بازدید 3171

۲۶ مصدوم در ۲ تصادف زنجیره‌ای در قزوین

در شب بارانی قزوین مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ابتدای بلوار غدیر و روبه‌روی پمپ بنزین حسام، ۲ تصادف زنجیره‌ای رخ داد که این ۲ تصادف در مجموع ۲۶ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۵ 10 April 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، در شب بارانی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ابتدای بلوار غدیر و روبه‌روی پمپ بنزین حسام ۲ تصادف زنجیره‌ای رخ داد که ۲۶ مصدوم برجای گذاشت که همگی توسط عوامل فوریت‌های پزشکی و هلال احمر به بیمارستان‌های استان قزوین منتقل شدند.

در تصادف اول که در حدفاصل ابتدای بلوار غدیر رخ داد پنج خودرو با یکدیگر برخورد کردند. این حادثه ۱۴ مصدوم داشت که مصدومین توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه‌های کاسپین، زیاران، ناصرآباد و نظرآباد به بیمارستان تامین اجتماعی و شهید رجایی منتقل شدند.

در تصادف دوم که روبه‌روی پمپ بنزین حسام رخ داد؛ چندین خودرو با یکدیگر تصادف کرده بودند. این حادثه نیز ۱۲ مصدوم داشت که مصدومین توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه ناصرآباد، آبیک شهری، آبیک جاده‌ای و کاسپین به بیمارستان‌های ولیعصر آبیک و شهید رجایی منتقل شدند.

لازم به ذکر است که در تصادف اول ۳ مصدوم و در تصادف دوم یک مصدوم رضایت انتقال به بیمارستان نداشتند و با رضایت مصدومان اخذ امضا صورت گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس