بازدید 47532
دو هزار و نهصد و شصت و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علیرضا قربانی از امریکا بازگردانده شد/نبویان: خطوط قرمز در توافق احیای برجام رعایت نشده و سخنرانی بایدن را به عنوان تضمین قبول کرده اند/فیفا: روی ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه کار می‌کنیم/رئیسی: تعارضی در تصمیم‌گیری‌ها در مشهد وجود ندارد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حاج‌ علی‌اکبری: حق ۱۲ فروردین به خاطر قرار گرفتن در ایام تعطیل ادا نشده /امام‌جمعه قم: در حوزه معیشت ضعف‌های جدی داریم، اما ملت ایران سختی‌ها را تحمل خواهد کرد/امام جمعه کرج: خط نفوذ خزنده و با کلمات شیرین و عامه پسند جلو می‌آید ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ 01 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حاج‌علی‌اکبری: حق ۱۲ فروردین به خاطر قرار گرفتن در ایام تعطیل ادا نشده
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران ـ که همزمان با ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی برگزار شد ـ اظهار کرد: ساعات و روزهای پایانی ماه معظم شعبان و امروز، آخرین جمعه از ماه شعبان و هم پایان سال اهل معرفت است که سالشان را با ماه مبارک رمضان شروع می کنند که در روایات نیز آمده است، بنابراین فرصت ممتازی برای برنامه ریزی و جمع بندی سال گذشته سلوکی و معنوی و برنامه ریزی برای سال جدیدی است که با ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد. وی در ادامه ضمن تبریک بهار طبیعت، معنویت و انقلاب بیان کرد: بهار خجسته ۱۲ فروردین امسال که مقارن با روز جمعه است را تبریک و تهنیت می گوییم. به دلیل اینکه این روز در ایام تعطیل قرار گرفته، حق آن ادا نشده، اما امروز روز بزرگی است. خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره روز ۱۲ فروردین یادآور شد: ایشان فرمودند که ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند؛ روزی که کنگره های قصر ۲۵۰۰ ساله طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست.

امام‌جمعه قم: در حوزه معیشت ضعف‌های جدی داریم اما ملت ایران سختی‌ها را تحمل خواهد کرد
آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: مردم کشورمان با سختی و گرفتاری‌هایی مواجه هستند، ولی پرونده افتخارآمیزی از رشادت و ایستادگی برای ملت ایران ثبت‌ شده است. حدود ۳۰۰ رسانه و شبکه علیه ایران اسلامی فعالیت و از فضای مجازی را در راستای تحریف حقایق استفاده و تلاش می‌کنند وقایع را دگرگون کرده و بر نسل جوان تأثیر بگذارند، اما ملت ایران به‌خوبی ایستادگی کرده است. مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: در حوزه‌های معیشت مردم ضعف‌های جدی داریم، ولی این ملت می‌تواند بدون اعتنا و تسلیم در برابر دشمن راه تکامل را طی کند و ملت ایران سختی‌ها را تحمل خواهد کرد، مشکلات زیادی در کشورمان وجود دارد، ولی ملت به‌خوبی آن‌ها را حل خواهد کرد و آرزوی سقوط ایران را بر دل دشمنان خواهد گذاشت.

امام جمعه کرج: خط نفوذ خزنده و با کلمات شیرین و عامه پسند جلو می‌آید
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به فرارسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی عنوان کرد: در این روز ساختار حکومت در کشور مردمی و تعیین حکومت جدید در این روز توسط امام خمینی (ره) به مردم سپرده شد. امام جمعه کرج با بیان اینکه خلف امام راحل، رهبری معظم انقلاب از مردم به عنوان رکن جامعه اسلامی غافل نبوده است، گفت: برای ادامه مسیر در دهه پنجم، جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بر دوش مردم به مورد جوانان گذاشته شده است. رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه جلوگیری از فساد یکی از اهداف و شعارهای جمهوری اسلامی است، ادامه داد: خط نفوذ خزنده و با کلمات شیرین و کلمات عامه پسند به دنبال فاصله انداختن بین انقلاب است و جوانان نسل کنونی با هشیاری جلوی این اهداف ایستادند.

واکنش وزارت خارجه به قطعنامه حقوق‌بشری علیه ایران: برچسب‌زنی سیاسی است
سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران و تصویب آن در نشست شورای حقوق بشر را کاملا مردود و فاقد وجاهت قانونی دانست. وی طرح این قطعنامه توسط انگلیس و سایر کشورهای غربی و تکرار ادعاهای بی‌اساس را مبتنی بر اطلاعات نادرست و مغرضانه اعلام کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشورهای غربی به استمرار پروژه ایران‌هراسی و بدنام‌سازی ایران، گفت: این کشورها که خود سابقه طولانی در نقض فاحش حقوق انسان‌ها از جمله از طریق فروش سلاح به رژیم‌های خودکامه و اشغالگر و متجاوز دارند، حقوق بشر را ابزار پیشبرد مطامع و اغراض سیاسی خود کرده‌اند.وی اضافه کرد: چنین تحرکات غیراخلاقی و غیرموجه نه تنها کمکی به ارتقای وضعیت حقوق بشر و احترام به آن در سطح جهانی نمی‌کند بلکه صرفا موجب دامن زدن به کلیشه سازی‌های منفی و برچسب‌زنی سیاسی علیه ملت‌ها می‌گردد و لطمات جدی به مفهوم واقعی حقوق بشر وارد کرده است.

ماجرای لغو یک کنسرت‌ توسط اماکن در اردکان
هشتم فروردین ماه در حالی که جمعی از هنردوستان برای اجرای یک موسیقی زنده در خانه سنایی اردکان در انتظار اجرای موسیقی زنده بودند و برای این برنامه هنری بلیت نیز خریداری شده بود، تنها چند دقیقه مانده به آغاز برنامه ناگهان با یک تماس تلفنی اجرای این برنامه زنده لغو شد. اعضای این گروه موسیقی در بهت و حیرت مجبور شدند با بغضی که ناشی از غضب بی‌مدیریتی مسئولان بود، لغو برنامه را با پوزش‌ها به بینندگان خود اعلام کنند، اما ببیندگان در حالتی ناباورانه چندساعتی را برای اجرا به انتظار نشستند و در نهایت با دلخوری محل را ترک کردند. ارشیا قاضی؛ عضو گروه هنری «بیداد» در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه متاسفانه این اقدام مسئولان موجب بی‌اعتمادی اعضای گروه شده است اظهار داشت: وقتی با اطلاع از نوازندگی بانوان در گروه برایمان مجوز صادر کرده‌اند و تلفنی مانع برگزاری می‌شوند و دوباره فرماندار اردکان اعلام کردند مشکلی در برگزاری نیست، اما دوباره با تماس تلفنی مانع برگزاری شدند چه اعتمادی باقی می‌ماند. زمانی مجوز کتبی اداره ارشاد را به گروه هنری می‌دهند که موافقت تمام ارگان‌های مربوطه شهر را داشته باشید؛ ما همه مجوز‌ها را گرفتیم و مجوز کتبیِ اداره ارشاد برای برگزاری این رویداد هنری به ما داده شد.

علیرضا قربانی به خاطر خدمت سربازی در سپاه از امریکا بازگردانده شد
علیرضا قربانی در یک پست اینستاگرامی با انتشار ویدیویی، خبر جلوگیری از ورودش به خاک آمریکا را تایید کرد و گفت: دوتابعیتی بودن من دروغ است. این خواننده ۴۹ ساله عنوان کرد: دفتر حقوقی و وکالت بنده در آمریکا با احترام و همه تلاشی که دارند پیگیر این هستند که دلیل اصلی را به صورت قانونی هم از کنسولگری و هم بخش گمرک فرودگاه تورنتو دریافت کنند. اما آنچه به ذهن این عزیزان می‌رسد، این است که از سال ۲۰۱۹ به بعد قانونی تصویب شده که شامل همه افراد می‌شود. یعنی هر کسی مانند بنده که دو سال از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۱ در سپاه سرباز بودم از دریافت ویزای آمریکا منع می‌شوند. این قانون به صورت عمومی است و شامل همه افراد می‌شود.

فیفا: روی ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه‌ کار می‌کنیم
جانی اینفانتینو که برای شرکت در کنگره فیفا و قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر در دوحه حضور دارد، به ورود بانوان به ورزشگاه‌های کشورمان واکنش نشان داد. رئیس فیفا در پاسخ به این پرسش که چه کمکی به ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه‌ها می‌کند، اظهار داشت: با رئیس فدراسیون ایران صحبت کردم و صحبت‌هایی درباره بانوان ایرانی داشتیم. این موضوع در قلب من است. بیشتر از سه یا چهار سال پیش صحبت‌هایی با رئیس جمهور روحانی داشتیم که برخی چیزها تغییر کرده، اما همچنان روی این مساله کار می‌کنیم. پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر حذف تیم ملی از جام جهانی به دلیل حاشیه‌های تلخ دیدار ایران - لبنان به گوش می‌رسید که اینفانتینو این موضوع را رد کرده بود.

رئیسی: تعارضی در تصمیم‌گیری‌ها در مشهد وجود ندارد
شامگاه پنجشنبه در نشست رئیس جمهور با خبرنگاران در مشهد، خبرنگاری از سید ابراهیم رئیسی پرسید: «در مشهد گاهی شاهد وجود برخی تعارضات در تصمیم‌گیری‌ها هستیم، مانند اتفاقی که در جریان بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا رخ داد. سیاست دولت در این زمینه چیست؟» رئیسی در پاسخ گفت: تعارضی نیست، برخی کوتاهی‌هایی در نحوه اجرای تصمیمات دارند. همه دستگاه‌ها موظف به اجرای سیاست‌ها و قوانین هستند، اما گاهی مدیران به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند. وی با بیان اینکه این مشکل در تمام بخش‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، افزود: باید تاکید کرد بر اینکه تمام دستگاه‌ها خود را موظف به این بدانند که به قانون عمل کنند و عملکرد سلیقه‌ای نداشته باشند و از سیاست‌های نظام تبعیت کنند.


علم الهدی: کسانی که برخی از افراد را به دلیل برخورد با بی‌حجابی، ضد زن معرفی می‌کنند، دشمن خدایند
امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: کسانی که برخی از افراد را به دلیل حمایت از حجاب و برخورد با بی‌حجابی، ضد زن معرفی، یا عده‌ای را به خاطر انجام نهی از منکر، خشن معرفی می‌کنند، دشمن خدایند. در نظام اسلامی ما حرام نباید وجود داشته باشد. مردم در اعمال خود آزادند، اما در عرصه‌های اجتماعی نباید حرام صورت گیرد. نظام ما جمهوری اسلامی است و باید همه ارزش‌ها و حدود اسلام در تمام شئون زندگی ما اجرا شود، وگرنه اسلامیت نظام ضربه می‌خورد و این بدتر از ضربه خوردن جمهوریت است.

نبویان: خطوط قرمز در توافق احیای برجام رعایت نشده و سخنرانی بایدن را به عنوان تضمین قبول کرده اند
سیدمحمود نبویان نماینده مجلس می گوید در توافق احیای برجلم در وین «خطوط قرمز ترسیم‌شده نظام– حتی بر این فرض که محور مذاکرات و نیز سقف مطالبات ما برجام باشد- رعایت نشده است.» به گفته او، در این توافق، آمریکا مجاز شده ایران را تحریم مجدد کند و احتمال اعمال مکانیسم ماشه هم وجود دارد. او در ادامه گفت: متاسفانه به جای اخذ تضمین قانونی به عدم خروج آمریکا از برجام، سخنرانی بایدن در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ (۸آبان۱۴۰۰) به عنوان یک تضمین محکم و روشن مورد قبول واقع شده است. (بند ۱-۵ تصمیم کمیسیون‌ مشترک). سخنرانی بایدن به عنوان تضمین برای سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در ایران مورد قبول و قابل تکیه قرار گرفته است. (بند۴-۵ تصمیم کمیسیون‌ مشترک)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸۰
این توافقنامه از عهدنامه ترکمنچای هم بدتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
در عرض 1 دقیقه 2 کامنت با پرچم کانادا و هر دو هم به یک معنی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
از کانادا برگرد و بیا و ایران نظر بده.
توافق به هرقیمتی ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
راه بهتری سراغ دارید ؟ هشتاد ملیون ادم رو گروگان گرفتین ، اگر شما میخواین با امریکا بجنگین برین بجنگین ملتو ول کنین
ناشناس
| Austria |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
نگران نباش! ساندیس تو محفوظه
اقای علم الهدی بین اسلام احاد مردم با اسلام شما زمین تا اسمان فرق هست.
بله اقای رییسی در مشهد تعارضی وجود ندارد چون تصمیم گیرنده انجا پدرزن شماست!!!
تابناک میشه نتیجه نظر سنجی موسسه گمان را منتشر کنی؟!
اقای اعرافی اگر شما هم مثل مردم سختی ها را تحمل میکردین،تحمل شما از طرف مردم راحت تر بود.
این چیزها ربطی به فیفا ندارد و دولت قبل با گرا دادن به فیفا برای فشار این بلواها را شروع کرد
خطوط قرمز 20 سال قبل عبور شد وقتی اجازه دادید به دشمنان که درخواست پلمپ و بتن ریختن داشتند و انجام دادید!
می گویند در آخرالزمان بی دین به قدری گسترش می یابد علاوه بر این که دستورات خدا را انجام نمی دهند هیچ که علیه دستورات دینی هم گارد می گیرند که آن روز روز آمدن منجی بشریت هست برای نجات دنیا
چی بگیم سانسور نمیکنی بهترین حکومت راه شیری ؟؟؟ وای چقدر شماها خوب ، ساده ، سالم و پاکدست هستید البته یه اشکالات خیلی خیلی جزئی هست که اونم برطرف میشه، نگران نباشید
مرگ بر آمریکای دو رنگ
چه انتظاری از حقوق بشر غربی داری جناب قربانی وقتی که افراد روسی مقیم کشورهای غربی به جرم روسیه بودن اموالشان را مصادره کردن و یا قبل آن مردم ایران به خاطر سیاست تحریم می کنند؟
اون وقت که ماها سر مرز دور افتاده و توی بدبختی سربازی میکردیم بعضیا درِ خونه شون مهندس وار میرفتن سربازی صبح تا ظهر . بله
تعارض در تصمیم گیری وجود ندارد! امیدوارم نفاق در تصمیم گیری هم وجود نداشته باشد!
سختی ها و بی عدالتی ها برای مردم و رفاه برای آقایان و فرزندان خارج نشینشان
اگر برجام به این وضع دچار شده که همان توافق قبلی برجام بهتر بود!!
از کی تا حالا جنابعالی سخنگوی خدا شدی؟
فعلا همه افرادهای جامعه بازداشتند
مگر شما به یک خواننده آمریکایی اجازه می دهید در ایران کنسرت بگذارد
آره سپاهی که نباید بره آمریکا .
وطن پرستان حاضرند جان شان را برای وطن فدا کنند و ویزا نگرفتن از آمریکا کمترین و ناچیزترین چیز برای این هدف و راه مقدس است.
اگر چه بی وطنان ویزای آمریکا را نه تنها بر دفاع از وطن بلکه بر دفاع از ناموس خود هم ترجیح می دهند
اگر فروش نفت به قبل تخریم برگشته ت پولش هم میاده دیگه سختی چرا باید توسط مردم تحمل بشه!!!! وقتش نرسیده جبران بشه و کمی مسئولین سختی بکشند!!!!!
مگه ما با امریکا دشمن نیستیم؟ بهتر نبود برای کنسرت می رفتن چین؟؟
تیترهای مربوط به حقوق زنان، ممنوعیت کنسرت و اظهارات ائمه‌ی جمعه رو که می‌خونید می‌بینید در مورد حقوق بشر حق با غربی‌هاست.
آقای نبویان . آمریکا و بایدن هیچ نوع تضمینی نمی تواند بدهد و اساسا تضمین آنها ارزشی هم ندارد. هر توافقی هم موقت خواهد بود.
فیفا هم معلومه این وسط یه پولی به جیب زده که ساکت شده
علم الهدی حالا از جانب خدا هم صحبت می کند؟ ایشون شاید مفهوم کفر گفتن رو هم نمی دانند.
تعارض و تناقض آشکار میان سخنان رییس جمهور و ایت الله علم الهدی که اولی بر قانون و دومی بر شرع تاکید دارد خیلی جالب بود!!!
تعداد کسایی که علم الهدا به عنوان دشمنان خدا معرفی کرده داره از جمعیت کره زمین بیشتر میشه .
میترسم اینطوری پیش بره خدا تنها بمونه
سختی هارا تحمل نمیکنند. سختی هارا تحمیل میکنید . اگر دست مردم بود اینطوری نبود
اقای حاج علی اکبری
دوازدهم فروردین ۵۷ ،شما چند سالتون بود
به همین علته که نمیدونین :
این مردم ،حدود ۴۳ ساله که در جنگ و موشکباران و تحریم و انقراض ارزش پول مملکتشون ،روزانه ده ها بار دارند با گوشت و پوست و استخوان خودشون و شهدای خودشون ،،به عالیترین وجه ممکن که شما حتی نمیتونین تصورش رو هم ، در زندگی شخصی خودتون داشته باشین،،، حق مطلب سال روز ۱۲ فروردین ۵۷ رو ،،بسیار بسیار جوانمردانه و با خلوص نیت کامل ، به شایستگی ادا میکنند
اقای حاج علی اکبری :
الان دیگه نوبت شما و سایر تریبون داران این مملکته که بجای فکر کردن به روزهائی که عملا و به اندازه کافی ، گرامی داشته شده :
فقط و فقط ، به چگونگی درست طرز ادا کردن حق و حقوق از یاد رفته مردمی صحبت کنید که با اخلاص کامل به شماها مقام و تریبون اعطا کرده اند
لطفا کمی بخود بیائید
امروزه شماها با لباس پیغمبر اعظم ، زیر ذره بین ملت ایران قرار دارید
ما فکر می کردیم دروغگو دشمن خداست
فقط باید تأسف خورد به حال ما مردم بخاطر این همه بی عرضه بودن
بله تعارضی وجود ندارد در تهران و بقیه شهرها هم هرکس که قدرت داشت هرکاری دلش خواست کرده و می کند
قربانی بعله اینجوریاااااس
فرار نیست در بری
اقای رییسی عزیز وقایع ورزشگاه امام رضای مشهد بهترین مصداق تعارض وسردرگمی در سطح مدیریت استان است.حتی بعد از وقوع این حوادث تلخ هر مسیولی یک چیز میگوید.اینها اگر تعارض نیست پس چیست؟؟؟/
فرق ما با اونا! ویل اسمیت عذرخواهی کرد و از اکادمی اسکار استعفا داد و گفت هر اقدام تنبیهی دیگری را می پذیرد ولی عنابستانی با ‌وقاحت به کارش ادامه داد.
خیلی جالبه! دست کم روزی سه بار قبل از صبحانه، ناهار، شام میگیم مرگ بر امریکا و به طرفدارانش میگیم نوکر کدخدا، ولی سر‌و‌ته هر کی رو‌ می زنی از شرقگدا و غربگدا سر از امریکا در میاره!! بالاخره امریکا بد هست یا خوب؟ دانشجویان خط امام در اولویت هستند برای پاسخگویی.
علم الهدی شده وکیل و وصی خداوند باری تعالی در این مملکت.
آین آمریکایی های فلون فلون شده ه از کجا می دانند کجا خدمت کرده ایم؟ الان که روی کارتها محل خدمت را ندارد
اگر تعارضی در مورد تصمیمات ورزشگاه مشهد وجود ندارد پس مسبب این ماجرا را اعلام کنید
مقامات امریکایی اشغالهایی هستند که حرفهاشون هیچ ارزشی نداره بخصوص رییس جمهوراشون ، تضمین فقط پول نقد به ارزش ۵۰۰ میلیارد دلار
کجایند دلواپسانی که برجام را آتش میزدند و به ظریف میتاختند
رئیس جمهور نمیتواند دخالتی در مسائل مشهد انجام دهد
بجای این حرفا یه کم حاج آقارو نصیحت کن.بگو ناسلامتی دامادت رئیس جمهورشده لااقل بخاطر حفظ آبروی من یه کم کوتاه بیا.یادآوری هم کن که دیگه دهه60 که ایشون رئیس کمیته تهران بود نیست.
یه توافق مسخره میکنن بعد 4 روز دیگه که امریکا زد زیرش کار میپکه و گرونی بیشتر میشه و تهش غشر اسیب پذیر نابود میشن
فكر ميكني آنهايي كه تركمنچاي را امضا كردند از بد بودنش خبر نداشتند. الان هم به آنجا رسيده اند كه براي حفظ خودشان چاره اي جز امضا ندارند
تا لقمه آخر نان پشت مسوولان هستیم. هیچ کمی و کاستی ما را از راه درستی که انتخاب کردیم ناامید نخواهد کرد.
این امام جمعه های عزیز میشه تحمل سختیها را خودشون به دوش بکشند و برای مردم تعیین تکلیف نکنند؟
این خطوط قرمز برای دولت روحانی بود الان که اون رفته.....!
دولت روحانی تمام شد و خطئط قرمز برای اون بود... دولت مردمی و انقلابی خط قرمز ندارد!!!
خطوط قرمز.....! باش تا صبح دولتت بدمد!
آقای امام جمعه قم کی گفته راه تکامل گرسنگی دادن مردم است؟؟!!!
آقای رئیس جمهور بفرمایید سیاست نظام در مورد ورود خانمها به ورزشکاه ها چیست تا ما هم بدونیم چه وقت خلاف آن رفتار شده!!
برگرداندن قربانی از امریکا بخاطر خدمت در سپاه بمعنی پیام امریکا در تاکید بر تحریم سپاه است.
مسئولین گرفتار موضوعات نوازنگی زنان و ورود زنان به ورزشگاه و دوچرخه سواری خانمها و ... هستند و فرصتی برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی نیست!!
تمام ولایت مداران و فرزندان آنها باید هر چه زودتر خاک آمریکا را ترک کنند زیرا نمی شود مرگ بر آمریکا گفت و در آمریکا صفا نمود
بعله حالا حالا باید بدوید دنبال برجام اصلی
این آقایون مخالف برجام که دولت قبل رو بخاطر برجام لعن و نفرین می کردند و الان دولت و مجلس انقلابی و قوه قضاییه در دستان توانمند شان! می باشد، چرا به بدتر از برجام راضی شدند؟؟؟؟
اینها که برجام رو بدتر از ترکمنچای می دونستند!
فیفا بیخود میکنه از ما رفتار اشتباه بخواد
اگر آنچه نبویان گفته درست باشد، ایران از این توافق هیچ چیز بدست نمی آورد و تنها تحریم ها را قانونی می کند
تازه هر روز تشدید هم خواهد شد.
حالا قدر ظریف و عراقچی دانسته می شود.
همونایی که علیه برجام شعار میدادن چهل نفری رفتن که به نصف برجام ظریف رضایت بدن!!
رئیسی: تعارضی در تصمیم‌گیری‌ها در مشهد وجود ندارد!!
بله غیر از پدر خانمتون کسی دیگه قدرت تصمیم گیری نداره
علم الهدی: کسانی که برخی از افراد را به دلیل برخورد با بی‌حجابی، ضد زن معرفی می‌کنند، دشمن خدایند !!!
بله همینطوره که شما میفرمایید. همه دشمنان خدایند!!!
فعلاً که توافقی نشده....!
اینایی که مدام دم از حضور بانوان در ورزشگاه میزدن چرا الان از سربازی اجباری انتقاد نمیکنید؟یه نفر بخاطر سربازی که اجباری هم بوده نتونسته بره یک کشور دیگه حالا اقایون سلبریتی چرا از تبعیض جنسیتی که در مورد سربازی وجود داره چیزی نمیگن؟
توافق هسته ای 200 تومان بسته ای
. . . . یعنی هر کسی مانند بنده که دو سال از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۱ در سپاه سرباز بودم از دریافت ویزای آمریکا منع می‌شوند. این قانون به صورت عمومی است و شامل همه افراد می‌شود. * بفرمائید! این از اولین و عادی ترین کارهای ضد سپاه است، چون در تحریم آمریگا باقی میماند، و خطرناک تر از همه این است که، چون ایران اصرار بر این نکرده که سپا بایستی صد در صد از تحریم امریکا بیرون بیاید و از لیست گروه!!! های تروریستی خارج شود، امریکا خود را محق این مورد * مبارزه ی با گروه های تروریستی* میدانذ که سپاره جز آنگرو ها و لیست قرار گرفته و دولت ایران از روی بی بصیرتی نسبت به حساسیت این موضوع خطرناک و تأیید ضمنی نطر امریکا از طرف ایران، اصراری بر آن نکرده و همه ی فرماندهان ارشد و مسئولیتن مهم سپاه در معرض ترور ه با شیوه ای مختلف قرار خواهند گرفت.
آقای نبویان اینهایی که مذاکره کردند از عزیزان خودتونی هستند دیگه ظریف و روحانی نیستند که بهشون برچسب وطن فروش بزنی. شما که اعتراض داری خودت میرفتی وین مذاکره میکردی به خرج ملت تفریح هم میکردی.
آقای نبویان دلواپس، تصمیم برجام در چند رده از کوپن شما بالاتر گرفته میشه. لطفاً برای خودشیرینی از کوپنت بیشتر ابراز فضل نکن.
انرژی هسته ای هر قیمتی؟؟ به قیمت نابود شدن ایران و ایرانی؟؟؟
امام‌جمعه قم: در حوزه معیشت ضعف‌های جدی داریم اما ملت ایران سختی‌ها را تحمل خواهد کرد

از طرف مردم حرف نزنید. ما نمیخواهیم این سختیهای ناشی از ناکارآمدی و فساد را تحمل کنیم!
زندگی در قصرها و کاخها خوش میگذرد؟
واقعا آقایان اینقدر صغیرند که فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تصمیم بگیرد؟
مگر خودمان عقل سلیم نداریم مگر مصلحت خودمان را نمی‌دانیم؟
جای تعجب و تاسف است.
اصول گرایان چرا روزه سکوت گرفته اند؟ ارزشها عوض شده است دیگر خون شهدا آرمانهای انقلاب مهم نیست؟
جناب آقای علم الهدی من خودم طرفدار حجاب و پوشش مناسب همه از ناحیه بانوان و هم از ناحیه آقایان هستم. بفرمایید از کی تا حالا با خشونت نهی از منکر کرده اند؟ فیلم ها را تماشا کنید بعد سخن بگویید. ضمنا اگر فیلم یا عکس از بانوان بدون حجاب بد است عریانی آقایان بدنساز و ....چی خوب هست؟
علیرضا قربانی مگر از یک خواننده بیشتره پس این همه پول از کجا اورده که تابعیت کانادا گرفته؟؟ که حالا هم بخواد با ان حق شهروندی ویزای امریکا بگیره بعد هم ب\ از امریکا بیرونش کنن
با سلام واحترام
لطفا پیگیری کنید چگونه بند واردات خودرو در سال ۱۴۰۱ که توسط مجلس تصویب شده . در بودجه ۱۴۰۱ حذف شده است.نماینده مرودشت هم تویت کرده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی