بازدید 51264
در جلسه کابینه عربستان به ریاست ملک سلمان اتخاذ شد؛

جدیدترین موضع گیری ریاض علیه ایران

کابینه سعودی امروز سه شنبه جلسه ای به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در کاخ یمامه شهر ریاض برگزار کرد که در آن علیه ایران هم موضع گیری شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 15 February 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از روسیاالیوم، کابینه سعودی امروز سه شنبه جلسه ای به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در کاخ یمامه شهر ریاض برگزار کرد.

در این جلسه ادعا شد: عربستان مایل به رفع علل تنش در منطقه و حامی تلاشهای دولت آمریکا به منظور ممانعت از دست یابی ایران به سلاح هسته ای است و بر ضرورت اقدام مشترک برای مقابله با اقدامات ویرانگر عوامل آن تاکید دارد.

ریاض به تمجید از حمایت های دولت آمریکا از عربستان پرداخت و از کشورهایی که حملات انصارالله به عمق عربستان را محکوم کرده اند، قدردانی کرد.

در جلسه کابینه عربستان اعلام شد: عربستان مایل به دست یابی به راهکار سیاسی فراگیر در یمن بر اساس سه مرجع طرح خلیج فارس و سازوکار اجرایی آن، نتایج گفتگوی ملی فراگیر و قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت است!

سعودی در حالی دم از راهکار سیاسی در یمن می زند که جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی آن به بمباران مناطق مختلف یمن ادامه می دهند و علاوه بر شهید و زخمی کردن غیرنظامیان یمنی، زیر ساختها و مراکز درمانی و مدارس را هم هدف قرار می دهند.

ریاض در حالی علیه ایران موضع گیری می کند که فعالیت های بی ثبات کننده آن در منطقه نمایان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳
آل سعود کجا بود سعود نه بلکه دست نشانده امریکا یا نوکر تام الاختیار امریکا و رژیم صهیونیستی
عربستان از اسراییل هم بدتر وننگ تر پست تر است
سلام انقدر کرم بریزتاسر بهبادوموشک یمن بیاد خدمت
و حالا یه عده داخل ایران برای مناسک حج لحظه شماری میکنند درحالی که عربستان هنوز بابت تجاوز به آن دو نوجوان توضیحی نداده حالا ما ناموس خود را بفرستیم آنجا که چه بشود
آلسعود دیریازود تاوان خوش خدمتی به امریکاراخواهد داد احمق همیشه احمق است
این مکان هدف خوبی برای یک موشک نقطه زن ایرانی است تا همه مردم منطقه ما از شر ال سعود راحت شوند. ال سعوئ جز شرارت و تروریست پروری و ریختن پول مسلمانان به جیب امریکا و اسراییل کاری نمی کنند.
شرم بر دولت ایران ومجلس ایران ... پس چرا با عربستان سعودی پشت یک میز برای مذاکره می نشینند!؟؟؟
مردم عربستان مسلملن هستند ،آیا برادر کشی در یمن برای آنها مشروع است ،بعید است ،چون اکثر آنهایی که برای عربستان می جنگند مزدور کشورهای آفریقایی و سایرین هستند ،ال سقوط آینده پایانش نزدیک است،بدست همان مردم بادیه نشین،
معاویه زمان .... بخدا قسم که همه چیز مثل زمان امام علی علیه السلام هست فقط دنیا مدرن تر شده و ظلم و جور های مخالفین شیعه هم مدرن تر از اون زمان به نسبت اون موقع شیک تر شده، به امید فرج آقا امام زمان،منتظریم.
عربستان در مسیری حرکت می‌کند گویا سرنوشت کشور خودرا
با اسرائیل زده است.به یک معنی برای خود بدون آمریکا واسرائیل
آینده ای برای خود متصور نمی بیند
ب شما و ما چه مربوط عربستان خودش می داند با یمن هر دو عرب زبانند و دنیا بزرگتر دارد خودش می داند و بما چه مربوط که نظر بدهیم ایران رفتارش را درست کند چه در داخل و چه در خارج تمامخخخخخخخخخخخخهاهاااااااا
عربستان چرا در این مدت ۶۰ سال اشغال فلسطین توسط اسرائیل و داشتن بمب اتمی اسرائیل هیچ عکس العملی نداشت.چون قصد دارد تمام کشورهای اسلامی به تسخیر اسرائیل در آید.
اعراب بیش از ۱۴۰۰ سال است که با ایران دشمنی عجیبی دارند و دشمنی خودرا چه درخفا و چه علنا" نشان داده اند
چه اصراری ما داریم که دنبال تنش زدائی هستیم وبا آنها مذاکره می کنیم از عربستان باید هر چندسالی یک بار زهر چشمی بگیریم تا اینقدر رودار نشوند وما این توانائی را داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست