بازدید 6181
۱

تیراندازی پلیس برای بازداشت زوج سارق

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری سارق درختان این محدوده و نیز بازداشت فردی که تحت عنوان مامور پلیس اقدام به اخاذی از اتباع یکی از کشورهای همسایه کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 15 February 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره گفت: به دنبال سرقت چندین اصله درخت در محدوده گلحصار شهر ری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس شهرستان ری قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با رصدهای میدانی و بررسی جرائم با پوشش محل های جرم خیز سرانجام موفق شدند که سارق را درحال سرقت درختان مشاهده کنند که بلافاصله نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.

جلیلیان با بیان اینکه این فرد ۱۰ اصله درخت را قطع کرده و یک اره برقی نیز به همراه داشت، گفت: متهم در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
جالب است هر کی هرچی بدستش میرسه به عنوان غنیمت برمیداره..اره کردن درختان پارکها وخیابانها را باید به سیاهه سرقتهای اموال عمومی افزود ودر کنار سرقت دربهای فاضلاب ها وقطعات فلزی پلها وتابلوهای راهنمایی وووووو افزود.راستی داریم به کجا میرویم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل