بازدید 22595
۱
پایان پنج شکست پیاپی کاتالان در الکلاسیکو آنهم در برنابئو

رئال 0 بارسا 4 : سربازان ژاوی، مادرید را شخم زدند/ فاجعه بدون بنزما

رئال مادرید در پنج تقابل قبلی مقابل بارسلونا موفق به پیروزی شده بود اما با درخشش اوبامیانگ، بارسلونای ژاوی با تحمیل شکستی سنگین بر رئال مادرید، نوار پیروزی‌های متوالی آن‌ها را قطع کرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲ 21 March 2022

رئال مادرید صدرنشین بلامنازع لالیگا، امشب در کمال ناباوری الکلاسیکوی خانگی را با چهار گل به بارسلونای ژاوی باخت تا پس از ۵برد پیاپی در مصاف‌های رودررو، تحقیر شود و وضعیت زرد در برنابئو اعلام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان کارلو آنچلوتی که به تازگی با حذف تاریخی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، در اوج غرور قرار داشتند، امشب انگیزه لازم را برای تحمیل ششمین شکست به میهمان پرانگیزه نداشتند و ژاوی توانست با ستاره‌های تازه وارد خود اعاده حیثیت کند.

در کنار خط دفاع بهم ریخته رئال مادرید به خصوص بازی بسیار ضعیف ناچو ، کارواخال و آلابا، نباید از بی اثر بودن خط حمله آنها در غیاب بنزما گذشت. شاید اگر کورتوا درون چارچوب نبود، تعداد گل‌های بارسلونا شگفت آور و تاریخی می‌شد.

رئال 0 بارسا 4 : سربازان ژاوی، مادرید را شخم زدند/ فاجعه بدون بنزما

در مقابل اوبامیانگ با دبل در برنابئو و همچنین یک پاس گل، رئال مادرید را منفجر کرد. فران تورس و آرائوخو هم در این ال‌کلاسیکو عالی بودند و وینیسیوس جونیور نیز در خط حمله رئال تک و تنها بود. 

تعویض های آنچلوتی دیر انجام شد و این تیم در نیم ساعت پایانی توان حملات دامنه دار را نداشت تا مشخص شود خرید امباپه و چند ستاره دیگر در تابستان برای سفیدها ضروری است.

 

پیر امریک اوبامیانگ دو بار در دقایق 29 و 51، رونالد آرائوخو در دقیقه 38 و فران تورس در دقیقه 47 گل‌های این بازی را برای بارسلونا به ثمر رساندند تا ضمن پایان دادن به پنج برد متوالی رئال مادرید در کلاسیکو، انتقام دو شکست قبلی بارسلونا در نیم‌فصل نخست لالیگا و نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را از حریف مادریدی بگیرند.

با این نتیجه بارسلونا پانزدهمین پیروزی خود در بیست‌و‌هشتمین بازی فصلش را کسب کرد و با 54 امتیاز به رده سوم جدول برگشت تا فاصله خود را با رئال مادرید صدرنشین به 12 امتیاز کاهش دهد.

در جدول رده‌بندی لالیگا پس از رئال مادرید 66 امتیازی، سویا با 57 امتیاز دوم است و بارسلونا با 54 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکومادرید در رده سوم قرار دارد. این در حالیست که بارسلونا یک بازی معوقه هم دارد.

رئال 0 بارسا 4 : سربازان ژاوی، مادرید را شخم زدند/ فاجعه بدون بنزما

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به نظر من رئال باید در این بازی از بیل یا هازارد استفاده میکرد که تا حدودی بازی رو کنترل بکنن و مدام بازی در دست بارسا نباشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار