بازدید 29840

سردار کرمی: محدودیتی در جذب نیرو نداریم

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ضمن تشریح برنامه‌های این یگان گفت: یگان ویژه هر سال جذب نیرو داشته و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 19 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور، به اقدامات و برنامه‌های پیش روی یگان ویژه در سال جاری اشاره و اظهار داشت :۱۴ طرح خلاقانه و نوآورانه و همچنین طرح های صنعتی در دستور کار یگان ویژه در سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

سردار کرمی به الگوی هوشمندانه‌ یگان ویژه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر سه کارگروه روی طرح هوشمندانه یگان ویژه در دو دانشگاه و همچنین خود یگان‌ویژه متمرکز بوده و تحقیقات و بررسی‌های لازم را پیگیری کرده تا از ابعاد مختلف علمی الگوی هوشمندانه یگان ویژه بررسی و تقویت شود.

وی از اجرای ۸ طرح جدید در حوزه‌های مختلف تجهیزاتی یگان ویژه خبر داد و گفت: تقویت و توسعه یگان‌های ویژه مد نظر است؛ در این راستا در سال جاری در حوزه زیرساختی یگان‌های ویژه، طرح های مفصلی را در سطح کشور در دستور کار داشتن و در خصوص توسعه گردان ها نیز برنامه‌های خاصی را مدنظر داریم.

وی، قدرشناسی از کارکنان یگان ویژه را از جمله کارهای ویژه امسال دانست و گفت: این موضوع یکی از برجسته‌ترین اقدامات پیش‌روی یگان ویژه در سال ۱۴۰۱ است که هم ستاد کل و هم فرمانده کل انتظامی با این طرح موافقت کرده و انشاءالله در سال جاری در حوزه‌های معیشتی، ساخت خانه‌های سازمانی و مزایای مورد نیاز کارکنان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

سردار کرمی، سال ۱۴۰۱ را سال پرکاری برای یگان ویژه دانست و گفت: آمادگی نیروها، زیرساخت ها و تجهیزات از جمله برنامه‌های خاص یگان ویژه در سال جاری است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص میزان پذیرش نیرو در سال جاری گفت: یگان ویژه هرسال جذب نیرو داشته و محدودیتی ندارد؛ هرچقدر جوانان در سطح کشور آمادگی داشته باشند توسط مراکز آموزش و گزینش در حوزه‌های درجه‌داری انتخاب و جذب می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست