بازدید 3355

کامیون داران معترض کانادایی مرکز اتاوا را بستند

تظاهرات کامیون داران معترض که در اطراف بانک مرکزی و پارلمان کانادا برگزار شده است، موجب بسته شدن مرکز شهر اتاوا شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴ 10 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز‎‏، کامیون داران معترض به اجباری شدن واکسن کرونا مرکز اتاوا، پایتخت کانادا را بستند. معترضان که در پایتخت کانادا چادر زده اند با وجود هوای سرد با در دست گرفتن ابتکار عمل، خود را برای ماندن طولانی مدت در خیابان‌ها آماده می‌کنند.

تظاهرات موسوم به ”کاروان آزادی“ که ابتدا در مخالفت با واکسیناسیون اجباری ضد کرونا برای رانندگان فرامرزی برگزار شده بود، به تدریج به تظاهرات گسترده‌تر ضد دولت کانادا و محدودیت‌های کرونایی تبدیل شد.

اگر چه ”کاروان آزادی“ در مخالفت با فرمان واکسیناسیون یا قرنطینه کامیون داران فرامرزی آ‎غاز شد، ولی اکنون بسیار فراتر از آن شده است. معترضان، طیف گسترده‌ای از نارضایتی‌ها از جمله تدابیر بهداشتی ضد کرونا، مالیات بر دی اکسید کربن و قوانین دیگر را بیان می‌کنند.

بر روی کامیون‌ها و خودرو‌های دیگر دست نوشته‌های مختلفی با مضامین ”آزادی“ و در مخالفت با اجباری شدن واکسن، قرنطینه کرونایی و تدابیر دیگر نصب شده است. برخی از شهروندان کانادا با الگوبرداری از شعار دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، کلاه‌های منقش به پرچم کانادا را که بر روی آن‌ها نوشته شده است ”کانادا را به وضع عالی برسان“ بر سر داشتند.

این تظاهرات که در اطراف بانک مرکزی و پارلمان کانادا برگزار شده است موجب بسته شدن مرکز شهر اتاوا شد. اقدام کامیون داران به بوق زدن نارضایتی ساکنان منطقه را در پی داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس