بازدید 21608
۲

مرگ یکی از دو نوزاد دوقلوی رونالدو

کد خبر: ۱۱۱۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵ 19 April 2022

به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگس روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کردند که در کمال تأسف یکی از دو نوزاد دوقلویی که قرار بود به جمع فرزندان آنها اضافه شود، جان خود را از دست داده است، اما نوزاد دیگر که یک دختر است، سالم به دنیا خواهد آمد.

مرگ یکی از دو نوزاد دوقلوی رونالدو

در این بیانیه آمده است: در نهایت تأسف باید اعلام کنیم نوزاد پسرمان مرده است. این بزرگترین دردی است که والدین می‌توانند احساس کنند. تنها تولد نوزاد دیگرمان که یک دختر است به ما روحیه و قدرت می‌دهد که این اتفاق تلخ را تحمل کنیم. تمامی علائم از سلامت نوزاد دیگر و سالم به دنیا آمدن او حکایت دارند، اگرچه هنوز دو ماه دیگر تا تولدش مانده است. ما می‌خواهیم از همه پزشکان و پرستارانی که در این مدت مراقبت‌ها و حمایت‌های لازم را به عمل آوردند، تشکر کنیم. این اتفاق تلخ بسیار ما را ناراحت کرده است و در این لحظات تلخ فقط می‌خواهیم که به حریم خصوصی‌مان احترام بگذارید.

در همین حال باشگاه منچستریونایتد نیز به این اتفاق واکنش نشان داده و در جواب پیام رونالدو نوشته است: درد تو درد ما هم هست. در این لحظات سخت، محبت و حمایت‌مان را نثارتان می‌کنیم.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون اولین باشگاه دوران بازیگری رونالدو نیز در پیامی نوشته است: برایت آرزوی قدرت و صبر می‌کنیم. خانواده اسپورتینگ همیشه در کنار توست.

رونالدو دارای چهار فرزند است که بزرگترین آنها کریستیانو جونیور 11 ساله است که اکنون در تیم نونهالان باشگاه منچستریونایتد بازی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
رونالدو قضیه فرزندآوری و افزایش جمغیت رو به خوبی رعایت کرده است. الان حزب اللهی ها جوگیر می شوند که مسلمان شده و داره به دستورات دین عمل می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
علاج فرزندآوری پوله نه دستور و بخشنامه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی