بازدید 7589
۵

کیفرخواست متهم پرونده قتل شهید رنجبر صادر شد

رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست متهم پرونده قتل شهید رنجبر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 13 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، پس از گذشت ١٠ روز از وقوع حادثه قتل شهید سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفر خواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در اولین فرصت ممکن خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه اتهامات وارده به متهم مباشرت در قتل شهید علی‌اکبر رنجبر، سرقت اسلحه سازمانی مرحوم و ایراد ضرب و جرح عمدی سرباز وظیفه می‌باشد، گفت: پس از تکمیل تحقیقات و روند مصرّح در قانون آئین دادرسی کیفری صبح امروز پرونده مذکور با صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه با مدیریت مناسب اجازه ندادیم حواشی و جو سازی‌ها در روند تحقیقات پرونده تأثیر داشته باشد، گفت: تحقیقات و تکمیل روند قانونی در دادسرا به صورت شبانه روزی و به قید فوریت و البته دقت بالا انجام شده است.

وی از تعیین وقت رسیدگی دادگاه در سریع‌ترین زمان ممکن با رعایت موازین شرعی و قانونی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این دادگاه ظرف روزهای آتی برگزار خواهد شد.

پس از شهادت سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر در شامگاه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ متهم این قتل در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و جهت انجام روند قانونی و تعیین مجازات به مقامات قضائی استان تحویل گردید که پس از گذشت ١٠ روز تحقیقات اولیه در دادسرا به اتمام رسید و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

روستای بیدزرد در ٢٠ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۵
از آنجا که سه روز بعد از فاجعه بیدزرد فارس، فاجعه میدان کسایی اهواز رخ داد احتمالا کیفرخواست ان متهم هم در سه روز آتی صادر خواهد شد.
چرا هیچکس درباره دلیل شروع درگیری حرف نمیزنه؟
بیخودی که طرف راه نیفتاده بره دنبال ماشین نیروی انتظامی و یکنفر رو بکشه.
چرا پخش کردن فیلم لحظه قتل برای این مورد کار درستی بود و در رسانه ها انجام شد اما پخش فیلم سر بریده زن اهوازی جرم هست و احساسات مردم جریحه دار شد؟
چرا این همه تناقض و رفتارهای متفاوت در مورد دو اتفاق مشابه که همزمان رخ داده ، وجود داره؟
برای قاتل غزل هخم به این سرعت کیفرخواست قتل عمد صادر می شه؟ یا مثل آن قاتل پلشت که رومینا را با داس سر برید ازادش می کنید؟؟؟؟
علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد. اگه با ازاذل و و اوباش از همان ابتدا برخوردهای جدی و عبرت آموز می شد قطعا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نبودیم. تا الان هم زیاد دیر نشده و با تمام خلافکاران و مجرمان (حتی مسئولین بی لیاقتی که بیت المال را ارث پدری خود میدونن) برخورد شدیدی انجام بشه.
ماشناس ۹:۳۱ واقعا ... اینقدر فهمیدن تفاوت اینها آیا سخته ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار