامی که گرون شده نخرید
بهبقال گفتم دانه اب ۲۶۰۰ تومن گفت برو از دولت بی عرصه بخر
کمپین نخریدن رو ادامه میدهیم
خدایاخودت ایناروبه سزای عملشون برسون واقعا این حق ملت نیست
2600 تومن چیه تخم مرغی که اندازه تخم بلدرچین شده رو باید ۵۰۰ تومن بدن
این مرغ هرومونی وتخم مرغ هورمونی ارزونی خودتون ما از امروز گیاه خواریم تا سالم تر بمونیم این همه غذاهای شنال کشور هم خوشمزه است هم بدون گوشت چرا چون اونها باشرایط سخت وفقر غذا هایی درست میکرونند هم قوت داشت که بتوانند کارهای سخت کشاورزی رو در زمانهاب قدیم با قدرت زیاد انجام بدهند وهم نیروی بدنشان زیاد بود مثل عربها که هر کدام با این که فقیر بودنند ده دوازده بچه داشتند اما امروزه با این همه غذا های رناگارنگخیلی ها بچه دار نمی شونند واین بخاطر هورمونهایی است که در مرغ وتخم مرغ وحتی گوشت استفاده میشه
به احترام مردم عزیز همه باهم نمیخریم .
باید هیچ کس نخر تا ارزون بشه مردم فقیر ازکجا تامین کنه پول یه کیلو تخم مرغ رو ۶۰هزار بده
اگه کسی نخره میمونه رو دستشون . همین کارو با خودروسازها باید کرد
واقعا همین است نباید بخریم
نخرید خواهشا نخرید یا حداقل کم بخرید جان کیو دوست دارید کمممممممممتر بخرید
مگه فقط مرغ و تخم مرغ گران شده ؟
هر بلای سر این ملت بیارن حقشونه همین فردا اگه بگن انتخابات هنوز صبح نشده صف کشیدن
قیمت مرغ جهانی از قیمت مرغ توی ایران ارزونتره، چجوری می‌خواین صادر کنین؟ قیمت رو از قیمت جهانی هم گرونتر کردین انتظار دارین ملت بخرن؟ خب معلومه طرف مصرف مرغش بخاطر دو برابر شدن قیمت نصف میشه،، می‌خواید صادر کنید؟ باید ارزونتر صادر کنید،، خب همون ارزون رو بدید مردم خودمون بخرن،، شما دیگه کی هستید بابا..
دوستان عزیز مث اینکه دقت نکردین اینا میخوان با مردم لج کنن الان میگه تولید زیاده ،و صادرات در دستور کاره و قیمت بالای تخم مرغ باید تثبیت شود .ما مردم باید به فکر هم باشیم هر جنسی گرون شد خواهشمندم تحریم کنید اگه درست نشد هر چی خواستین بگید.الان با چند روز تحریم توسط کمپین مردمی نه به خرید مرغ دیدید قیمت مرغ کاهش پیدا کرد .اصلا فکر این نباشید صادرات میشه اینا همه اصول و ضوابط داره به این راحتی نیست من خودم تحصیلات اقتصاد دارم و به دوستان عرض می کنم تقریبا صادرات جواب نمیده حاظرم پای حرفم باشم به شرطی که تحریم ادامه داشته باشه و فقط به اندازه نیاز خرید کنید .اینا فقط برای ترس مردم و سعی دارن خودشونو بی اعتنا نشون بدن .فقط تحریم تحریم .ممنون از همه تحریم کنندگان
لز ماست که بر ماست
پریروز تره وبار مرغ تازه رو ۵۷ تومن می فروخت دیروز ۵۴ تومن و امروز ۴۲ تومن،به خاطر اینکه مردم کمتر خریدن.تو رو خدا نخرید ارزون کنن.اتحاد داشته باشیم زورمون میرسه.
آغا نه مرغ نه تخم مرغ نخرید تحمل کنید تا به قیمت قبلیش برگرده این چند روز رو تحمل کنید خواهشاً
فقط نخرید تا به ندانم کاری ها و خیانت های خود اعتراف کنند و ارزانتر شود .
دندون رو جیگر بزارید نخرید تا ارزون بشه
اگرمردم‌نخرندمرغ‌قیمتش‌همینجورکم‌میشودچون‌مرغ‌فقط‌۳روزماندگاری‌دارد
فقط یک ماه نخرید..
تحریم مرغ باید ادامه یابد
نخریدن سزای گران فروشیست
نخرید هر روزی که نمی خرید چنان ضرری به گران فروشان می زنید که نپرس حاضرن کالا انبار کنند فاسد بشه ولی کم بشه تقاضا زیاد بشه یه روز فروش ضرر چند روزه شون جبران می کنه در سال چند بار از این اتفاقات می افته پس لطف کنید چند روز نخرید اصلا فکر کنید نیست یه روز هم مثل ما فقیر بی چاره ها باشین جای دوری نمی ره لطفاً
واقعا موتسفم برای این کشور همه کشورها بیشرفت میکند ولی این کشور داره به عقب بر میکرده
روغنم نخریم تا ارزون بشه
من علاقه ای به خرید ندارم خدا کنه مردم همراهی کنن
نخرید نخرید توروبخدانخورید ..این ظلم است به افریده های خدا تخم مرغ روغن سیب زمینی نخرید
این راه که می رویم آخرش فلاکت و بدبختی و شکست است
یه کم این آدم های عجول صبر کنند ،این کار آقای رئیسی به نفع مردم تمام میشه.اگه اینقدر شایعه وحرفه پوچ وبیهوده بی بی سی ودشمنان انقلاب رو گوش ندهند بالاخره این بحران اقتصادی هم به خوبی وخوشی میگدره.
دولت بعد از واریز یارانه باید مرزها را ازخروج کالا کنترل کنه و پیگیر محتکران باشه که کسی با ارزاق مردم جهت سود جویی مال اندوزی بازی نکنه شبانه روز برای این مسائل بیدار باشه تا نتیجه بده هر مسئله با پشتکار پیگیری حل میشود
نمیخریم
کو
نظر منم همینه مردم باید باهم متحد شن نخرن تا ارزون بشه خودم من هیچی فعلا نخریدم روغنی که از ماه پیش داشتم دارم قطره چکونی استفاده میکنم از کجا ۴۵۰۰۰۰بیارم بدم روغن جامد والله زور داره اونم روغنی که صدتا ضرر داره برای سلامتی وسالم نیست
تو بندرعباس تخم مرغ ک نیست هر جا هم داره شونه ای ۹۰ کمتر نمیدن کجاست این قیمتایی ک شما میگین
خواهشن یکی دوهفته مرغ وتخم مرگ نخریدحتمآ ارزان میشه چقدرگرانفروشی چندروزدیگه دستمان کیسه بگیریم گدایی کنیم
ماااااااااا نمییییییییییخرررررررررررریم
نخرید تخم مرغ دونه هزار تومنم گرونه فقط نخرید
دوستان عزیز شمارو بقران نخرید نخرید نخرید بخدا از قیمت اولشم می‌تونه پایین تر بیاد فقد چند روز همت کنید فقد ده تا پانزده روز تماااااااااام
مردم متحد شاید مرغ خخخ مرغ اینستا نخرید تایه اینه نمیمیرید اون وقت نگاه کنید این اقایون چجوری میشن
کاش فقط درد مردم به مرغ و تخم مرغ باشد نگاهی به بازار بکنید ببینید چه خبره تمامی اجناس لحظه به لحظه گران وگرانترمی شودهیچکس هم رسیدگی نمی کند.دولت محترم یک کم به خودتون بیایید پدرملت سوخته شد دیگه همان نان خشک هم نمی‌توانند تهیه کنند جلوهرنانوایی تابلو مهربانی نصب شده چون اکثرا توان خرید نان هم ندارندببینید چه برسرم دم آورده آید.این مردم همونایی هستند که هشت سال بارژیم بعثی جنگیدند کمک به دولت کردند شهید دادند که آخرش حقشون را بگذارید کف دستشان به خدا اکثر مردم ماشین خانه خیلی چیزهای دیگه نمی خواهندفقط می خواهندشکم زن و بچه هامون نیمه سیر بشود.رییس جمهورمحترم ماهم برای پیروزی ورای شما جنگیدیم وهمین الان هم به شماایمان داریم پس خواهش می کنیم تا دیر نشده فکری به حال ملت کنید.شما می توانید چون بخداایمان داریدو واقعا هم تلاش خودتون رامی کنید.موفق وپیروزباشید.
نخرید
اگر دولت شغلهای غیر مولد حقوق بگیر و دلالی مسلک را کم کند، معنی تولید را خواهند فهمید و الکی اظهار فضل نمیکنند
من نمیخوام شما هم نخرید
باسلام در قدیم گفتند اگر نمیتونی ور جیگی باید فروجیگید حرف دولت مردان نمیشیم حریف خودمان که میشویم نمیخریم تا قیمتها بشه مثل قبل
مردم هر‌کالایی‌که‌قیمتش‌بالا‌رفت‌نخرید‌مطمئن‌باشید‌ارزان‌میشود.بیایید،مانند‌کشورهای‌دنیا‌‌باشیم.باتشکر
می گویید میخواهیم جلوی قاچاق بنزین را بگیریم جلوی ارد را بگیریم و جلو منابع ملی را بگیریم پس چرا نفت را مفت به دیگران می فروشید این نفت ثروت ملی نیست . ادم عاقل در ایران نیست !!!
نخرید ۰۰۰۰مردم شریف ایران یه حرکت اعظیم باهمبستگی انجام بدیم
تاقیمت بیاد پایین
چرا باید همیشه قیمتها روبه بالا باشه تا قوانین دولتی درست بشه،یک مدت که نخوریم هیچ اتفاقی نمی‌افته .باید عدل الهی در کشورما هم مثل غرب و بقیه جهات اجرا بشه.
عزیزان مرغ و تخم مرغ نخرید هوا گرمه تاریخ انقضا یک روز دارن نخرررررریییییید
خوشحال قیمت چهل و اندی هزار تومن شدید؟ یادتون رفته همه رو قیمت 20 و خرده ای هم اعنراض داشتیم ولی با قیمت 40 خوشحالیم؟؟
لعنت خدا و ملائکه بر کسی که خون مردم رو توی شیشه کرده.
نباید بخرید فقط همین رحم کنید به بی سرپرستان
اینا تا شنیدن میخواهد گرون شه کلا مغازه هارو هم خالی کردن احتکار کردن بعد تعیین قیمت یهو ریختن تو بازار وگرنه مازاد مصرف کجا بود هر خودشونن! ملتم ندارن بخرن مونده، رو دستشون باد کرده
مردم نخرید .به نخریدن ادامه بدید .
از خدای برزگ میطلبیم که از مسئولان ما هر چه سریعتر راضی شده و انها را به بهشت ببرد . تا ملت نفس بکشند
درود بر مردم با غیرت که از خرید، مرغ و تخم‌مرغ .خودداری کرده. تا شاهد باشند که چگونه قاچاق میشود.
ولا مردم. کلافه س
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار