بازدید 5605

چرا سئو سایت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس بسپاریم؟

کاربران اینترنتی عموماً تنها به رتبه‌های 1 تا 5 نتایج جست‌وجو توجه می‌کنند. اگر به دنبال شرکت سئو سایت هستید، آژانس منتوریکس می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، صفر تا 100 سئو سایت شما را بر عهده می‌گیرد و شما را قدم به قدم تا رسیدن به رتبه و جایگاه مورد نظر همراهی می‌کند. در ادامه به جزییات این خدمات خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 23 March 2022

چرا سئو سایت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس بسپاریم؟

چرا سئو سایت؟

با رونق کسب‌وکارهای اینترنتی حال حاضر، دیگر کمتر کسی با واژه سئو و معنای آن، بیگانه است. با سئو سایت می‌توانید کسب‌وکار اینترنتی خود را از مسیر درست و تضمینی رشد بدهید. سئو تضمینی به این معنی نیست که حتماً در زمان مورد انتظار به جایگاه تعیین شده برسید، بلکه منظور از سئو تضمینی این است که در مسیر بهبود و بهینه سازی سایت، از روش‌هایی استفاده می‌شود که تضمین شده، مورد قبول و بی‌اشکال هستند.

ممکن است طی درخواست و جلسه با شرکت‌های سئوکار، با برخی پیشنهادات برای گرفتن رتبه 1 گوگل تضمینی و رسیدن به صفحه اول گوگل در کمتر از یک ماه روبه‌رو شوید. در 99% از مواقع این پیشنهادات تنها به ضرر و زیان سایت شما منجر می‌شود. یعنی پس از گذشت چند ماه، نه تنها رتبه مورد نظر را از دست می‌دهید، بلکه پول و زمان‌تان هم به باد می‌رود.

سئو و بهینه سازی سایت زمانی خوب است که از مسیر درست و همه جانبه انجام شود. منتوریکس، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ 360 درجه است و صفر تا 100 سئو سایت را برای شما انجام می‌دهد. 

ویژگی‌های سئوی سایت باکیفیت

برخلاف تصور رایج، سئو سایت تنها به الگوریتم‌های جستجوی گوگل ربطی ندارد. با اینکه SERP یا همان نتایج جستجوی کاربر در موتور جستجو، معیاری برای تعریف خوب یا بد بودن وضعیت سئو وبسایت است، اما همه چیز نیست.

سئوی سایت خوب، ویژگی‌های مشخصی دارد. با دیدن چک لیست سئو یک شرکت می‌توانید خوب و بد آن را متوجه شوید. سئو شامل سه بخش سئو تکنیکال، سئو داخلی (On-page) و سئو خارجی (Off-page) است که هرکدام به تخصص خاص خود نیاز دارد. سئو تکنیکال مجموعه‌ای از اقدامات با مشارکت تیم فنی سایت برای بهبود عملکرد وب‌سایت و صفحات هدف هستند. سرعت سایت از عوامل بسیار مهم در سئو سایت به شمار می‌رود که در سئو تکنیکال به‌صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در سئو داخلی، تولید محتوا و لینک‌سازی داخلی دو رکن اساسی هستند. در واقع، سئو و بهینه سازی وبسایت، به تولید محتوا موثر، خوب، غنی از کلمات کلیدی مرتبط و پُرجستجو و کاربرپسند هم نیاز دارد. تولید محتوا برای سایت باید مطابق با استراتژی و تقویم محتوا انجام شود. استراتژی محتوا، باعث خلق ارزش برند و ایجاد یکپارچگی بین محتواها می‌شود. بعد از آن است که می‌توان برای بازاریابی محتوا، اقدام کرد. ترکیب سئو سایت و تولید محتوای سئو شده، می‌تواند باعث رشد سریع سایت شود. هرچقدر که بتوانید تعداد کاربر بیشتری را با محتوای جذاب و خواندنی جذب کنید، رشدتان سرعت بیشتری پیدا می‌کند. 

در بخش سئو خارجی، به‌سراغ کسب اعتبار نزد سایت‌ها و منابع دیگر می‌رویم و با بک‌لینک‌سازی، سعی در بالا بردن اعتبار سایتمان نزد موتورهای جست‌وجو، به‌ویژه گوگل را داریم.

با کمی دانش سئو و دیجیتال مارکتینگ، فرق بین خدمات خوب و بد یک شرکت سئوکار را می‌فهمید. در جلسات مشاوره‌ای که از سمت منتوریکس برگزار می‌شود، می‌توانید چرایی استفاده از هر خدمت را سوال کنید، اما می‌توانید اطمینان داشته باشید که خدمات سئو منتوریکس شامل موارد زیر نمی‌شود:

  • استفاده از ترفندهای غیرمعمول و سئو سیاه
  • تولید محتوای ماشینی، کپی شده و غیراورجینال
  • لینک سازی غیرطبیعی، خرید بک لینک های بی‌کیفیت و با موضوع غیرمرتبط
  • کیورد استافینگ یا پاشش کلمات کلیدی
  • ساخت صفحات Doorway، تبلیغاتی و آدرس‌دهی با پارامترهای ضعیف

چرا سئو سایت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس بسپاریم؟

در کنار این‌ها، منتوریکس آموزش سئو را هم به کارمندان شما انجام می‌دهد تا خودتان هم برای بهتر کردن صفحات سایت، دست‌به‌کار شوید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس دقیقا چه کار می‌کند؟

چرا سئو سایت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس بسپاریم؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، یک آژانس 360 درجه و همه فن حریف است که علاوه بر آموزش سئو سایت، تمام خدمات سئو را هم ارائه می‌دهد. تنوع خدمات منتوریکس باعث می‌شود که نیازی به شرکت‌های جانبی برای برون سپاری سئو خود نداشته باشید. تیم منتوریکس، متشکل از متخصصان و دیجیتال مارکترهای ماهر و باتجربه است که هر کدام از آن‌ها، گوشه‌ای از کار شما را انجام می‌دهند. منتوریکس علاوه بر اینکه کار تحلیل سئو را به خوبی انجام می‌دهد، گزارش سئو سایت‌تان را در بازه‌های ماهانه ارائه می‌دهد. بررسی این گزارش به درک بهتر شما از وضعیت فعلی سایت‌تان کمک زیادی می‌کند.

منتوریکس تجربه دورکاری، تیم سازی برای شرکت‌های کوچک و بزرگ، مدیریت پروژه‌های بحرانی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ را هم دارد که می‌تواند بسته به نیاز، مورد استفاده قرار بگیرد. چیزی که منتوریکس را از دیگر شرکت‌های سئو سایت متمایز می‌کند، رشد همیشگی و استفاده از جدیدترین ابزارها و به‌روزترین متدها و روش‌های سئو سایت است. هدف منتوریکس، صرفاً اتمام تسک‌ها و کارها نیست، بلکه به نتیجه رساندن کار و گرفتن بازخورد خوب از مشتری، از اهداف اصلی منتوریکس است. برای اطلاع از تعرفه‌ها و نمونه کارهای مشتریان، به سایت منتوریکس https://digitalmentorx.com/ به نشانی مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست