بازدید 4887

زلنسکی: در «بوچا» کشتار دسته جمعی رخ داده است

رئیس‌جمهور اوکراین امروز (دوشنبه) از شهر «بوچا» جایی که رسانه‌های غربی می‌گویند ارتش روسیه در این شهر مرتکب جنایت شده است، بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۵ 05 April 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین امروز از شهر بوچا که به گفته رسانه‌ها و مقامات غربی، ارتش روسیه در این شهر مرتکب جنایت شده است، بازدید به عمل آورد.

زلنسکی در جریان این سفر در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان گفتگوی صلح با روسیه گفت: بله (من فکر می‌کنم امکان گفتگو با روسیه برای صلح وجود دارد)، زیرا اوکراین باید به صلح برسد. ما در اروپای قرن بیست و یکم هستیم.

رئیس‌جمهور اوکراین افزود: ما به تلاش‌های دیپلماتیک و نظامی خود برای حل بحران ادامه خواهیم داد و هر چه روند مذاکرات توسط روسیه طولانی‌تر شود، برای آن‌ها بدتر خواهد بود.

زلنسکی همچنین خاطرنشان کرد: آنچه که در شهر بوچا رخ داد، کشتار دسته جمعی بود. ما از کسانی که مرتکب جنایات در بوچا شدند، شکایت خواهیم کرد.

وی افزود: روسیه بر بسیاری از رهبران اروپا إعمال فشار کرد تا بر نظرات آن‌ها درخصوص آنچه که در کشور ما رخ می‌دهد، تاثیر بگذارد. آن إعمال فشاری که بر رهبران اروپایی در حال حاضر صورت می‌گیرد، یک بازی روسیه است تا ما را از ناتو دور سازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار