بازدید 8039
۱

آمریکا در تدارک تحریم واردات نفت از روسیه است

مجلس نمایندگان آمریکا مصوبه ای را در دست بررسی دارد که علاوه بر ممنوعیت واردات نفت روسیه، تجارت معمول با این کشور را هم تحت الشعاع قرار می دهد.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 07 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از هیل، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که این نهاد قانون گذاری قصد پیگیری مصوبه‌ای را دارد که به موجب آن، واردات نفت از روسیه ممنوع می‌شود.

به ادعای پلوسی، لایحه در دست بررسی، علاوه بر ممنوعیت واردات نفت و انرژی از روسیه، به لغو تجارت معمول با روسیه و بلاروس منجر شده و به منزله نخستین قدم برای کوتاه کردن دست مسکو از سازمان تجارت جهانی تلقی می‌شود. علاوه بر این، آمریکا در تدارک افزایش تعرفه‌های گمرکی کالاهای روسی است.

وی همچنین گفت که طی هفته جاری میلادی، مجلس نمایندگان آمریکا بسته پیشنهادی کاخ سفید را مبنی بر ارائه کمک ۱۰ میلیارد دلاری به اوکراین، تصویب خواهد کرد.

همزمان، گزارش‌ها حاکی از آن است که آمریکا به امید مهار افزایش بهای نفت در بازارهای جهانی، به فکر کاهش تحریم‌های نفتی ونزوئلا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
این یعنی فرصت بزرگ و شاید تکرارنشدنی برای ایران، به شرطی که تحریم‌ها لغو بشن. آقایون نیان باز به بهونه‌ی عزت توافق رو عقب بندازن، بذارن چند سال دیگه با ذلت یه توافق ضعیف امضا کنن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی