اطلاعیه مهم در خصوص واریز سود پالایش

صندوق پالایشی یکم در مجمع ۲۰ بهمن ماه ۶۰۰ تومان سود نقدی تقسیم نمود و در سامانه کدال در خصوص نحوه پرداخت سود سهامداران شفاف سازی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 15 March 2022

به گزارش بورس تابناک، مجمع صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم (پالایش) به منظور تصمیم‌گیری در خصوص پرداخت سود نقدی به سرمایه‌گذاران روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه برگزار شد و  این صندوق در نخستین مجمع خود ۶۰۰ تومان به ازای هر واحد سرمایه گذاری سود تقسیم کرد و این تقسیم سود طبق بند ۱۹ اساسنامه این نهاد مالی انجام و مقرر شد سود دارندگان واحد‌های سرمایه گذاری «پالایش» تا آخر بهمن از طریق سامانه سجام واریز شود و اعلام گردید که اشخاصی مشمول پرداخت سود نقدی می‌شوند که در پایان معاملات روز قبل از برگزاری مجمع، دارنده واحد سرمایه‌گذاری صندوق مذکور باشند.

شایان ذکر است صندوق پالایشی یکم مشتمل بر چهار شرکت پالایش نفت تهران، پالایش نفت تبریز، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس که در نماد «پالایش» دادوستد می‌شود.

این صندوق ۵ شهریور سال ۹۹ با ۲۰‌درصد تخفیف یعنی ۱۰ هزار تومان به مردم عرضه شد و حالا با تقسیم سود ۶۰۰ تومانی افرادی که در پذیره‌نویسی مزبور شرکت کرده بودند، هنوز هم به نقطه سربه‌سر نزدیک نشده‌اند.  

اطلاعیه صندوق پالایشی یکم در خصوص واریز سود

به استحضار می‌رساند دارندگان واحد‌های صندوق‌های سرمایه گذاری پالایش یکم که در تاریخ ۲۰ بهمن ماه در این صندوق سهامدار بوده اند، سود سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نموده بودند در تاریخ ۳۰ بهمن ماه به حساب‌های اعلامی آن‌ها واریز گردیده است. اما سود سایر سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اند یا شماره حساب‌های آن‌ها دارای اشکال بوده، سودشان از روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ با مراجعه به کلیه شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور و ارائه کارت ملی قابل دریافت می‌باشد.

سهامداران پالایش یکم که سود خود را دریافت نکردند بخوانند| اطلاعیه مهم در خصوص واریز سود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم