بازدید 31087
۳

پلمب چند نانوایی متخلف در اراک

استاندار مرکزی به نانوایان متخلف هشدار داد: با نان مردم بازی کنید، با حکم قضایی مهر و موم می شوید.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶ 14 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک، استاندار مرکزی گفت: تعدادی نانوایی متخلف استان با حکم قضایی پلمب شد.

فرزاد مخلص‌الائمه گفت: این اقدام با هماهنگی دستگاه قضایی و با هدف برقراری امنیت غذایی و کنترل قیمت کالاهای اساسی انجام شد.

استاندار افزود: شیوه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در حوزه آرد و نان متفاوت است و روش آن نهایی و اجرایی نشده است و هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در دستور کار نیست.

دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی گفت: علت برخی از نگرانی‌ها در بخش آرد و نان تخلفات تعدادی از نانوایان بود که بعد از تذکر و اخطارهای لازم، امروز توقیف و مهر و موم شدند و نظارت بر فعالیت این قشر همچنان ادامه دارد و در صورت ایجاد اخلال در عرضه نان به مردم با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

استاندار افزود: سهمیه آرد نانوایی‌های با انصاف و ساعات پخت تعدادی از فعالان این صنف نیز افزایش خواهد یافت و تعدادی نانوایی سیار نیز آماده ارائه خدمت شدند.

استاندار مرکزی ضمن هشدار به سوءاستفاده کنندگان گفت: اگر واحدی با نان مردم بازی کند ، با آن برخورد می شود اما در مقابل برای نانوایان منتخب مجوز پخت شبانه‌روزی صادر می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۳
دولت داره با نان و قوت لایموت مردم بازی میکنه دولت رو هم پلمپ میکنی؟؟؟؟؟
هیچ خبری از مراجع ( پس از اعلام فطریه )
برای گرانی ها نیست
مسئول نانوا و کسانی که در نانوایی کار می کند که فقط نان نمیخورند . ملزومات دیگر زندگی را هم باید تامین کنند . اگر درامد و دستمزدشان تغییر نکند ولی قیمت همه چیز بالا برود که نمی توانند زندگی کنند. متاسفانه مسئولین ما فکر میکنند با 400 هزار تومان تمام مایحتاج زندگی یک نفر در ماه تامین می شود! الان شاید بتواند با 400 هزارتومان یک کیلو گوشت و سه کیلو مرغ و 3کیلو برنج هندی بخرند و برای یک ماه ذخیره کنند ولی چند ماه دیگر نمی توانند.
مردم شهراراک هرجا رفتیداجناسی گرون بودزنگ بزنید۱۲۴دیگه این کاری نداره دیگه دولت گرون کرده .مغازها هم مخوان بزنند.جنس قدیمشوبه قیمت الان مخوادبده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل