بازدید 75682
دو هزار و نهصد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

سعید قاسمی در مجلس ختم طالب‌زاده، سران گذشته کشور را لعن کرد / پاسخ پرویز پرستویی به سوال معترض خارج نشین درباره آبان ۹۸/ اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت: قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نمی‌کند، ولی حداقل افزایش قیمت را داشتیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: «درخواست آموزش‌وپرورش برای تعطیلی چهارشنبه» / «وزیر کار: می‌توانیم تا آخر امسال فقر را کامل حذف کنیم» / «سهم بیت کوین از بازار ارز‌های دیجیتالی افزایش یافت» / «انتقاد رئیس مجلس از پراید ۲۰۰ میلیونی؛ می‌توان خودرو‌های باکیفیت بسیار عالی وارد کرد» … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ 30 April 2022

سته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اظهارنظر عجیب وزیر بهداشت: قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نمی‌کند، ولی حداقل افزایش قیمت را داشتیم
بهرام عین‌اللهی پس از حضور در نشست امروز (شنبه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست آخرین وضعیت واردات، تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بررسی شد؛ اعضای فعلی کمیسیون در گذشته رئیس دانشگاه و وزیر بودند و افراد بسیار توانمندی هستند و این موضوع را به عنوان نقطه قوت می‌دانیم؛ تلاش داریم که این جلسات تداوم داشته باشد و در مورد مسائل و مشکلات مختلف و بررسی راهکارهای حل آنها بحث و گفت و گو کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: جلسه امروز، جلسه خوبی بود و تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد. حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است. عین‌اللهی با بیان اینکه با کمبود دارو در کشور مواجه نیستیم، گفت: اینکه با کمبود دارو مواجه نشویم برای ما بسیار بااهمیت است.

سعید قاسمی در مجلس ختم طالب‌زاده سران گذشته کشور را لعن کرد
سعید قاسمی در مراسم «خداحافظی با پیکر نادر طالب‌زاده» گفت: ترور بیولوژیک جواب داد! لعنت خدا و رسول خدا بر هاشمی، خاتمی و روحانی و عوامل رسانه‌ای آنها! چهار ساله مردم را با ماسک سر کار گذاشتید آخرش معلوم شد کرونا کار غرب بوده برای پولدار کردن خودشون و جیب دکترا!

گمرک: روزانه ۱۰۰ کامیون هندوانه از ایران به ترکیه صادر می‌شود
اخیرا اخباری در رابطه با وضعیت صادرات هندوانه منتشر شد که گفته شده بود "روزانه بیش از ۷۰۰ کانتینر هندوانه از ایران به ترکیه صادر می‌شود"، همین موضوعی بود که بار دیگر ماجرای صادرات محصولات آب‌بر کشاورزی مانند هندوانه را در شرایط خاص  آبی ایران مطرح کرد؛ بنابراین، ماجرای صادرات هندوانه ایران به کشورهای جهان و به ویژه ترکیه از گمرک ایران مورد بررسی قرار گرفت. توضیح لطیفی،سخنگوی گمرک ایران به ایسنا، از این حکایت دارد که کل صادرات  ایران در روز از سه مرز به ترکیه، در حال حاضر حدود ۴۰۰ کامیون است که هندوانه بخشی از آن بوده و حداکثر ۱۰۰ کامیون را شامل می‌شود. به گفته وی در حال حاضر آخرین محموله‌های صادراتی هندوانه ایران به ترکیه در حال ارسال است و به زودی کاهش خواهد یافت، چراکه این کشور با رسیدن به فصل برداشت محصول داخلی، تعرفه‌های مربوط به صادرات هندوانه را که تا یک چهارم کاهش داده بود دوباره افزایش می‌دهد.

عربستان زائر ایرانی با واکسن ایرانی را نمی‌پذیرد
عربستان دستورالعمل خود را درباره واکسن کرونا و واکسن‌های مورد تاییدش را اعلام کرده است.  بر اساس آنچه معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفته است، در صورتی که زائران هر یک از این واکسن‌ها را تزریق کرده باشند، با کارت واکسیناسیون از نظر دولت سعودی قابل قبول است. اما تنها سه نوع واکسن سینوفارم، آسترازنکا و اسپوتنیک که در ایران تزریق شده، مورد تایید عربستان است. هنوز مقامات مربوطه واکنشی نسبت به اینکه تکلیف افرادی که واکسن‌های تولید داخل را تزریق کرده‌اند، چیست؟ همایون نجف‌آبادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این باره می‌گوید: دو فکر پشت این مسئله است. اگر از زاویه مثبت نگاه کنیم این است که عربستان بر اساس آنچه سازمان بهداشت جهانی در مورد واکسن‌ها نظر داده، عمل کرده است. از طرف دیگر روابط ایران و عربستان روابط خوبی نبوده است. بنابراین تمایلش این است که تعداد زوار ایرانی خیلی کمتر باشد یا حتی به صفر برسد. بالاخره می‌خواهد یک شرطی بگذارد که زائران ایرانی وارد عربستان نشوند؛ به همین دلیل ما می‌توانیم از جهت منفی به آن نگاه کنیم و آن را مساله عدم تمایل عربستان برای ورود زوار ایرانی تلقی کنیم.

ایزدخواه امضای حمایتش از قالیباف را پس گرفت
ایزدخواه، نماینده مجلس، درمورد بیانیه حمایتی مجلس از قالیباف در صفحه شخصی خود توضیحاتی ارائه داد. وی نوشت: چون زیاد از بنده می پرسند بیشتر توضیح دهم که طراحان بیانیه امروز بدون ارائه متن امضا جمع کردند و گفتند، در تشکر از رهبر برای حمایت از مجلس است. اما پس از مشخص شدن جزئیات متن بیانیه نمایندگانی از جمله بنده امضای خود را پس گرفتیم. گفتنی است که ۲۳۳ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ ی حمایتی از قالیباف از وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه خواستند که طراحان و مجریان پروژه‌های تخریب را شناسایی و با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد.

واکنش وزیر علوم به اعتراضات برخی دانشجویان درباره پوشش
محمدعلی زلفی گل امروز در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه نظام ایده‌ها و نیازها در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اعتراضات دانشجویی در برخی دانشگاه‌ها و برخورد حراست با آنها درباره نوع پوشش دانشجویان اظهار کرد: باید بپذیریم که ورود به هر مکانی شرایط خاص خودش را دارد. دانشگاه، کلاس و استاد حرمت دارد. طبیعی است افرادی که وارد محیط‌های دانشگاهی می‌شوند باید به ضوابط و مقررات آن محیط احترام بگذراند و تبعیت کنند. وزیر علوم افزود: اگر افرادی از این قوانین تبعیت نکردند، طبق قانون باید مجاب شوند که محیط دانشگاه، کلاس و استاد آنقدر حرمت دارد که جامعه فرهیخته دانشگاه اعم از دانشجو و اعضای هیات علمی و … خودشان باید چه از نظر رفتار فردی، رفتار جمعی و بیان چه از نظر نوع پوشش ضوابط را رعایت کنند.

زلفی گل تاکید کرد: باید تلاش کنیم آزادی را در قالب قانون بپذیریم. خود ما هستیم که با پذیرفتن آزادی در قالب قانون کمک می‌کنیم که این آزادی در جامعه جاری و ساری شوند. وزیر علوم خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم جامعه فرهیخته و دانشجویان فهیم ما خیلی خوب می‌دانند که باید فرهنگ دانشگاه را رعایت کنند. جامعه دانشگاهی فرهنگ خاص خودش را دارد و در بخش‌هایی متفاوت از فرهنگ عمومی است، یکی از موارد فرهنگ دانشگاهی نوع پوشش است و باید افرادی که وارد محیط محترم دانشگاه می‌شوند از لحاظ پوشش حداقل‌های قانونی را رعایت کنند که الحمدالله رعایت می‌کنند و دانشجویان ما فهیم‌تر از آن هستند که با برخوردهای قهری آنها را وادار کنیم که رعایت کنند.

شکوری راد: اصلاح‌طلبان حذف شدنی نیستند
سخنگوی جبهه اصلاحات می‌گوید: مطالبه اصلاح در هیچ کشوری و در هیچ شرایطی قابل حذف نیست؛ لذا اصلاح‌طلبان که عامل این مطالبه مردمی هستند، حذف شدنی نیستند. علی شکوری راد در گفتگو با مُنیبان درباره فعالیت‌های جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: تاکنون در جلسات جبهه اصلاحات مواردی نظیر انتخابات مجلس مطرح نشده و فعلاً برنامه‌ای برای آن نداریم. در حال حاضر در جبهه اصلاحات مباحث دیگری در حال پیگیری است.شکوری‌راد در واکنش به اینکه گفته می‌شود جریان اصلاحات از حیات سیاسی کشور حذف شده است، خاطرنشان کرد: مطالبه اصلاح در هیچ کشوری و در هیچ شرایطی به هیچ وجه قابل حذف نیست لذا اصلاح‌طلبان که عامل این مطالبه مردمی هستند، حذف شدنی نیستند. البته ممکن است در یک شرایطی، اصلاح‌طلبان تضعیف شوند و یا قدرت بگیرند اما قابل حذف نیستند. در حقیقت اصلاح‌طلبان جریان اصلی آلترناتیو در وضعیت سیاسی فعلی کشور هستند. عضو هیات رئیسه جبهه اصلاحات در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات آینده شاهد حضور اصلاح‌طلبان در رقابت‌ها خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در هر صورت انتخابات همیشه یک عامل سیاست‌ورزی است.

چرا دانش‌آموزان در کلاس حضوری بداخلاق شده‌اند؟
مهناز دربانی، روانشناس و پژوهشگر: در حال حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اتفاقات خشونت آمیز و تغییر سبک زندگی و فکری افراد، خشم در جامعه گسترش یافته است و محدود به سن و قشر خاصی نیست.کودکان و دانش آموزان با استفاده از فضای مجازی به عنوان بستر آموزشی درگیر شبکه های اجتماعی و اخبار غیرضروری شدند و اکنون با دانش آموزان بی حوصله، پرخاشگر و بی تفاوت مواجه هستیم.کنترل دانش آموزان پس از آموزش مجازی زمان بر و نیازمند برنامه ریزی های متخصصان و توجه همگانی است و در صورت کنترل نکردن شرایط و دانش آموزان در چند سال آینده با نوجوانان و جوانان متفاوت با عمده ترین مشکلات روبه رو هستیم./ ایرنا


انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودرو سازان
رئیس پلیس راهور ناجا از سازمان استاندارد و خودروسازان دعوت کرد هرچه زودتر از مردم به دلیل تولید خودرو با نازل ترین کیفیت عذرخواهی کنند و ایمنی خودروها را افزایش دهند.سازمان استاندارد پاسخ بدهد چرا در تصادف بهبهان ۴ خودرو آتش گرفتند؟در هر ساعت ۲نفر در تصادفات رانندگی کشته می ‌شوند و ما از این موضوع نمی گذریم.تصادف هر روز اتفاق می افتد اما این دلیل نمی شود هر روز مردم هم بمیرند.تصادف امر اجتناب‌ناپذیر است اما اینکه کسی داخل ماشین آتش بگیرد و نتواند خارج شود به هیچ چیز جز غیراستاندارد بودن خودروها ربط ندارد.خودروسازان در قطر آلیاژ باک ها دست برده اند.تاکید ما بر این است حتما یک بازار رقابتی وجود داشته باشد./همشهری آنلاین


انتقاد آذری جهرمی از حذف عکس امام خمینی در اتاق ملاقات رئیس جمهور
وزیر پیشین ارتباطات با انتشار این عکس در کانال تلگرامی خود نوشت: یادآوری یک جمله از رهبر معظم انقلاب -حفظه الله- به مسوولین محترم مستقر در ساختمان قرمز نهاد ریاست جمهوری:این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.»
پ.ن: امیدوارم حذف تصویر امام از دیوار این ساختمان سهوی باشد.
بعدازظهر دیروز (جمعه) حجت‌الاسلام رئیسی با خانواده شهیدان اصلانی و دارایی که چندی قبل در حرم مطهر رضوی و در اثر ضربات چاقو به قتل رسیدند، دیدار کرد.این دیدار در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و طبق تصویر منتشرشده، تصویر امام خمینی (ره)حذف شده است.

درخواست آموزش‌وپرورش برای تعطیلی چهارشنبه
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:موضوع تعطیلی ایام هفته جزو اختیارات و صلاحیت‌های هیات وزیران است و تقاضای روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت از طرف آموزش و پرورش به هیات دولت انجام شده است. تصور می‌کنم هیات دولت فردا جلسه داشته باشد و درباره روز چهارشنبه تصمیم گیری خواهد شد./تسنیم

میثم مطیعی: برای شعرخوانی در نماز عید فطر امسال دعوت نشدم
میثم مطیعی مداح مشهور تهران: بنده، شاعران و مشاورین که در مضمون‌پردازی از آنها کمک می گیریم، ایده‌ها و برنامه‌هایی برای طرح مسائل روز داخلی و جهان‌اسلام داشتیم، اما اساساً برای شعرخوانی در نماز عید فطر امسال دعوت نشده‌ام.

پاسخ پرویز پرستویی به سوال معترض خارج نشین درباره آبان ۹۸
پرویز پرستویی در پاسخ به اعتراض چند تن از ایرانیان ساکن لس‌آنجلس و این سوال که چرا از آبان ماه ۹۸ چیزی نمی‌گویید، گفت: امیدوارم در هیچ جای جهان قطره خونی ریخته نشود. چه آبان ۹۸ باشد و چه جنگ در اوکراین، شما یک جایی را خواب بودید و حرفهای من را نشنیدید مثل خیلی‌هایی که خواب بودند و یه دفعه بنزین گران شد.باید بیایید در ایران زندگی بکنید. من در سیستان و بلوچستان رفتم در کنار مردم بودم که برخی از آدم‌ها هویت (شناسنامه) ندارند.من پرویز پرستویی و رسول خادم را می شناسم اما نه به عنوان اینکه من یک بازیگر هستم چون اصلا رادیو، تلویزیون ندارند. من قرار است سازنده باشم.من جراتم از شما خیلی بیشتر است. شما فکر نکنید اینجا فریاد می‌زنی برایت دست می‌زنند. من در ایران دارم گلویم را پاره می‌کنم.من بابت اینکه گفتم بچه سیستان بلوچستانی شناسنامه ندارد چندین بار رفتم و جواب پس دادم. اما اشکالی ندارد چون من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم.

وزیر کار: می توانیم تا آخر امسال فقر را کامل حذف کنیم
عبدالملکی: تلاش می‌شود بهترین تصمیم در خصوص پرداخت یارانه گرفته شود تا بهترین اثر رفاهی را در زندگیِ مردم بگذارد و ما بتوانیم حداکثر کاهش در ضریب جینی را داشته باشیم.ما پیشنهاد خود را در این مورد ارائه دادیم که براساس این پیشنهاد می‌توانیم ادعا کنیم تا آخر امسال فقر را با تعاریف جهانی به طور کامل حذف خواهیم کرد./ ایلنا

حقیقت‌پور: استیضاح برخی وزرا ضروری است
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی:اکنون ضرورت دارد که برخی وزرا استیضاح شوند، زیرا استیضاح یک حق نمایندگان و ابرازی برای برقراری دموکراسی است و اصلا به معنای کارشکنی یا تقابل با دولت نیست؛ بلکه کمک به دولت است.این واقعیتی است که تعدادی از وزرا کارآمد نیستند و نتوانسته‌اند به وظایفشان عمل کنند.از دولت می‌پرسم که کدام قسمت از مشکلات حل شده است؟ چه قدر از مشکل بیکاری رفع شد؟ تورم چه قدر کاهش یافت؟ واقعا سوءمدیریت در دولت سیزدهم سر به فلک می‌کشد. اقتصاد دست کسانی افتاده که دو واحد اقتصاد هم نمی‌دانند./نامه نیوز

انتقاد رئیس مجلس از پراید ۲۰۰ میلیونی؛ می‌توان خودروهای باکیفیت بسیار عالی وارد کرد
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ساری در خصوص ضرورت ساماندهی صنعت خودرو، گفت: مصوبه واردات خودرو که مورد بحث قرار گرفت در دو جلسه مفصل در صحن مجمع با حضور بنده و رئیس کمیسیون صنایع مطرح شد؛ نهایتا یک الی دو بند اصلاحی از باب جمع‌بندی جلسه صورت گرفت، اما کلیات آن تأیید شد. رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بحث خودرو در کشور از جمله بحث‌های کارشناسی و مهم محسوب می‌شود، اظهار کرد: بحث واردات خودرو به این شکل نیست که فقط خودرو وارد کنیم. از این روی، در قانون نیز به این امر و به تولید نیز توجه شده است. اکنون روش تولید در کشور دارای اشکالات فنی است که باید به آن توجه کنیم در این خصوص در مجمع پس از رأی گیری درباره آن مفصل توضیح دادم که چگونه باید بحث خودرو را در کشور اصلاح کنیم. قالیباف افزود: اینکه امروز قیمت تمام شده خودرویی مانند پراید، ۲۰۰ میلیون تومان است، در محاسبه‌ای با ارز معادل حدود ۲۵ هزار تومان، خودرو‌هایی با ۵ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ دلار با کیفیتی بسیار عالی وجود دارد که می‌تواند به کشور وارد شود، این خواسته مجلس بوده و مجمع نیز با آن همراهی کرد؛ این موضوع در ارتقای کیفیت تولید، قیمت تمام شده و تیراژ تولید موثر خواهد بود لذا از پافشاری مجلس و همراهی مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکر می‌کنم.


هشدار بانک مرکزی: اگر ۱۰ هزار یورو ارز خانگی دارید؛ بفروشید یا در بانک پس انداز کنید
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی در گفت وگو با خبر 14 سیما با تشریح دستورالعمل جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دارندگان ارز بالاتر از ۱۰ هزار یورو و معادل آن از امروز با ابلاغ قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز سه ماه فرصت دارند که اگر سند معتبر خرید از بانک ها و صرافی های مجاز در این خصوص ندارند، این ارز‌ها را به صرافی‌های مجاز بفروشند. مرتضی ستاک افزود: همچنین می توانند آن را در اختیار بانک‌ها قرار دهند و با افتتاح حساب سپرده گذاری و سود دریافت کنند. بانک‌ها نیز مجازند که هرگاه مردم مبالغ ارزی خود را بخواهند، عینا در اختیار سپرده گذاران قرار دهند. این مقام مسئول بانک مرکزی، در خصوص میزان مجاز خروج ارز از کشور نیز گفت: در مورد خروج ارز از طریق پروازهای هوایی حداکثر تا ۵ هزار یورو و از طریق زمینی تا ۲ هزار یورو و معادل آن بدون اظهار حین ورود افراد می توانند ارز را خارج کنند. همچنین به هنگام ورود به کشور، اگر مسافری میزان ارز را اظهار کرده باشد ولو اینکه بالای ۱۰ هزار یورو باشد، همان میزان را می تواند از کشور خارج کند.
 
شاخص بورس مثبت بسته شد
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۱۰۶۰ واحدی معادل ۰.۰۷ درصد، به یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۴۸۳ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افزایش ۵۹ واحدی به ۲۰ هزار و ۹۷۵ واحد رسید.
 
فرابورس هک نشد
 مدیرعامل فرابورس با اشاره به اختلال در سیستم معاملاتی فرابورس در ابتدای امسال گفت: بحث هک شدن سیستم معاملات در آن روز اتفاق نیفتاده و مطرح نیست، بلکه این سیستم با اختلال مواجه شد.
 
سهم بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتالی افزایش یافت
 مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۷۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۷۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است که در یک روز ۰.۱۰ درصد افزایش داشته است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳.۳۸ میلیارد دلار است که ۰.۸۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۸.۸۹ میلیارد دلار است که ۹.۵۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۷۹.۵۷ میلیارد دلار است که ۸۵.۲۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.


قیمت دلار در صرافی های بانکی چه تغییری کرد؟
امروز هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۵۴۰۸ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۵۶۶۴ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز کاری قبل، ۱۵۵ تومان افزایش نرخ دارد. همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۲۸۳۱۶ تومان از مردم خریداری و در مقابل، با ۲۴ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به نرخ ۲۸۶۰۱ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.
 
سکه درجا زد
ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورد. علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۸۹ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا پنج‌ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان شد.


فروش سهام تسلا برای خرید توییتر؟
بایگانی اوراق بهادار ایالات‌متحده نشان داد که ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا  ۸.۵  میلیارد دلار از سهام این سازنده خودروهای الکتریکی را فروخته که احتمالا با هدف کمک به تامین مالی خرید برنامه‌ریزی شده وی از توییتر  بوده است. ماسک روز پنجشنبه در توییتی گفت که هیچ فروش دیگری برای تسلا بعد از امروز برنامه‌ریزی نشده است. وی طی هفته گذشته، حدود ۹.۶ میلیون سهم را طبق بایگانی‌های روز پنجشنبه و جمعه فروخت که معادل ۵.۶ درصد از سهام او در شرکت است. البته مشخص نیست که آیا تمام فروش سهام اخیر تسلا ماسک، گزارش شده است یا خیر؟!

این فروش پس از آن صورت گرفت که ماسک روز دوشنبه قراردادی را برای خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار به صورت نقدی در معامله‌ای منعقد کرد که کنترل پلت‌فرم این رسانه‌ اجتماعی که میلیون‌ها کاربر از جمله رهبران جهانی دارد به ثروتمندترین فرد جهان تغییر می‌دهد. بر اساس گزارش فوربس، دارایی خالص ماسک ۲۶۸ میلیارد دلار است. به عنوان بخشی از این معامله، ماسک گفت: ۲۱ میلیارد دلار تعهد سهام ارائه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این میلیاردر چگونه می‌تواند ۱۲.۵ میلیارد دلار باقی مانده از تامین مالی سهام را تامین کند. ماسک ۴۳.۶۱ درصد از سهام شرکت اسپیس ایکس را در اختیار دارد که بنا به گزارش‌ها ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد.


ثبت‌نام برای تسهیلات فرزندآوری به چند تن رسید؟
رئیس گروه اعتبارات بانک های تجاری اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: ۲۸۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات فرزندآوری از زمان راه‌اندازی سامانه، ثبت نام کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۰
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۱۸۹
آقای سعید قاسمی مواظب آخرت ات باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
آقای قاسمی ، شما تریبون دارید صدای لعن و نفرینت رو همه می شنود ؟ ولی آیا 80 میلیون نفر هم تریبون دارند که صدای آه و لعن و نفرین اونها رو علیه بعضیها بشنوید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
گفت یه چیزی بگو که طرف اونو بشناسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
واقعاً متاسفم برای کسانی که پای منبر چنین افرادی می نشینند و برایش کف می زنند و هورا می کشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
دقیقا مواظب هست که دقیق و درست گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
این آقایان بهشت را خریده اند برای توسعه آن فحاشی می کنند
خخخه
ما که بیانیه را دیدیم اتفاقا کلیت مجلس را گفتند و اسم شخص را هم نیاوردن
خودتی
نمی شه که هم آمریکا رو فحش بدی و هم بری اونجا فیلم نمایش بدی ..... چرا نمی رین چین و روسیه نمایش بدین؟ این هم یه نممونه رفتار متناقض
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
افرین
آن وقت با قیمت 5000دلار چه ماشین با کیفیتی وجود دارد؟!!! اگر هم باشد جز ماشین های کارکرده بالای 10 ساله هست که در آن کشورها اسقاطی هست!
خطاب به رئیس پلیس حرف های عوامانه نزنید که در این چند وقت زیاد از شماها شنیدیم
اگر بر فرض جاده های ایران تماما خودرو با کیفیت روز دنیا هم بشود تا فرهنگ رانندگی در ایران مشکل داشته باشد امار فوتی ها همچنان بالا خواهد بود
نمونه آن آمریکا که بالای 40 هزار نفر فوت می کنند ولی برعکس آلمان 2000نفر هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
مافیا ی خودرو توجه کن اگر ماشین دست دوم بیاوریم از این لگنهای مرگ که شماها درست میکنید بهتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
قالیباف دستش بیشر تو قیمتهای خارج از کشور است

بالاخره تازه از خارج خرید کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
این آمارهای تصادفات آمریکا رو از کجات دراوردی؟ نکنه به رصدخانه شریعتمداری در روزی نامه کیهان دسترسی داری؟
دانشجویان دانشگاه هم مثل بچه مدرسه ای ها باید روپوش بپوشند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
پوشش ها در دانشگاهها در کشورهای مختلف فرق می کند. مثلا در کشور آمریکا دامن باید تا پایین زانو باید باشد. یا در کشوری مثل تاجیکستان اندازه ریش معلوم اسست بهداشت گیر می دهد یا اندازه سبیل باید اندازه داشته باشد.
بازی سیاسی و سهم خواهی که دنبال استیصاح هستند
اگر شما دو واحد اقتصاد بلد می بودی نمی گفتی چی کار کردن در این چند ماه بلکه باید می گفتی در چند سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد با تورم انباشته شده از قبل که یک شبه قابل حل نیست!
هرچند تورم کلی باز هم در همین مدت کم شده ولی حتما هم میدانی تورم کم شدن به معنی ارزانی نیست!!!
یا یادمان نرفته داشتید با آمار بالای فوتی کرونا دست و پا می زدید که الان راحت شدید!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
البته یادمان نرفته که آقایان با دانستن وضع موجود قول دادند!مثل وزیر صمت!که حالا هیچ حرفی برای گفتن ندارد و اثبات کرد مصداق"آنکس که نداند و نداند که نداند " می باشد.....
اصلاح طلبی که عامل تحریم و آشوب در ایران هست و تعجب از این هست چطور هنوز اجازه فعالیت داده می شود که مسوول هم شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
تحریم که بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
قیمت ساندیس بالا نرفته؟
چه کشور باحالی داریم از یک طرف بسترهایی مانند تلگرام یا توییتر فیلتر هست ولی خود آقایان فعال هستند در آنجا یا اینکه حجاب قانونی هست که باید کامل رعایت شود ولی الان در حد بی حجابی در کشور رخ داده! یا اینکه گرفتن دیرکرد حرام هست در اسلام ولی گرفته می شود
کلا تناقضات ما در حد بالایی هست
انتقاد آذری جهرمی از حذف عکس امام خمینی در اتاق ملاقات رئیس جمهور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یواش یواش صدای پاش میاد !
صدای پای کسانی که امام در باره اشان میگفت :خون دلی که پدر پیرتان از این دسته متحجر خورده است هرگز از فشارها و سختیهای دیگران نخورده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
یواش یواش صدای پاش میاد؟
ساعت خواب رفیق، خیلی وقت پیش صدای پاش میامد، الان که همه مقدرات مملکت و ملت رو به دست گرفتن عزیز دلم
چهل سال نتونستند فقر و بیکاری را ریشه کن کنند می خوان تا پایان سال ریشه کنش کنند
به قول معروف تو جیب ما را نزن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
:))))
پراید ماشین خوبی است. البته بدنه اش را باید قوی کرد. کشور نباید تمام خودروهای جهان باشد. آنگاه فروشگاه لوازم یدکی ها جایی برای جا ندارند. ضمنا مکانیک و باتری سازهای ما هم خوب تعمیر نمی کنند. باید خودرویی تصادف می کند اینها هم احضار شوند. قطعه سازها باید چنانچه قطعه ای معیوب شد از حقوق کارگر و مهندسان و غیره کم شود مثل المان. جای تولیدات قطعه خودرو باید بزرگ باشد نه زیر زمین ها. بنظر می رسد برخی مهندسان ایرانی با خارجی ها ارتباط دارند مثلا خوب طراحی نمی کنند. در عوض کارخانههای خارجی به طریقی به اینها پول می دهد. باید حسابهای بانکی شان بررسی شود. مثل المان که مهندسش چنین است که میگه یکدفعه کارخانه ژاپن یا آمریکا به حسابش پول واریز نمی کند محرمانه. چون می خواهند کارخانه را شکست دهند. وزارت اطلاعات باید حواسش باشد به مهندسان گفته شود. الان در ایران خودرو مهندس 4 تا آپارتمان دارد باید اینها بررسی شود.الکی می گند خودرو ایرانی کیفیت ندارد. درست است مشکل داریم اما اینقدر نیست.
"حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است."
من با وزیر کاری ندارم فقط دوست دارم حدیثی را بیان کنم.
دروغگو با دروغگويى خود سه چيز بدست مى آورد: خشم خدا را نسبت به خود، نگاه تحقيرآميز مردم را نسبت به خود و دشمنى فرشتگان را نسبت به خود.
درست است و 20 سال قبل همین ها با بین المللی کردن مسئله داخلی ایران باعث شدن ایران امروز تحت فشار قرار بگیرد و هر بار هم آمدن سرکار مانند دولت تدبیر باز همان راه را رفتند و کشور را... کردن تا کدخدا را راضی نگه دارند هرچند کدخدای شان هدفشان کاملا مشخص هست از هسته ای به منطقه و بعد توان نظامی که بگیرند که در آخر سر حمله نظامی کنند
صادرات هندوانه توسط یک کشور دارای مشکل بی آبی!!!!!
نسل اینده کیلویی چنده؟ فعلا بگذاریم جیبهای ما پربشه مشکل کم ابی مشکل مانیست !!!
از همین یک مورد میشود به خیلی چیزها در این کشور پی برد
پرویز پرستویی همچی با کلاس و با متانت که شما نوشتید جواب نداد!
مردم با یان صحبتهای متناقض وزیر بهداشت دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس را : !!!!!!!!!!!!!!!!!!


وزیر بهداشت : " قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نمی کند. ولی حداقل افزایش قیمت را داشتیم "





لطفا هر کس معنی این سخنان وزیر را می فهمد توضیح دهد .لطفا !!؟؟؟؟؟
خودروی 5 هزار دلاری هم وارد کنید اجازه نمیدهید کمتر از 15 هزار دلار بدست مردم برسد.پس باز هم حساب منفعت جیب خودتان را میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
فیدیلیتی چینی را که در دوبی ۱۴ هزار دلار قسطی است

یعنی کمتر از ۴۵۰ میلیون تومان

را اینجا بالای یک و نیم میلیارد به مردم فروش میکنند

!!!! یعنی بیش از ۵۰ هزار دلار

بعد اسپورتیج هیبریدی صفر کیلومتر فول الان ۲۶ هزار دلار
!!!!!!! در دوبی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
در کشور نباید از تمام ماشین های دنیا مدل باشد. چون در فروشگاه ها جا نمی شود برای انبار کردن آنها. باید محدود کرد.
سعید قاسمی در جریان هست روزی کرونا امد هاشمی 2 سال قبلش مرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
دروغگو کم حافظه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
بعد کرونا ۲ ساله که اومده و نه ۴ سال !!!!!!؟؟؟

بعد چرا مموتی معجزه هزاره !!؟

را که باعث و بانی اصلی این اوصاع اسفبار و فلاکت بارتر کشور و مردم است را حذف کرده ؟؟؟؟

و خاتمی که بهترین امار رسمی اقتصادی اجتماعی سیاسی فرهنگی کشور را داشته را لعن کرده ؟؟؟



خخخخخخهههههههههههه
قاسمی عین یزید رومنبرنشسته لعن ونفرین میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
دقیقا
سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان گرام :
لطفا" 1- مطالب بیان شده توسط وزیر محترم بهداشت را ترجمه فارسی و به اطلاع مردم عریز خصوصا" بیماران و بیمار داران برسانید .
2- به جناب میثم مطیعی نیز اطلاع داده شود فعلا" با جنابعالی کاری نیست ، شاید بعدها اگر لازم شد اطلاع میدهند .
3- جناب وزیر کار انشاالله با یک میلیون تومان وعده داده شده شغل ایجاد نمایند لازم نیست فقر را ریشه کن نمایند . اگر مردم شغل داشته باشند که فقری نخواهد بود .
4- جناب ریاست محترم مجلس اگر واقعا" به فرمایشی که داشتید اعتقاد داشته باشید و در مجلس قانون لازم و مرتبط را به تصویب نرسانید ، به نظر حقوق مردم را ضایع نموده اید . ما که نه نماینده مجلس هستیم و نه رئیس مجلس ولی اگر بودم حتما" قانون واردات خودرو را پیگیری میکردیم .
یه مدتی این سعید قاسمی بی شخصیت و بی ادب پیداش نبود
سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان گرام :
لطفا" 1- مطالب بیان شده توسط وزیر محترم بهداشت را ترجمه فارسی و به اطلاع مردم عریز خصوصا" بیماران و بیمار داران برسانید .
2- به جناب میثم مطیعی نیز اطلاع داده شود فعلا" با جنابعالی کاری نیست ، شاید بعدها اگر لازم شد اطلاع میدهند .
3- جناب وزیر کار انشاالله با یک میلیون تومان وعده داده شده شغل ایجاد نمایند لازم نیست فقر را ریشه کن نمایند . اگر مردم شغل داشته باشند که فقری نخواهد بود .
4- جناب ریاست محترم مجلس اگر واقعا" به فرمایشی که داشتید اعتقاد داشته باشید و در مجلس قانون لازم و مرتبط را به تصویب نرسانید ، به نظر حقوق مردم را ضایع نموده اید . ما که نه نماینده مجلس هستیم و نه رئیس مجلس ولی اگر بودم حتما" قانون واردات خودرو را پیگیری میکردیم .
آذری جهرمی جوانک چه نکته بین شده است .تو برای خودت سرمایه گذاری می کنی .ض
پاسخ ها
عاصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
قبلا نکته بینی حسن بود حالا عیب شده گفتن این دولت همه چی رو تغییر میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
اون "جوانک" ادب داره که شما نداری.
تا حالا مجلس و دولت فشل تر از این دوره دیده بودید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
آره دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
میرزا آقاخان نوری

حاج میرزا آغاسی

در دوران فلاکت بار قاجاریه
لعنت خدا و رسول خدا برسعید قاسمی
هنوز ریشش رو نزده! مرد نیست.
سعید‌ قاسمی آمد در یک مجلس علنی جلوی همه حضار‌ به هاشمی و ...... کلا تمام‌ مسئولین‌ و بانیان انقلاب فحش داد و بقیه هم نگهش کردند و چیزی نگفتند‌ ؟؟!!
سعید قاسمی در این حد و اندازه ها نیست‌ خودم دوره سربازی باهاش هم خدمت بودم اصلا مال این حذفها نبود‌ و لویزان خدمت کرد و به جبهه هم اصلا نرفت‌ !
حالا کارش به جایی رسیده بخورش اجازه میده علنا‌ به بزرگان نظام مخصوصا منتخبین مطلق مردم‌ توهین بکنه‌ ؟!!!
توی ایت مملکت چه خبره‌ ؟!
آیا فحش دادن به یک جناح خاص در ملاء عام‌ برای یک مشت‌ افسارگسیخته‌ پرمدعا‌ ازاده‌ ؟!
هدف این کارها چیه‌ ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
یه چیزی داریم به اسم ازادی بیان که احتمالا شما نشنیدی چیزی ازش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
نباید فحش دادن در جامعه مان باب و فرهنگ شود. باید احترام همه را حتی دشمنان خود را داشته باشیم. جامعه ما اول اخلاقی سپس علمی و فنی
در مورد اطلاعات اقتصادی روز چون تابناک به هر حال برای خیلی ها تبدیل به یک مرجع خبری نسبتا موثق شده پیشنهاد می کنم بجای ذکر قیمت دلار یا سکه و یا برخی اقلام اجناس مورد مصرف درون بسته خبری (مانند این بسته که نرخ دلار را گزارش می نماید ولی گاه به گاه) یک ستون ثا بت در سمت چپ اضافه نمایید که نرخ روز این موارد در دسترس همه بینندگان قرار دهد. با تشکر.
قالیباف بهتره دبگه روی جایگاههای انتخابی حساب نکنه هرجند بعید نیست همچنان از جایگاههای انتصابی بهرمند باشه.
قاسمی کیه؟! چرا باید دست هر آدمی یک تریبون باشه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
یه چیزی مثل بقیه لات ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
باکلاس اصولگراها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
یک ساندیس خور و لات
در مورد ماجرای خانواده قالیباف جوری صحبت میشه انگار دشمنان اینهارو بزور سوار هواپیما کردن و ...!!!
هر کس به مسئولان انتقاد کنه یا از معاندین است و با لااقل اونها گولش زدن و ...!!!!
وی نوشت: چون زیاد از بنده می پرسند بیشتر توضیح دهم که طراحان بیانیه امروز بدون ارائه متن امضا جمع کردند و گفتند، در تشکر از رهبر برای حمایت از مجلس است.
حدا وکیلی حالا متوجه شدید که چرا میگن مجلس در راس اموره؟!!! تو مجلس انقلابی، نماینده ها اول برگه سفید رو امضا میکنن بعد براش متن نوشته میشه!!!! بیچاره مردمی که از این مجلس چه انتظارها که ندارن!!!!
اقای شکوری راد ظاهرا نمیداند یا خود را به تجاهل زده ..بسیاری از هم طیفان ایشان میگویند اصلاحات و اصلاح طلبان نیاز به اصلاح دارد .اگر نخواهیم کلام تئوریسن شان را یاد اوری کنیم که گفت اصلاحات مرد که احتمالا میتواند منظورش این باشد که اصلاح طلبان انرا کشتند
در ماجرای سفر خرید خانواده قالیباف اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات دقیقا باید چکارکنن؟؟ عامل سفر که خودشان و شخص آقای قالیباف بوده که همسرش رو فرستاده و بعد هم خبرش بین مردم دست به دست شده!! دنبال چی میگردین؟!!!
جالبه مداحه میگه طرحی برای طرح موضوعات داخلی و جهان اسلام در نماز فطر داشته!!!!!!!!! احتمالا می خواسته خطبه ها رو اون بگه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
شاید هم می خواسته از احیای برجام حمایت کنه
واکسناتون نه تایید بهداشت جهانی را دارد و نه تایید سازمان غذا و دارو آمریکا و اروپا

پس اصلا هیچ سندیت علمی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
ولی موثر است همه میدانند این حرفها سیاسی است
نماینده های مجلس که از قالیباف حمایت کردن دقیقا دنبال چی هستن؟؟ می خوان بگن این موضوع اشکالی نداشته یا اینکه اصلا همچین موضوعی اتفاق نیفتاده؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
دنبال حضور در پای سفره انقلاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
برای خانواده خودشون علاج واقعه قبل از وقوع میکنن
وزیر کار: می توانیم تا آخر امسال فقر را کامل حذف کنیم.
البته منظورشون با دستوره!!! یادتونه مثل دستور برای رفع گرانی دستور برای ارزون کردن خودرو دستور برای گران نشدن دارو و دستورات دیگه!!! جناب وزیر کار من پیشنهاد میکنم که زیاد رو این مسئله زوم نشید چون با این وضعیت اقتصادی مملکت، فقرا به مرور حذف میشن و خود بخود مسئله حل میشه چون فقیری که نباشه دیگه فقر هم معنا نخواهد داشت!!!!
پاسخ ها
عاصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
مگه ریشه کن نشده رییسش که گفته بود تا آخر سال گذشته ریشه کن می کنیم
حسنقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
نکنه فقرا رو می خوان ریشه کن کنن!!!
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
سال به سال دریغ از پارسال
این وزیر بهداشت همونی نیست که تو دوربین گفت واکسن ایرانی زده بعد کاشف به عمل اومد که اسپوتنیک زده بود؟ انتظار دارین راست بگه راجع به دارو؟ پزشکه دیگه اینم.
وزیر بهداشت لطف کنه بگه چرا سه سال داره ظرفیت دندانپزشکی رو کم میکنه. تا کی میخواد انحصار رو ادامه بده؟
توهین به بیست و چند میلیون نفری که به روحانی رای دادند و هنوز از این رای دفاع می کنند
ریشه کنی فقر داداش خم رنگ رزی نیست ،چه فقر مطلق چه فقر نسبی ،حداقل ۶۰درصد مردم ما فقیرند ودرامدماهانه انها زیر ۷تا۸ میلیونه حال انکه خط فقر به ۱۵ میلیون تومان رسیده .( برای خانوادهای ۴نفره)
انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودرو سازان.
جناب رییس پلیس راهور اتفاقا یکی از کسانی هم که باید ضمن عذرخواهی، جوابگوی اینهمه خسارت مادی و جانی به مردم باشه خود پلیس هستش که چطور به اینهمه خودروی بی کیفیت اجازه پلاک شدن و روانه شدن به بازار رو داده!!! یه جوری حرف میزنید انگار تازه این چیزا رو فهمیدید!!!
ظاهراسعیدقاسمی،بادین واخلاق ومروت خداحافظی کرده.
اقای قاسمی بجای فحاشی وتحقیر دیگران اول خودت را اثبات کن .جامعه انهارا خوب می شناسد .ونیازی به لعن ونفرین شما نمی باشد .شما ازکجا فهمیدین کرونا کار غربه ؟ تلفات غربی ها کمتر از دیگران نیست .توهم توطعه
ترور بیولوژیک؟ کار کاترین شکدم نبوده؟؟؟
شکوری راد: اصلاح‌طلبان حذف شدنی نیستند.
جناب شکوری راد صبح بحیر!! ظاهرا خواب تشریف داشتید! پدر جان پرونده شما به اصظلاح اصلاح طلبان به قدر کافی سیاه و ننگین هستش لازم نکرده تو این وضعیت سخت مملکت که اتفاقا شماها نقش بزرگی در ایجادش داشتید از آب گل آلود ماهی بگیرید و خودتون رو تبرئه کنید که کی بود کی بود من نبودم!!!
کاترین شکدم چی شد؟
اون هزاران نفری که ماسک جونشونو نجات داد برای ایشون هیچ ارزش و اهمیتی ندارن.
هشدار بانک مرکزی: اگر ۱۰ هزار یورو ارز خانگی دارید؛ بفروشید یا در بانک پس انداز کنید


سکه درجا زد


تیترها را ببینید!!!!!!
فقط بروید بووووووووووووووورررررسسسسسس تا سوووووووود کنید
خداییش با پرستویی خیلی حال میکنم. مخصوصا وقتی حال اون برزو پفو رو گرفت و زد تو موبایلش. خارج از ایران یه سری جانور فارسی زبان وجود دارن که هیچی ندارن و هیچی هم نیستن و فقط میخوان لایک بگیرن و ادا در بیارن که ایرانی های تو ایران رو از خودشون پایین تر نشون بدن. انشا الله که تعدادشون زیاد نیست ولی چون یا بیکارن یا نونشون تو شلوغ بازیه خیلی دیده میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
جانور ر فارسی زبان؟!؟
تابناک قرار بود توهین منتشر نکنی ولی ظاهرا اگه از سمت ساندیس خورهای فاکتوری ساکن غرب باشه مشکلی نداره
انتقاد آذری جهرمی از حذف عکس امام خمینی در اتاق ملاقات رئیس جمهور.
جناب آذری جهرمی یعنی از نظر شما مشکل مملکت بودن یا نبودن یه عکس هستش؟!!! (یاد الم شنگه جناب مطهری برای نشون دادن چهره یه خانم بی حجاب در حین مسابقه ورزشی از سیما افتادم بعد خودش با الفاظ رکیک جواب منتقد رو میداد!!!) ضمنا اگر شما از اون جمله اینجور برداشت کردید که زنده نگهداشتن نام و یاد ایشان مترادف با انتشار عکسشان می باشد پس لطفا دستور فرمایید میلیونها عکس چاپ و در همه جا نصب شود!! واقعا برایتان متاسفم که می خواهید اینطور از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرید! انشا ا... که مردم عملکرد امثال شما موج سواران را فراموش نکرده باشند!
هشدار بانک مرکزی: اگر ۱۰ هزار یورو ارز خانگی دارید؛ بفروشید یا در بانک پس انداز کنید

پراید ۲۰۰

سکه درجا زد

شاخص بورس مثبت بسته شد

صفحه تان اقتصادی نیست،؟؟؟؟؟
چرا کسی جلو این آقای قاسمی را نمی‌گیرد.

لعن دیگران به علت تصورات ذهنی درست یا غلط اثبات نشده اشتباه است.

- چرا این افراد استاد دانشگاه هستند!!!!!
چرا فکر میکند کرونا توطئه غرب با همکاری پزشکان بوده است!!!!

چرا برای تصورات ذهنی اش هیچ سندی نمی‌آورد!!!

وسیله اظهار نظر بیخود ایشان نیست، مسئله کرسی دار بودن ایشان در دانشگاه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
اعه مگه این دانشگاهی هست احتمالا برای دم در. وایمیسه در باز میکنه برای بقیه
و لعنت خدا بر کاسب تحریم و یکی از بزرگ ترین عوامل بدبختی کشور و مردم که به زمین و زمان می تازد و کسی هم جلودارش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
آمین
درباره قاسمی باید گفت از کوزه همان برون تراود که در اوست ، بیشتر از این ذهن بنده خدا کشش نداره. خدایا عواملی که همیشه چوب لای چرخ دولت ها می گذارند و کاسب تحریم هستند نابود کن
این آقای سعید قاسمی جاش بهشته چون عاقل نیست و در نتیجه تکلیف ازش ساقطه . ولی انتشار صحبتهای چنین اشخاصی به نظر من گناهه . هم باعث ترویج مزخرفات می شه و هم باعث تمسخر یک فرد غیر مکلف . نباید برای خنده و مسخره بازی هرچیزی رو منتشرکرد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
اتفاقاً باید منتشر بشه که ملت متوجه بشن چه ... تریبون به دست دارند.
سعید قاسمی حتی سواد ندارد که مطالعه کند و بفهمد که کرونا از چین شروع شد. این ادم در این مملکت چکاره است؟
رییس بانک مرکزی ساکت شو...کسی گول حرفهای تو رو نمیخوره
چه مسخره !! چه ربطی به هاشمی وخاتمی و روحانی داره ؟!! این جماعت از خود راضی دیگه بیش از حد دچار توهم دشمن پنداری و خود برتر بینی هستند ,!!
عبدالملکی یکم واقع بین باش کمتر حرف پوپولیستی بزن
همین الان داره درصد بیکاری میره بالا
اوضاع وخیمه
بله جناب آقای مطیعی شما مزدتون رو گرفتید . شعر خوندن و گوشه و کنایه زدن مال دولت قدیم بود . الان همه چی گلبل و بلبل است دیگه نیاز به کنایه نیست نیاز به تعریف و تمجید است .
صدا و سیما هم که یکی از شبکه هاش در سی روز ماه رمضان ساعتی از شب رو دربست اختصاص به تصویر شما دادن . به هر حال کم چیزی نیست .
لعنت کردن مومن حرام است ودرروایت هست کسیکه لعن میکند به خودش برمیگرددخداوند وملائکه به اومیگویند برخودت باد.جناب قاسمی شما که یک مسئله بدیهی مثل کرونا راانکار میکنی وبه جامعه محترم پزشکان اهانت میکنی. نشاید که نامت نهند آدمی
مطلب اول اینکه با استفاده از سعید قاسمی به عنوان سخنران سطح و جایگاه طالب زاده کاملآ معرفی شد
دوم اینکه امیدوارم که فوت ایشان ربطی به آوردن شکدم به ایران نداشته باشه ترور بیولوژیک معکوس نبوده باشه
باید جلوی اسم قاسمی یه پرانتز میذاشتید توش مینوشتید مردم.
همش عین واقعیته.مردم با سخنان قاسمی هم عقیده هستند،اونایی هم که ناراحت شدند بیشتر چون نگاه جناحی و حزبی دارند تا مردمی.
وگرنه عملکرد مسئولین قابل دفاع نیست
در این ماه مبارک، لعنت خدا و بنده خدا رو مردم دارند می‌بینند و ...
مثل اینکه امثال سعید قاسمی بدون عربده کشیدن و بی احترامی به دیگران روزشان نمیگذرد
منظور سعید قاسمی رو نمی فهمم.ویروس کرونا کار شرق یا غرب یا عذاب الهی ،در هر صورت عامل یک بیماری به شدت مهلک بوده و کل مردم دنیا برای حفظ جانشون،تشویق به ماسک زدن شدن(که ایکاش بعضی توصیه هارو جدی نمی گرفتن و ماسک نمی زدن). جنبه “ سر کاری بودن “این توصیه ،چه بوده؟ آقای تیز،با هوش ، خود کشورهای غربی کم از کرونا و محدودیتهای کرونایی و قرنطینه و لغو پروازها و تعطیل شدن بخش‌های توریستی و بسته شدن رستوران و سینما و تئاتر و کنسرت و…متضرر شدن به نحوی که هنوز به شرایط قبل از پاندمی برنگشته اند. یعنی واقعا این همه ضرر دادن تا ما رو سرکار بذارن،بابا تو یکی دیگه خیلی گرفتاری،خودت رو به یک متخصص مغز و اعصاب و روان نشان بده ،انشالله شفا بگیری
قبل از اختصاص تسهیلاتی برای فرزنداوری،نگاهی هم به میزان آب پشت سدهای مملکت بیاندازید ،بد نیست .شاید نظرتون عوض بشه
بجای در نظر گرفتن تسهیلات برای کودکان هنوز بدنیا نیامده ،بهتره سرمایه‌های مملکت ،خرج اون طفل معصومهایی بشه که دنیا آمدن ، ولی خوش نیامدن.یعنی در خانواده های محرومی بدنیا آمدن که متاسفانه نمی توان آینده ای براشون متصور بود. بچه های ما در سیستان و بلوچستان،کردستان ،همون در حاشیه شهر مذهبی و ثروتمند مشهد،خیلی محرومند و نیاز به رسیدگی عاجل دارند،بجای هر تصمیم شتاب زده ای ،اول آنهایی رو که هستن دریابید.
طرف داره میگه
چون کشور ترکیه به زودی تعرفه ی وارداتو زیاد میکنه ، صادرات هندوانه ی ما به ترکیه کاهش خواهد یافت
یعنی اگه ترکیه این کارو نکنه
همینه که هست
چقدر شماها ... هستید
مجلس ختم بود یا مجلس لعن و فحاشی؟
سعید قاسمی در کدامیک از کرات منظومه شمسی زندگی می کند ؟ ظاهرا از اوضاع کره زمین بی اطلاع است.
خوب چرا ناراحتید ؟ سعید قاسمی در کشوری زندگی میکنه که آزادترین کشور دنیاست و رکیک‌ترین حرف‌ها رو حتی جلوی خانم‌ها در ماه رمضان میتونه بزنه.
قاسمی فقط حرف میزنه و دوست داره همه باور کنند دروغها و توهم های ایشون را،کرونا را رفیقهای چینی شما اوردند،همانهایی که هر روز بیشتر در ایران نقش بازی میکنند!
با ۲۰۰ میلیون تومان،تو ترکیه چه ماشینی میشه خرید آقای قالیباف؟؟؟!!
متن قاسمی را درست بنویس نه اینکه بی ربط باشد از نظر مخاطب!
اصولاً سعید قاسمی شخصیت متوازنی ندارد و بی ادب است
مطرح کردن این افراد در رسانه های مختلف موجب بی اعتباری آن رسانه میشود .
آخرش معلوم شد کرونا کار غرب بوده برای پولدار کردن خودشون و جیب دکترا!
اخوی عالم و آدم میگن کار خود چین بوده آنوقت تو از پاپ کاتولیک تر شدی ...............
پرستویی مثل خیلی ها که اونور آب بیرون گود میشینن میگن لنگش کن فقط وراجی نمی کنه, کار میکنه کااااااااااااااااار

تویی که اونور آب نشستی حرف مفت می زنی تو حتی برای حرف مفت زدنت هم پول می گیری.پس سیس اپوزسیون برندار .کسی که فقط حرف می زنه نه تنها اپوزسیون نیست بلکه هیچ چیز نیست
اظهارنظروزیربهداشت چیزعجیبی نیست وقتی میگویدداروگران نشده چون این عادت بسیاری ازمدیران محترم ماست که علاقمندندماراشادکنندلذاحقایق رابصورتی میفرمایند که ماناراحت نشویم حالااگرمیفرمودندکه قیمتهااخیراًبطرزی باورنکردنی گران شده آنوقت میشدگفت اظهارنظرعجیب وزیرمحترم که خبربدرا عین واقعیت میفرمایند
متاسفانه هیچ کس به سعید قاسنی بابت اظهارات بی پایه علمی و اخلاقی اش تذکری نمی دهد چون خودی است و خودی ها مصون هستند
این وزیر کار ایا چیزی بنام عقل در کله اش دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نماینده مردم بایدازطرف مردم حرف بزند وموافقت ومخالفتش برمبنای منفعت مردم باشد. پس امضای نماینده علاوه بر تعهد فردی تعهد شرعی راهم شامل می شود . چطور نماینده ای جرات می کند اعلامیه وبیانیه سفید امضا کند تابعدهرچه خواستند روی آن بنویسند . !!!!!! این نشان می دهد که نمایندگان ما توجهی به وظیفه شان درقبال مردم ندارند وخودرامختار می دانند که به رودربایستی ها مجال بدهند . آقایان شمابایددرمقابل هرامضافردای قیامت جواب موکلین خودرابدهید.
اقای قاسمی انصاف داشته باشید در ایجاد وضع موجود همه مقصرند چرا توهین می کنید آن هم با زبان روزه .بهره امثال شما از روزه گرفتن لعن و نفرین به هم کیش هم وطن و کسانی است که حداقل رای بیشتری از یاران شما دارند
لعنت بر روحانی و عوامل خائنش
خداییش سعید قاسمی همیشه سوژه خنده بوده و خواهد بود
ترور بیولوژیک!!
سرکار گذاشتن مردم با ماسک!!!!
اصلا سخنران گذاشتن امثال قاسمی در مراسم آقای طالب زاده که انسان فرهیخته ای بود اشتباه و خسران و مایه تخریب ایشان است
امیدوارم شاگردان مکتب حاج نادر با قدرت، اهداف و برنامه هایش را ادامه دهند... روح پاکش با اولیاء الله محشور باد
محمود را از لعن جا انداخت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
محمود از خودشونه
آقای وزیر کار حرفی بزن که شدنی باشه
راست میگه! کرونا رو غرب درست کرد. خخخخخخخخخخ.
بیانیه مجلس در حمایت از قالیباف نشانه مناسبی برای نمایندگان امضاکننده نیست (مثل معروف خواستن خدا و خرما با هم است)چون سفر خارجی رفتن و خرید خود و خانواده مسئولین کار ناپسندی نیست که تخریب محسوب شود اینها هم اینکار را تخریب می دانند و هم دفاع می کنند!!!
سعید قاسمی در مراسم «خداحافظی با پیکر نادر طالب‌زاده» گفت: ترور بیولوژیک جواب داد! لعنت خدا و رسول خدا بر هاشمی، خاتمی و روحانی و عوامل رسانه‌ای آنها! چهار ساله مردم را با ماسک سر کار گذاشتید آخرش معلوم شد کرونا کار غرب بوده برای پولدار کردن خودشون و جیب دکترا!

از عصر جاهلیت هنوز افرادی باقی مانده اند. نمونه اش گوینه جملات بالا
آقای قاسمی زمان خاتمی که کرونا نبود و وضع اقتصادی مردم هم تا حدودی بهتر شده بود
این سه نفر جمعا 24سال ریس جمهور بودن .
درحقیت منتخب مردم بودن .
نتیجه این که اقای قاسمی با اکثریت جامعه زاویه دارد .
اتفاقا کلیپی که از اقای پرستویی بیرون اومده گویای همه چیز هست. طرف مقابل خیلی منطقی و بدون داد و بیداد سوال میکند و اقای پرستویی بسیار خشمگین و غیر منطقی جواب می دهد
پرستویی جان نه گلو پاره کن نه به یک نقد ی که می شویی با مشت حمله نکن ،سوالی کرد یا بگو جواب ندارم یا جواب بده همین
! آقای قاسمی ، محض اطلاعاع جنابعالی اگر هاشمی نبود ، حداقل شما یک نفر شغل الانی خودتون رو هم نداشتید و معلوم نبود از کجا درآمد فعلی رو کسب می کردید شاید هم هنوز در بازار ماهی فروشان بودید که شغل بسیار شرافتمندانه ایی نسبت به فحاشی ها و بد دهانی های شما می باشد ؟! همچنین محض اطلاع جنابعالی ما هنوز منتظر تراشیدن ریش شما هستیم ، مرد هست و قولش ؟َ!!!!
اونیکه به امثال این بشر تریبون میدهند و از پیگیردهای قانونی هم محافظت می کنند را پیدا کنید معما حل میشه و اینکه چه منافعی پشت این ماجراها هست.
شعبان‌ بی مخ!
اخه طالب زاده فرمول بمب اتم رو حفظ بوده ترور بیولوژیکش کردن!!!
اخه طالب زاده فرمول بمب اتم رو حفظ بوده ترور بیولوژیکش کردن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
نه حمله بیلولوژیک منظورشان است. روش جدیدی در نابودی سازی سیاستمداران می باشد
کمیجانی بابایی عامل به تصویب نرساندن همسان سازی بازنشستگان کشوری شدند وفقط برای معلمین در زمان روحانی تلاش نمودند والان مدعی هستند
سه برابر شدن قیمت دارو یعنی افزایش قیمت جزیی؟
اگه حداقل افزایشت اینه وای بحال حداکثر افزایشت!!!
در روایت داریم هرکس مومنی را لعن کند که مستحق آن نباشد لعن به خود او بر می گردد.
سعید قاسمی منتظر باش
سردار سعید قاسمی در نفرین نامه امروز تان 6 علط دارید و نمره امروز تان 14 است و هر چند نمره انصباط شما همچنان زیر 10 میباشد

1 دولت خاتمی بر اساس امار های رسمی کشور بهترین رکورد و نتیجه کارکرد اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی و سیاست خارجی را داشته

2 مرحوم طالب زاده بر اثر آمبولی خون و مشکلات حاد قلبی به رحمت خدا رفتند

3 اصولا کار کرد دولتها در سیستم حکومتی ما بعنوان کارگزار و مطیع محض نظام است و لذا داوری شما کاملا دور از اخلاق و انصاف است

4 چرا احمدی نزاد را که با داشتن بالاترین درامد دلاری نفت ، بدترین نتیجه کاری سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فساد را داشت فراموش کردید و به یاد داشته باشید که بالاترین مشکلات کشور و مردم و نظام را او درست کرد و همچنان علنا ادامه میدهد ؟

5 کرونا از ووهان چین شروع شد و هنوز در چین تمام نشده و اولین و بهترین واکسن را بخش خصوصی امریکا و غرب ساختند

6 کرونا کلا 2 سال است که از چین شروع شده لذا اعلام 4 سال ماسک زدن دو برابر واقعیات است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
احسنت. ولی شما فکر کن قاسمی حرف های شما رو بفهمه
سعید قاسمی یک لات بی سروپا
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
صد لایک
ناشناس
| Romania |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
بین مردم عادی شکلات هم نیست
من بابت اینکه گفتم بچه سیستان بلوچستانی شناسنامه ندارد چندین بار رفتم و جواب پس دادم.
چرا؟
انشاالله سعید قاسمی در این مملکت پست و مقامی نداشته باشد!! ... واسه مردم و آینده ایران میگم کاری به خاتمی و روحانی و هاشمی و ... ندارم
اقای قاسمی مثلی ست که میگوید خلیفه کشی را رسم نکنید...باور کنید عمر دولت حاضر هم حداکثر 8 سال است ودیگری که بیاید ناکارامدی خودرا با لعن ونفرین به دولت فعلی توجیه خواهد کرد....این قصه عمری دارد به درازای تاریخ
ای پرستو
هشدار بانک مرکزی یعنی بانک مرکزی قصد کاهش ارزش ریال را دارد.
واکنش وزیر علوم به اعتراضات برخی دانشجویان درباره پوشش) من موندم اونایی که به مردم بخاطر حجاب گیر میدن و دائم در فکر مبارزه با پوشش غربی هستند چرا خودشون لباس سیاستمدارهای غربی را می پوشند !!! چرا خودشون لباس کشورهای عربی مثل عربستان و .... را می پوشند؟!!
در مورد سعید قاسمی و رفتارش درزمان جنگ باید پای حرف بچه های قدیمی جنگ بشینی تا ببینی از رفتار و حرکات این اقا چه خون دلها خورده اند!!!
میثم مطیعی: برای شعرخوانی در نماز عید فطر امسال دعوت نشدم) بنفع هر دو طرف !!! چون هم تو از رفقات نمی خواهی انتقاد کنی و به این بهونه جلوی انتقاد مردم از دوگانگیت گرفته میشه !! هم ریسی خیالش راحته و یک بله قربانگو بالا میفرسته
عبدالملکی: تلاش می‌شود بهترین تصمیم در خصوص پرداخت یارانه گرفته شود تا بهترین اثر رفاهی را در زندگیِ مردم بگذارد) شرایط عوض شده باید دوباره پرونده یارانه افراد باز شود چون الان تعداد زیادی از یارانه نگیرها مستحق دریافت شدند دولت با استناد به امار 15 سال پیش حق نداره حقوق بقیه را ندهد
کشور در دست نالایق ها....
وزیر بهداشت :حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است) واقعا ببینید قیمت بقیه اقلام چه رشدی داشتند که رشد قیمت دارو پیشش شاهه!!!
نمی دونستیم طالبزاده دانشمند هسته ای هم بوده میخواستن ترور اش کنن
هشدار بانک مرکزی: اگر ۱۰ هزار یورو ارز خانگی دارید؛ بفروشید یا در بانک پس انداز کنید
به نظرم بی اعتمادی که در این رابطه به وجود امده برگشت پذیر نیست یک بار در زمان احمدی نژاد این قول را مردم دادند و بعد زیرش زدند و بر گشت این اعتماد میلیارد ها تومان و زمان بسیاری هزینه خواهد داشت
سعید قاسمی در مراسم «خداحافظی با پیکر نادر طالب‌زاده» گفت: ترور بیولوژیک جواب داد! لعنت خدا و رسول خدا بر هاشمی، خاتمی و روحانی و عوامل رسانه‌ای آنها! امیرالمومنین حضرت علی(ع) فرمودند: حتی در میدان جنگ به دشمن فحش ندهید. به کجا رسیده ایم ما.............
تابی جان قرار نبود توهین آمیز را منعکس نکنی لات و بی سرپا یعنی چه؟
کشاورز ها آب ندارن گندم و چیزهای اساسی بکارند اونوقت آب رو میبرن برای کارخونه ها اضافی رو هم هندونه میکارن ببرن خارج.
باید به میثم مطیعی گفت اون زمان شعرخوانی برای دولتهای قبل بود دولت انقلابی شده و کل نظام رفتن پشتش و دیگه نباید ازش انتقاد کرد
کدام امریکایی اجازه دارد بیاید ایران فیلم‌ اکران کند؟
به هر بهانه ای قابل قبول نیست که احکام حقوقی قانونی صادر شده 1400 کشوری را پرداخت نکردید امسال حقوق جدید را پرداخت نکردید
ایران خودرو در طول یکسال ماشین را 100 درصد افزایش داد.
بعد شما مسئولین می گویید افزایش حقوق بازنشستگان کشوری تورم زاست
چرا نتوانستید مافیا نجومی بگیر را کنترل کنید ما 30 سال کسورات دادیم نباید شاید مدیریت علط شما باشیم
شما حقوق برابر زمان با تورم نمی دهید پول جیبی فرزند شما نمی شود
ما بازنشستگان راضی از کار شما نیستیم هر کس اعتراض می کند به آن توجه می کنید ملاک قانون است نه پارتی بازی وخط بازی .
در این دنیا و آن دنیا از شما نمی گذریم
اگر اقدام به موقع نکید
حق ناس
طبق ادعای نماینده سابق آقای داماد 20 میلیون لیر ترکیه معادل 40 میلیارد تومان داده دو واحد آپارتمان خریده اونهم در جای خوب استانبول. یا ابلفضل کل دارایی من 4 میلیارد هم نمیشه با 25 سال کار کردن!!!!!
آقای مطیعی شما فقط یک ابزار هستید. هر وقت لازم داشتند ازتون استفاده می کنند.
ایران بیشتر سینوفارم تزریق کرده تا برکت
اگه اون مسئول که خوب بلده بپیچونه سوال ها رو بره نگاه کنه تو لیست واکسن های کوید می بینه که برکت رو فقط عربستان قبول نداره بلکه کلی کشور دیگه هم هست
داستان می سازه - تعریف مسول ایرانی - جاخان کن ، داستان بساز، فساد کن ، به اهل منزل برس ، حاشا کن، خیلی ماجراش بلند شد بگو وای حریم خصوصی پس چی میشه
سعید قاسمی در مجلس ختم طالب‌زاده سران گذشته کشور را لعن کرد!
از کوزه همان برون تراود که در اوست.
پرویز پرستویی یک انسان با شخصیت و مردمی هستش و عقاید هر شخص به خودش مربوطه، باید یاد بگیریم به عقاید دیگران احترام بزاریم ، زنده باد پرویز پرستویی
سایت تابناک اینهمه توهین وافترا توی نظراتش داره اونوقت نوشته از انتشار نظرات حاوی توهین وافترا معذور است!!!! واقعا منظورتون از توهین وافترا دقیقا به چه کسانیه؟فقط همفکرا و هم حزبی هاتون؟
حداقل حرمت آن مرحوم را نگه می داشتی مثل آدمهای لات فرصت طلب مانده بودی تا عقده گشایی کنی
بلاخره تمثال قاسمی اگر کاری نکند از حقوق هم خبری نیست این بیچاره هم اینجوری زندگی می کنه
واقعا دارو گران نشده؟؟؟ رئیسی متشکریم!!!!!
دولت ظالم و زورگو در حق و حقوق کارمندانش، واقعا این دولت دیگر شورش را درآورده است؟ صد رحمت به دولت های قبلی
حاج سعید، اتقوالله. حد اقل این تهمت‌ها را برای حفظ ظواهر هم که شده بعد از اتمام ماه رمضان به این بندگان خدا میزدی. عملکرد متهمین را دیدیم و عملکرد جماعت شما را هم دیدیم و همچنان داریم می‌بینیم.
کمتر عکسهای بی حجاب و بزک کرده زنان بی هویت را برای تبلیغ محصولات در سایت بگذار.
اپل المانی ماشین خوبیه ۱۰۰برابر بهتر از خودروهای وطنی حتی کمتر لز ۵۰۰۰دلار میشه خرید به شرطی که ۵۰هزار دلار به مردم نفروشن جلو چشم من هست هم ماشین هم فروشنده
امثال این سعیدقاسمی به افراددوروبرشان دلخوشندوجوگیرشده هارت وهورت میکننداگرجایی تنهاودرمیان مردم عادی باشندجیکشان درنمیایدمطمئن باشید!
لعنت خدا بر شما و امثال شما باد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان