بازدید 10560

بخشنامه ممنوعیت تعطیلی کلی و سراسری مدارس

معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه «ممنوعیت تعطیلی کلی و سراسری مدارس و مراکز آموزشی» را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 21 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه «ممنوعیت تعطیلی کلی و سراسری مدارس و مراکز آموزشی» را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

با توجه به تأکیدات رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا مبنی بر «تلاش مسئولان کشور برای مدیریت هوشمندانه بیماری کرونا و تداوم فعالیت‌های دستگاه‌ها و حوزه‌های اجتماعی و ایجاد امید و نشاط در مردم» و تأکید وزیر کشور مبنی بر «عدم اختیار استانداران برای تعطیلی همه مدارس»، از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت، بخشنامه ممنوعیت تعطیلی سراسری و کلی مدارس جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این بخشنامه، تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است، اما ستادهای استانی در این خصوص اختیار دارند بر اساس شدت بیماری و درگیری ابتلاء به کرونا، به صورت منطقه‌ای و شهرستانی، مدارس و مراکز آموزشی را تعطیل و محدودیت‌های دیگر را برقرار نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۰
رییسی باید بداند ارزانی، کنترل تورم و جلوگیری از رشد روزانه قیمت اجناس می تواند نشاط و امید در مردم ایجاد کند!!!! و نه باز بودن مدارس که 70 درصد دانش آموزان و خانواده ها را درگیر اومیکرون کرد که هزینه درمان ندارند. صدا از جای گرم و نرم می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
رئیسی نمی خواهد بداند
با سلام" تصمیم بر باز بودن مدارس در این شرایط کنونی اشتباه جبران ناپذیر مسئولان بوده و این امر باعث شدت پیدا کردن انتقال ویروس اومیکرون در جامعه شده.
سئوال اینجاست که مگر این آقایان مسئول عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را در مدارس ندیده اند و فقط بحث نظارت رو مطرح می نمایند؟ کدام نظارت صحیح بر مدارس اتفاق افتاده؟
وقتی که عالم و آدم میگن که این ویروس جهش یافته اومیکرون بیشتر بچه ها رو درگیر مشکلات تنفسی فوقانی ( گلو و تارهای صوتی ) میکنه چه لزومی بر باز بودن مدارسه؟
عینا 2 تا بچه های مدرسه ای من اومیکرون گرفتند و بعدش به تبع آن همه ما درگیر این بیماری شدیم. حالا مقصر اصلی کیست؟ آیا رعایت نشدن پروتکل بهداشتی یا باز بودن نا صحیح مدارس؟
به نظرم هیچوقت جواب اصلی این سئوالات پیدا نخواهد شد مگر خدای الرحمن به این بندگان خدا رحم کنه و هر چه زودتر کل دنیا رو از شر این ویروس منحوس ساخته شده دست خود بشر را از بین ببره.
لطفا همگی دعای خیر بفرمائید.
مردم شدن موش ازمایشگاهی. هر دفه یه بخشنامه میدن.هر دفه هم مردم کلی ضرر میبینن
رييس جمهور كه سفرهاي استاني خود را كنسل كرده!خودش هم زده رفته سفر قطر!!آمار مرگ و مير هم كه هر روز بالاتر مي رود!اين سويه هم كه خيلي از كودكان را مبتلا كرده است.معلومه آقاي رييسي خيلي به فكر مردم و جان فرزندان آنهاست!من كه به شخصه فرزندانم را به مدرسه نمي فرستم،چون بر عكس نظر آقاي رييسي جان فرزندانم برايم الويت اول است
افتضاح و هرج و مرجی شده مدارس.از یه طرف میگن باید باز باشه نیمی از کلاس مریضن و نمیان و چند نفر پا میشن میان میگن ما حضوری فقط میفهمیم و اون مریضها میگن ما چکار کنیم؟؟؟ معلم بدبخت نمیدونه به بجه ها چطوری درس بده و جالبه بعضی مدارس و اداره ها مسئولیت قبول نمیکنن و میندازن گردن معلم
اینا تا بچه های ما رو تو قبر نکنن ، ول کن نیستن !
ناهار هم میدن
واقعا مشکلات مملکت با باز بودن مدارس حل میشه ؟ یا اینکه از اعتصابات معلمان ترس دارند و دائم برای مدارس نسخه می پیچند؟
همه وزرا و معاونان چشم به دهن رئیسی دوخته اند هرچی از دهن ایشان درآمد بلافاصله بخشنامه می کنند دیگر کاری با وضعیت حاکم بر کشور و روزگار مردم گرفتار ندارند و ظاهرا اصلا اوضاع مردم ربطی باین بزرگواران ندارد . جاییکه سرتاسر کشور قرمز و وضعیت کشور بسیار خطرناک است ، روزانه چند صد نفر بنا به آمار رسمی و شاید چند هزار نفر بنا به آمار غیر رسمی فوت می کنند، باز کردن مدارسی که چندین دهه است واقعا کارکرد خود را از دست داده و باز کردن مسجد ومنبر و عزاداری وجشن که ضرورت آنچنانی ندارند ، مردم را به سمت مرگ رهنمون کردن است. دولتی که جز واکسیناسیون هیچ کار خاصی برای نجات مردم از عوارض و عواقب کرونا انجام نداده است بهترین خدمتش این میتواند باشد که اقلا برای پاک کردن صورت مساله تلاش نکند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی