بازدید 27333

امام جمعه مشهد: دونالد ترامپ از جنس بشر نیست

امام جمعه موقت مشهد گفت: انقلاب اسلامی، آثار و برکات زیادی در ایران و برای مردم به همراه داشته و این طرح درکشورهایی مانند لبنان، غزه، سوریه و عراق نیز پاسخ داده است، در واقع این ایران بود که طعم طرح آزادی از سلطه استکبار را فهماند.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 25 February 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که ظهر امروز در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی، آثار و برکات زیادی در ایران و برای مردم به همراه داشته و این طرح درکشورهایی مانند لبنان، غزه، سوریه و عراق نیز پاسخ داده است، در واقع این ایران بود که طعم طرح آزادی از سلطه استکبار را فهماند.

وی افزود: به گفته "فیصل القاسم"، تحلیلگر ارشد سابق الجزیره چهار رئیس جمهور آمریکا شامل بوش اول و دوم ، اوباما و ترامپ همه ایران را تهدید کردند و به ترتیب بعد از تهدید خود کشورهای افغانستان، عراق و سوریه را تحویل ایران دادند.

وی تصریح کرد: دونالد ترامپ از جنس بشر نیست او می‌خواست اسلام را از پا درآورد و با تحریم حداکثری به ایران فشار آورد اما همانطور که خودشان اعلام و اعتراف کردند امروز طرح تحریم ایران شکست خورده است.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: یکی از آثار مثبت انقلاب اسلامی موفقیت نظام در کمک به تحقق عدالت و گسترش عدالت است اگر در راستای این امر مهم کاملا موفق نشدیم بحث دیگری است اما مهمتر این است که فضا آنطور که باید فراهم نشده است.

فرزانه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح جدید آزادی انسان از سلطه استکبار جهانی را پیاده کرد که این طرح جدید، طرح ایمان و مقاومت بود که منجر به برکات و آثار فراوانی درکشور شد.حرکت برای رسیدن به جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی و آماده شدن برای ظهور حضرت مهدی (ع)، ورود ولایت و امامت به زندگی مردم و پذیرش امام راحل و اجرای احکام وی از دیگر برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: وقوع انقلاب در ایران سبب شد مکتب تشیع در قالب یک نظام حکومتی ظهور کند به این معنا که جمهوری اسلامی ایران قالب شکل دهنده زندگی مردم شد و سیاست و همه مسائل از جمله قانون اساسی ناشی از همین مکتب است نیز وارد زندگی مردم شد.

فرزانه با بیان اینکه در این میدان مسابقه هرچه شما مسئولین و مدیران را سنگین و از خدمت و حرکت باز می‌دارد کنار گذارید و از خود دور کنید افزود: ایران تبدیل به میدان مسابقه برای خدمت و انجام کار خیر شد و در این میان توجه به مستضعفان پررنگ شد و در این میدان برخی از جمله شهید سردار سلیمانی خوب شرکت کردند و عملکرد عالی نشان دادند و بسیار اثرگذار شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست