بازدید 6298
۶

اوج پیک ششم هفته اول اسفند است

معاون تحقیقات وزارت بهداشت گفت: در اسفند به پیک ششم کرونا خواهیم رسید و همچنان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 13 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یونس پناهی گفت: می‌دانستیم هفته اول اسفند در پیک ششم کرونا قرار خواهیم گرفت.

طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت اکنون عدد مرگ و میر سه رقمی شده است و این روند تا هفته اول فروردین ادامه خواد داشت. طبق بررسی‌ها فروردین، به اوج پیک ششم خواهیم رسید.

او گفت: ۲ هفته پس از وقوع پیک نهایی، مرگ و میر ناشی از همه گیری این ویروس ادامه خواهد داشت. البته همیشه توصیه ما این بوده است که همه شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند. در کنار واکسیناسیون، باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک را مهم بدانند؛ چرا که تاثیر زیادی در جلوگیری از ابتلا به این بیماری دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
عیدنوروز و چهارشنبه سوری
پاسخ ها
تولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
احسنت زدید به هدف
از روی عدد و رقم و آمار میگی یا نه، همینجور حسی!؟
خب این طبیعی است .. به هر حال بزرگترین تجمعات و ..... در بهمن انجام شده اونم در اواخر بهمن خب باید انتظار تشدید ان را در اسفند داشته باشیم ووو بسیاری از تجمعااااات هم تشکیل میشه به روال عادی خب اونهم مزید بر علت است ... صف بی آرتی و مترو را هم ملاحظه کنید مردم بینوااااا سویه به سویه شدن دیگه ... یه سری هم که واکسن نزدن و دولت هم برخورد جدی نمیکنه با اینطور اتفاقات پس سویه به سویه وارد 1401 و بعدشم خدا کریمه بالاخره !!!!!!!!!!!!!!!!! فقط اینکه آیا به شما ناهار هم دادن ؟؟؟ مشکل اصلی اینه برادر ....
اخر هفته اول اسفند پیک هست یا فروردین ماه
خودتم فهمیدی چی گفتی
تو متن نوشته هفته اول فروردین اوج پیک ششم، شما تیتر زدین هفته اول اسفند ؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار