بازدید 19705
۱

خدمات تاکسی اینترنتی در سوپراپلیکیشن اسنپ

کد خبر: ۱۱۰۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 28 February 2022

خدمات تاکسی اینترنتی در سوپراپلیکیشن اسنپ

در دورانی که استفادۀ ما از گوشی‌های هوشمند محدود به زمان و مکان خاصی نیست، سامانه‌های درخواست تاکسی آنلاین اسنپ با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. درخواست خودرو از طریق اپلیکیشن‌های مختلف به عنوان بخشی از روزمرۀ ما پذیرفته شده است. روزهای قدیم گذشته‌اند. دورانی که ممکن بود برای درخواست خودرو، مدت زیادی منتظر بمانید. حتی بعضی اوقات این انتظار به ناامیدی می‌انجامید. تاکسی‌های اینترنتی، سرویس‌های حدید تاکسیرانی در جهان هستند که نمونه‌های موفق آن‌ها در کشور فعالیت می‌کنند. امروزه با پیشرفت فناوری و دسترسی بیشتر به اینترنت، برخی شرکت‌ها با طراحی اپلیکیشن به روندی جدید در این عرصه دست یافته‌اند.

تاکسی اینترنتی چگونه کار می‌کند؟

اپلیکیشن درخواست خودرو در چند سال اخیر توسط شرکت اوبر ارائه شد. این شرکت موفقیت زیادی کسب کرد. پس از آن شرکت‌های بسیاری به الگوبرداری از آن اقدام کردند. شیوۀ کار این ابزار به این شکل است که با استفاده از GPS، نزدیک‌ترین راننده به متقاضی را شناسایی می‌کند. هر یک از راننده‌ها که درخواست سفر را بپذیرد، با استفاده از مسیریاب به سمت متقاضی هدایت می‌شود. راه اندازی تاکسی اینترنتی مستلزم استفادۀ هوشمندانه از زیرساخت‌های فنآوری و نرم‌افزاری است. دقتی که در طراحی نرم‌افزار به کار می‌رود حائر اهمیت زیادی است. تشخیص نرخ تاکسی‌های اینترنتی، تأمین امنیت و هدایت مسافر و راننده به سمت یکدیگر، همگی به صورت آنلاین و توسط نرم‌افزار صورت می‌گیرند. اما این همۀ ویژگی‌های سامانه‌های درخواست تاکسی نیست.

چرا باید از تاکسی‌ آنلاین استفاده کنیم؟

خدمات تاکسی اینترنتی در سوپراپلیکیشن اسنپ

پیش از هر پاسخ دیگر به این سؤال باید قیمت تاکسی آنلاین را در نظر گرفت. صرفه‌جویی‌هایی که به لطف تکنولوژی در این مسیر ایجاد شده‌اند، نرخ سفر را برای مسافر کاهش می‌دهند. امنیتی که در این سفرها وجود دارد ناشی از ردیابی مسیرها، استعلام هویت، تأیید رانندگان توسط پلیس ناجا و نیز خدمات پشتیبانی شرکت‌های فعال در آن است. به عبارت ساده‌تر، تاکسی اینترنتی راهکاری مطمئن برای مسافران است تا با گوشی هوشمند خود و در سریع‌ترین زمان، رانندگان خوب و معتمدی که نزدیک آن‌ها هستند را شناسایی کرده و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

از طرف دیگر، رانندگان نیز این شانس را دارند تا بدون صرف هزینه و زمان اضافه، به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشند. بدین ترتیب بهره‌وری آنان افزایش یافته و درآمد معقول‌تری خواهند داشت. اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی، شرایطی فراهم کرده‌اند که همۀ شهر برایتان شبیه به آژانس تاکسی باشد. اسنپ یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌ها در راستای درخواست آنلاین تاکسی است. در واقع اولین شرکتی که اقدام به این کار کرد و تا کنون موفقیت زیادی کسب کرده است. برخی از مزایای درخواست تاکسی از سامانۀ اسنپ شامل موارد زیر هستند.

کاهش هزینه‌های مسافر و راننده

در گذشته، راه‌اندازی یک آژانس درخواست تاکسی تلفنی هزینه‌های زیادی در بر داشت. از اجارۀ دفتر گرفته تا پرداخت مالیات بیمه و تبلیغات، همگی باعث ایجاد هزینۀ زیاد برای مدیریت آژانس می‌شدند. برای تأمین هزینه‌ها، آنان مجبور بودند که سود خود را از جیب مسافر دریافت کنند. بنابراین مشتریان به ناچار باید هزینۀ بیشتری پرداخت می‌کردند. این مسئله در شهرهای بزرگی نظیر تهران یک مشکل جدی بود. در حال حاضر این روند به شکل متفاوتی با تاکسی اینترنتی سپری می‌شود. برای شروع به فعالیت در اپلیکیشن اسنپ نیازی به صرف هزینه‌های اضافه نیست. همه چیز توسط شرکت تأمین شده است. تنها کافی است اپلیکیشن را نصب کرده و از آن استفاده کنید. کاهش هزینه‌های مسافر و راننده از مزایای اصلی این سامانه‌ها هستند.

راحتی کار با نرم‌افزار

از دیگر مزایای مهم تاکسی‌های اینترنتی، راحتی کار با نرم‌افزار است. در گذشته باید ابتدا تماس تلفنی با آژانس می‌گرفتید. اگر راننده‌ای برای سرویس‌دهی به شما وجود نداشت باید منتظر رسیدن یکی از آن‌ها می‌شدید. گاهی نیز یافتن آدرس محل اقامت مسافر و رسیدن به او کار دشواری بود. به خصوص در برخی محله‌ها، دشواری زیادی برای طی کردن مسیر وجود داشت. اما تاکسی‌های اینترنتی با استفاده از GPS و نقشۀ راهنما، به راحتی راننده را به مبدأ سفر هدایت می‌کند. همچنین با تعیین مقصد پیش از حرکت، همۀ جزئیات سفر آماده خواهند بود.

امنیت بالای سفر

همۀ جزئیات سفر در اپلیکیشن اسنپ و دیگر شرکت‌های مشابه ذخیره می‌شوند. در طول سفر، موقعیت مکانی خودرو توسط شرکت ردیابی می‌شود و همین مسئله باعث چند برابر شدن امنیت سفر می‌شود. با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید افراد سالخورده و کودکان را بدون نیاز به نظارت دیگران جابجا کنید. همچنین افرادی که ترس از سوار شدن در خودروهای غریبه دارند نیز با اعتماد به این اپلیکیشن، سفر ایمن‌تری تجربه خواهند کرد. از آنجا که تأیید صلاحیت رانندگان توسط پلیس ناجا انجام می‌شود، خیال مسافران از بابت آن راحت خواهد بود.

گسترش اشتغال‌زایی اسنپ رانندگان

در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور، یافتن یک شغل برای بسیاری از افراد سخت است. با وجود اپلیکیشن درخواست تاکسی آنلاین، افراد بیکار یا شاغل می‌توانند از آن به عنوان کار تمام وقت یا پاره وقت استفاده کنند. افراد شاغل می‌توانند در مسیر تردد از خانه به محل کار، مسافرانی را جابجا کنند و به عنوان یک درآمد جانبی، چرخۀ زندگی خود را گسترش دهند. همچنین برخی افراد قادر به دریافت مجوز تاکسی‌رانی نیستند. با استفاده از اپلیکیشن اسنپ، رانندگان می‌توانند هزینه‌های زندگی خود را تأمین نمایند.

اسنپ و درخواست تاکسی آنلاین

سوپراپلیکیشن ایرانی اسنپ بیش از هر چیز با سامانۀ درخواست تاکسی شناخته می‌شود. چرا که این شرکت کار خود را در این زمینه آغاز کرد. فعالیت اسنپ از سال 1393 شروع شد و نرم افزار آن متعلق به گروه اینترنت ایران است. اما این اپلیکیشن تنها محدود به درخواست تاکسی نیست. بلکه از طریق آن می‌توانید اقدام به سفارش غذا، مشورت با پزشک، جابجایی بار، اسباب‌کشی، رزرو هتل، خرید تور مسافرتی، بلیط‌های هواپیما، اتوبوس، قطار و بسیاری خدمات دیگر کنید. این اپلیکیشن امکان نصب روی سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS دارد. اسنپ یکی از بزرگترین و موفق‌ترین استارتاپ‌هایی است که توانست جایگاه خود را در کشور به خوبی پیدا کند.

اسنپ به عنوان اولین و بزرگترین تاکسی اینترنتی ایران، مزایای زیر را برای شهروندان به ارمغان آورده است:

  • استفاده از آن آسان و سریع بوده و به راحت‌ترین شکل به مقصد مورد نظرتان خواهید رسید.
  • قیمت گذاری در آن کاملاً شفاف و رقابتی است و مبلغ سفر پیش از درخواست خودرو اعلام می‌شود.
  • پشتیبانی تمام وقت اسنپ در 24 ساعت شبانه‌روز و تمام روزهای هفته آمادۀ پاسخگویی به سؤالات شماست.

برای استفاده از سامانۀ درخواست تاکسی در اسنپ، روی آیکون «اسنپ!» کلیک کنید. با انتخاب مبدأ و مقصد، هزینۀ درخواست تاکسی مشخص می‌شود. سپس می‌توانید نوع خودرو، گزینه‌های سفر و موارد مرتبط دیگر را ویرایش کنید. همچنین در صورت استفادۀ مستمر از آن، تخفیف‌های ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته می‌شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱
درمورد اصالت راننده تحقیق صورت میگیرد ،اما آیا اصالت مسافر هم چک میشود ،دیروز یک مسافر ماشین برادرم رو به زور سلاح سرد از دستش گرفته و متواری شده ،حالا باید چه کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار