بازدید 6427
۱

دعوت ترودو از زلنسکی برای سخنرانی در پارلمان کانادا

نخست‌وزیر کانادا روز چهارشنبه گفت که معتقد است اوکراین در جنگ خود با روسیه پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 10 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از سی بی سی نیوز، جاستین ترودو چهارشنبه در سخنرانی خود در نجمن غیرانتفاعی آتلانتیک بروکه و کنفرانس امنیتی مونیخ -یک اندیشکده مستقر در برلین- گفت که بسیاری استدلال کرده‌اند که تنها راه خوب برای کمک به اوکراین از طریق اقدام نظامی است.

نخست وزیر ضمن مخالفت با این استدلال گفت که از زمان جنگ جهانی دوم، جامعه بین‌المللی «ابزارهای بیشتر و بهتری» ایجاد کرده است؛ اشاره‌ای به تحریم‌های اقتصادی که به گفته او می‌توانند بسیار مؤثرتر از «تانک‌ها و موشک‌ها» باشند.

ترودو در پاسخ به سوالی درباره اینکه که آیا فکر می‌کند اوکراین برنده خواهد شد؟ پاسخ داد: بله، بدون شک. سوال این است که چقدر طول می‌کشد و چگونه می‌توانیم با کمترین ضرر ممکن به آنجا برسیم؟

ترودو قبل از اولین دیدار دوجانبه خود با صدراعظم جدید آلمان با زلنسکی صحبت کرد و به او گفت که کانادا تجهیزات نظامی تخصصی بیشتری را به اوکراین ارسال خواهد کرد.

ترودو روز چهارشنبه در جریان حضور رسانه‌ها در ساختمان صدراعظم آلمان گفت که کابینه فدرال ۵۰ میلیون دلار کمک نظامی و بشردوستانه دیگر را تصویب کرده است.

ترودو همچنین از زلنسکی دعوت کرد تا به صورت مجازی در پارلمان سخنرانی کند - کاری که رئیس جمهوری درگیر جنگ اوکراین با آن موافقت کرده است.

ترودو گفت: «ما تعدادی تجهیزات تخصصی از جمله دوربین‌های مورد استفاده در پهپادها را که یک شرکت کانادایی می‌سازد، به دست آورده‌ایم که می‌توانیم در روزهای آینده به اوکراین ارسال کنیم.»

ترودو گفت: همانطور که می‌دانید، چالش‌هایی در مرزها از نظر انتقال امن تجهیزات به اوکراین وجود دارد، اما ما با شرکای خود در کنار همه متحدانی که با چالش‌های لجستیکی مواجه هستند، در حال کار بر روی آن هستیم. این چالش‌ها واقعی هستند، اما غیرقابل حل نیستند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دروغگو های بی اصل و نسب. هی دعوت به سخنرانی! که چی؟ خوب ویدیوهای قبلیش رو پخش کنید!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها