بازدید 3993
۱

باید در رعایت پروتکل‌ها و واکسن «رهبری» را الگو قرار داد

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید داشتند باید نظر متخصصان در خصوص کرونا فصل الخطاب بوده و همه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 10 February 2022

«تابناک»، محمدصالح جوکار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز موج ششم کرونا و تاکید مقام معظم رهبری بر تزریق واکسن، بیان کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز بر اجرای دقیق تمام مصوبات و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید داشته اند و خود ایشان نیز به تمام دستورالعمل ها مقید بوده و در تمام دیدارها و برنامه هایی که داشتند یک به یک پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید هم در رفتار و هم در عمل از مقام معظم رهبری تبعیت کرد. در بحث واکسیناسیون نیز ایشان از همان ابتدا به این موضوع تاکید داشتند و هر سه دز واکسن را دریافت کردند. از آنجا که مقام معظم رهبری الگوی ما است چه در رفتار و چه در عمل باید از ایشان تبعیت کنیم. همان طوری که رهبری تاکید داشتند باید نظر متخصصان در این حوزه فصل الخطاب باشد و همه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.
مردم برای تزریق واکسن در اسرع وقت اقدام کنند

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همه مردم باید نسبت به دریافت واکسن در اسرع وقت اقدام کنند، تنها با تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است که می توانیم با کم ترین آسیب از موج ششم بیماری که قدرت سرایت بالایی نیز دارد، عبور کنیم. عادی انگاری در خصوص بیماری معنایی نداشته و همه باید با رعایت دقیق پروتکل ها و تزریق واکسن به قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
نون زن و بچه ما رو بده من قول میدم بشینم توو خونه نه جایی برم نه کسی رو راه بدم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار