بازدید 3563
۲

رایزنی وزرای خارجه آمریکا وسعودی درباره مذاکرات وین

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی از دیدار و رایزنی وزیر خارجه این کشور با همتای آمریکایی خود در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ درباره مذکرات وین و تحولات منطقه و بین الملل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 20 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه سعودی و «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی وی در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ دیدار و رایزنی کردند.

خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد که در دیدار بن فرحان و بلینکن روابط راهبردی و تاریخی بین عربستان و آمریکا و راهکارهای تقویت آن در زمینه های مختلف همکاری و هماهنگی مشترک مورد بحث قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار به موضوعات و تحولات متعدد منطقه ای و بین المللی از جمله تقویت امنیت و ثبات در منطقه غرب آسیا پرداختند.

راهکارهای تقویت اقدامات مشترک پیرامون یمن و مقابله با حملات نیروهای یمنی که در واکنش به تجاوزات علیه ملت یمن صورت می گیرد از دیگر محورهای مورد بحث در دیدار بن فرحان و بلینکن اعلام شده است.

طرف سعودی و آمریکایی همچنین درباره برنامه هسته ای ایران و مذاکرات بین المللی در این خصوص که در وین پایتخت اتریش در حال برگزاری است و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام: ضمن تحسین از شجاعت و اقتدار تیم جدید مذاکره کننده هسته ای به سرپرستی آقای باقری ودعوت به هوشیاری و دوراندیشی دیپلمات های محترم نسبت به نقشه ها و حیله های جدید غرب، مذاکره و توافق مجدد با غرب و امریکا در صورتیکه ایران خواستارجبران خسارت ناشی از خروج غیر قانونی آمریکا از برجام و لغو قطعی و همیشگی همه انواع تحریم ها بدون مذاکره در سایر امور نشود وآمریکاهمه انواع برچسب های تحریم علیه ایران را بطور دائمی با تضمین لغو نکند ،همچنین هیچ گونه تحریم های جدید تحت هر عنوان واهی علیه ایران وضع نکند و در صورت خروج مجدد و عهد شکنی آمریکا تعیین خسارت بازدارنده در برجام گنجانده نشود) در غیر این صورت براساس عبرت ها و تجربه های تلخ تاریخی، محاسبات متقن وغیرقابل خدشه ذیل موجب حراج دادن مولفه های قدرت ، زیانبار برای اقتصاد،باج خواهی و زیاده خواهی دشمن، آب در هاون کوبیدن و باعث ممانعت در توسعه وپیشرفت کشور می گردد
عجب هرکاری میخوان بکنن به همدیگر رجوع میکنن مکارها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار