بازدید 5828
به دلیل بیانات ایشان در تشویق مردم به واکسیناسیون

قدردانی وزیر بهداشت از رهبر انقلاب

وزیر بهداشت در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل بیانات روشنگر ایشان در تشویق مردم به واکیسناسیون و توجه دادن آن‌ها به پیام‌های کادر بهداشت و درمان تشکر و قدردانی به عمل آورد.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷ 09 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا و بنابر اعلام وبدا، متن پیام به شرح زیر است:

"محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)
با سلام و تحیات
ضمن آرزوی سلامتی برای حضرت عالی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را به حضور آن رهبر بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
هدایت‌ها و حمایت‌های حضرت عالی در سخت‌ترین شرایط و بزنگاه‌های تاریخی پیوسته برای خادمان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران ملت شریف و بزرگوار چراغ روشنگری و مایه دلگرمی بوده است.

در بحران عالم گیر ویروس منحوس کرونا که فرزندان دلیر و حماسه ساز این خاک سرفراز در خطوط مقدم دفاع از سلامت مردم جان برکف به خلق لحظات ماندگار در حافظه ایران اسلامی پرداختند و تعدادی از آن‌ها نیز در این مسیر دشوار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و به رغم تحریم‌های ظالمانه استکبار و فتنه پراکنی رسانه‌های قلم به مزد با هدف کوچک جلوه دادن توفیقات بزرگ فرزندان سرافراز ایران، حمایت‌های قاطع حضرت عالی از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و مدافعان جان برکف سلامت مایه مباهات و قوت قلب همه خادمان صدیق سلامت در همه حوزه‌ها بوده است.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل امام فرزانه امت در پاسداری از سلامت و جان عزیز هموطنان، از بیانات روشنگر آن رهبر عظیم الشان در تشویق مردم به واکسیناسیون و توجه دادن آن‌ها به پیام‌های کادر بهداشت و درمان و خادمان و مدافعان سلامت صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

امیدوارم در سایه لطف خداوند بزرگ، عنایات حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه و هدایت‌ها و حمایت‌های حضرت عالی و کمک‌های دولت انقلابی و با تلاش فرزندان خدوم و ایثار گر این مرز و بوم در حوزه سلامت و همراهی مردم صبور و قدرشناس ایران اسلامی به زودی در مسیر قطعی فروکش کردن این بیماری منحوس قرار گیریم و بیش از پیش شاهد تجلی شور نشاط همیشگی ایران اسلامی باشیم از خداوند باریتعالی برای حضرتعالی سلامت و طول عمر با عزت و برای نظام شکوهمند اسلامی ایران و مردم بزرگوار و شریفش توفیق روز افزون مسئلت می‌دارم. "
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار