بازدید 10996

استقلال دوباره به مجموعه لاکچری شمال تهران کوچ کرد

کد خبر: ۱۱۱۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ 09 April 2022

یکی از مشکلات بزرگ استقلال طی سال‌های اخیر، داشتن یک زمین چمن خوب برای برگزاری تمرینات این تیم بوده است. مشکل بزرگی که به یک بحران تبدیل شد و سرمربیان چند وقت اخیر آبی‌پوشان به‌شدت نسبت به این موضوع گلایه داشته‌اند.

حتی چندی پیش نیز فرهاد مجیدی در گفت‌وگویی اعلام کرد که آرزوی او در سال 1401، داشتن یک زمین چمن خوب و مناسب است تا بتواند تمرینات شاگردانش را روی زمین چمن با کیفیتی برگزار کند. او همچنین در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان هم نسبت به حضور تیم‌های شهرستانی در تهران و تصاحب زمین تمرین‌های خوب پایتخت، معترض بود.

استقلالی‌ها امسال زمین تمرین‌های انقلاب و آرارات را در اختیار داشتند و هر زمان که یکی از زمین‌ها دچار مشکل می‌شد، به زمین دیگری نقل مکان می‌کردند. در هفته‌های گذشته زمین تمرین انقلاب در حال ترمیم بود و آبی‌پوشان نیز به ناچار تمرینات خود را در آرارات برگزار کردند که از کیفیت مناسبی برخوردار نیست.

اما طی چند روز پیش و پس از اینکه زمین تمرین انقلاب وضعیت بهتر و مساعدتری نسبت به زمین آرارات پیدا کرد، استقلالی‌ها تمرینات خود را به آنجا منتقل کرده و چند روزی است که در زمین چمن انقلاب مشغول تمرین هستند و آنها فردا نیز آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار با نساجی را در این مکان برگزار خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی