بازدید 11942

توقف خط تولید «پژو و سمند» به نفع رانندگان و مسافران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده، گفت: این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 05 March 2022

به گزارش «تابناک»، جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به وعده مسئولان ایران خودرو مبنی بر توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده و تاثیر آن بروی نوسازی تاکسی ها گفت: ما سال هاست که از کیفیت پایین خودروهای تاکسی تولید داخل گله مند بوده ایم.

وی با بیان اینکه حتی در مقطعی تلاش شد خودروهای خارجی جایگزین شوند و البته در همین راستا بیش از ۲۰۰۰ تاکسی با برندهای تویوتا، هیوندای، فولکس و ... نوسازی شد، افزود: امیدوارم محصولات جدید که جایگزین پژو و سمند می شود، این انتظار را به طور کامل تامین کنند.

تشکری هاشمی افزود: حتما جایگزین این دو خودرو(پژو و سمند)، خودروهای با کیفیت تر و نسل جدید محصولات این شرکت خواهد بود که با توجه به بهبود روند تولید محصولات داخلی، این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می شود.

به گزارش ایسنا، به تازگی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد که " در سال ۱۴۰۱ خودروهای ۴۰۵ و سمند از مدار تولید خارج می شود." این در حالی است که ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از ۲ خودروی پژو و سمند تامین می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱
ما گوش مان از این حرف ها پر است این حناها دیگه رنگی نداره
حالا كه خطر را احساس كرده اند يه فكري هم براي پرايد نماينده عزرائيل در ايران بكنند و اونا از خط توليد خارج كنند و چند تا ماشين باكيفيت و با استاندارد هاي جهاني با قيمت پائين براي قشر ضعيف و متوسط توليد كنند
اينطوري هم مصرف انرژي پايين مياد و هم توليد قطعات با كيفيت همراه با اشتغال و هم رضايت عمومي بيشتر و گامي در جهت توسعه اجتماعي و اقتصادي كشور برداشته مي شود
نفعی که تو تعریف می‌کنی مرگ آدم‌ها است
گفت: این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می‌شود.
فقط بفکر مردم هستند مدیون هستید اگر فکر دیگه ای کنید گوشت و مرغ و برنج و سمند و پژو۴۰۵ برای سلامتی ضرر دارد
تا 50 سال دیگه هم می زنید اینها همش دروغ
سمند که خودرو ملی بود و هارت و پورت و خالی بندی
خودرو سمند که بسیار ماشین خوبیه چرا میخوان تولیدش رو متوقف کنید حالا چون رییس جمهور دستور داده که اون بنده خدا که تجربه این کار را نداره ،لطفا اینکار رو نکنید چون خودرو پرفروش هم هست.
سمند ماشین خوبیه این کار رو نکنید.
سمند ماشین خوب ولی ارزانتر است،ایران خودرو همین رو با یک تغییر ظاهری اسمشو گذاشت دنا وبعد تارا و الان دوبرابر پولش رو میگیره.هدف گران فروشی است لعنت به مافیای فریبکار خودرو. نباید سمند حذف بشه.
مثل اینکه تاکسیرانی می خوان خودرو وارد کنند و یه پولی به جیب بزنند.
واقعا ساده اید...یک سال دیگه چراغ و سپر سمند رو عوض میکنند و به نام کمند با قیمت بالاتر ثبت نامش شروع میشه...میگی نه‌...ببین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار