خبری مهم برای سهامداران شستا و تاپیکو

امروز ۱۷ اسفندماه در سامانه کدال دو اطلاعیه مهم از نماد‌های شستا و تاپیکو منتشر گردید که از اهمیت بالایی برخوردارند. این اطلاعیه از افزایش سرمایه و برگزاری مجمع برای این دو نماد خبر داده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 08 March 2022

به گزارش بورس تابناک، روز چهارشنبه هفته گذشته ۱۱ اسفند بود که شستا بعد از برگزاری مجمع فوق العاده خود و افزایش سرمایه‌ای که داشت، بعد دو ماه بازگشایی شد.

شستا مجمع برگزار می کند

این نماد امروز نیز در سامانه کدال اطلاعیه‌ای منتشر نمود جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده که به شرح زیر است:

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شستا در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌گردد که این مجمع جهت انتخاب اعضای هیئت‌مدیره تشکیل می‌شود.

همچنین علی رستمی در نشست خبری روز گذشته با اشاره به تبیین عملکرد شستا در چندماه اخیر، اظهار کرد: شستا در سال جاری با فراز و فرود‌هایی روبه رو بود، با برکناری مدیرعامل سابق، چندماهی با سرپرست اداره و بعد با تغییر دولت روبه رو شد. با اینحال در بسیاری زمینه‌ها موفق عمل کرد. مدیرعامل شستا با بیان اینکه ۲۴ شرکت آماده ورود به بورس هستند گفت: بزرگترین افزایش سرمایه بورس کشور را یکی دو ماه اخیر انجام دادیم و سرمایه ثبتی شستا به رقم ۱۶۳ هزار میلیارد تومان رسید. برای افزایش بازدهی دارایی‌های شستا برنامه بلند مدتی طراحی شده است.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه تاپیکو

همچنین در اطلاعیه بعدی که در سایت کدال منتشر گردید نماد تاپیکو جزییات افزایش سرمایه خود را منتشر نمود و بیان نمود که افزایش سرمایه ۲۵ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین از محل مطالبات وصول شده سهامداران و آورده نقدی مورد تایید حسابرس قرار گرفته است.

اطلاعیه کدال را در زیر می‌خوانیم:

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ هیئت مدیرة شرکت تاپیکو  مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۸۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده در شرکت‌های بورسی وغیر بورسی ارائه گردید.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار