بازدید 11884

بهترین زمان برای تهیه سیسمونی نوزاد چه زمانی است؟

سیسمونی نوزاد و خرید آن یکی از دغدغه های بسیار مهم پدر و مادرها می باشد. با تولد یک کودک حتما باید تمام وسایل و لوازم مورد نیاز برای او تهیه شود. یک نوزاد نیازهای مختلفی دارد که حتما باید قبل از تولد او فکری برای رفع آن ها نمود.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 08 February 2022

بهترین زمان تهیه سیسمونی نوزاد

زمان مناسب تهیه سیسمونی کودک از جمله موارد بسیار مهم در رابطه با این موضوع است. شما به عنوان والدین باید در زمان مناسب اقدام به خرید سیسمونی نمایید. خرید زود هنگام و یا دیر هنگام وسایل نوزاد قطعا شما را با مشکلات زیادی روبرو خواهد نمود. برخی از مادران به دلیل داشتن شوق و ذوقِ بسیار زیاد در اوایل بارداری اقدام به خرید وسایل در هفته های اول بارداری می کنند که اصلا کار خوب و مناسبی نیست.

همچنین اقدام دیر هنگام برای خرید وسایل نوزاد نیز اشتباه می باشد. مشخص کردن زمان مناسب برای خرید سیسمونی و داشتن برنامه ریزی مناسب برای این کار از جمله اقدامات بسیار مهم می باشد. در برخی از رسم و رسوم ها وظیفه ی خرید سیسمونی برای فرزند اول بر عهده ی خانواده عروس می باشد. البته این یک رسم قدیمی است و بیشتر جوانان در حال حاضر خودشان اقدام به خرید وسایل ضروری نوزاد می نمایند.

با مراجعه به یک سایت و فروشگاه معتبر سیسمونی، اصولا باید یک لیست مفید و مختصری از سیسمونی موجود باشد که می توانید در آن دسته بندی ها و چک لیست سیسمونی نوزاد و وسایل مورد نیاز برای او را مشاهده نمایید که قطعا انتخاب و خرید راحت تری خواهید داشت.

با خواندن این مقاله اطلاعات دقیق و کلی را درباره ی زمان مناسب خرید سیسمونی به دست خواهید آورد، با ما همراه باشید.

تعیین جنسیت و خرید سیسمونی نوزاد

زمان مناسب برای خرید سیسمونی نوزاد بعد از تمام شدن چهار ماهگی می باشد. احتمال سقط و از دست رفتن نوزاد تا چهار ماه اول وجود دارد. متاسفانه در مواردی حاملگی پوچ اتفاق می افتد و قلب جنین تشکیل نمی شود. این مورد یکی از دلایل مهم برای اجتناب از خریداری سیسمونی زود هنگام می باشد. در صورتی که لوازم نوزاد را زودتر از چهار ماهگی خریداری نمایید، ممکن است با از دست رفتن جنین دچار افسردگی و نا امیدی شدیدی شوید. به خصوص مادران در این مورد بسیار حساس می باشند.

زمان دقیق و مناسب خرید سیسمونی بعد از تعیین جنسیت جنین می باشد. یکی از عوامل بسیار مهم در خرید سیسمونی و لوازم مورد نیاز نوزاد مشخص شدن جنسیت است. قطعا خرید سیسمونی نوزاد دختر بسیار متفاوت تر از سیسمونی نوزاد پسر می باشد. در هنگام خرید لوازم مورد نیاز حتما باید جنسیت نوزاد خودتان را در نظر داشته باشید. لباس، سرویس خواب، وسایل حمل و سایر لوازم سیسمونی باید از نظر رنگ و طرح با جنسیت نوزاد تطابق داشته باشند. به طور مثال در اغلب موارد رنگ آبی برای نوزادان پسر و رنگ صورتی برای نوزادان دختر مورد استفاده قرار می گیرد.

پس بهتر است تا اتمام چهار ماهگی و مشخص شدن جنسیت جنین خود صبر کنید. توجه داشته باشید که خرید دیر هنگام سیسمونی نیز توصیه نمی شود. در این صورت نیز ممکن است موعد زایمان فرا رسیده باشد و هنوز وسایل و لوازم مورد نیاز برای کودک تهیه نگردد. بهتر است تا پایان هشت ماهگی تمامی وسایل مورد نیاز تهیه گردد. ماه آخر بارداری حرکت و رفت و آمد زیاد برای مادر کار سختی است. بنابراین توصیه می شود کارهای مربوط به خرید سیسمونی تا پایان هشت ماهگی انجام گردد.

بهترین زمان برای تهیه سیسمونی نوزاد چه زمانی است؟

خرید کاربردی و عاقلانه سیسمونی

خرید و انتخاب محصولات کاربردی برای سیسمونی از جمله موارد بسیار مهم دیگر می باشد که حتما باید توجه زیادی به آن داشته باشید. به طور مثال در هنگام خرید سرویس خواب و تخت حتما باید فضا و متراژ اتاق خواب نوزاد خود را در نظر بگیرید. انتخاب و خرید تخت بزرگ کار عاقلانه ای نیست. انتخاب یک گهواره مناسب در یک سال اول زندگی فرزند شما تاثیر زیادی خواهد داشت. پس حتما خریدی انجام دهید که کاربردی باشد. تنها به زیبایی و شکل ظاهری وسایل توجه نکنید. حتما باید با خرید وسایل سیسمونی نیازهای شما و فرزندتان تامین گردد.

قبل از انجام خرید برای نوزاد خود حتما باید لیست وسایل لازم را تهیه کنید. وسایل ریز و ظریف زیادی برای نوزاد شما لازم است. اگر قصد دارید یک جا سیسمونی خود را بدون تهیه لیست بخرید باید بگویم بعدا دچار مشکل خواهید شد. تمام وسایل ریز و لازم باید در یک لیست نوشته شود. خرید یک جا تمام وسایل اصلا توصیه نمی شود. چون انجام این خرید نیازمند صبر و حوصله زیادی است. بهتر است بعد از پایان چهار ماهگی هر ماه مقداری از وسایل و لوازم مورد نیاز خود را تهیه نمایید. به طور کلی در مدت سه ماه می توانید تمام وسایل سیسمونی را خریداری نمایید.

برای هر سن کودک چند عدد لباس مناسب تهیه کنید. برخی از مادران به اشتباه چندین لباس هم اندازه را خریداری می کنند. به طور مثال اگر در حال خرید زیر پوش هستید بهتر است برای هر سایز دو عدد زیر پوش تهیه کنید. خرید چندین لباس سایز صفر اصلا کار عاقلانه ای نیست.

بهترین زمان برای تهیه سیسمونی نوزاد چه زمانی است؟

اهمیت کیفیت سیسمونی نوزاد

به عنوان یک مادر که تجربه خرید سیسمونی را دارم، این پیشنهاد و توصیه را به شما می کنم که در هنگام خرید وسایل نوزاد حتما به کیفیت آن ها توجه زیادی داشته باشید. خرید محصول بی کیفیت در واقع اتلاف انرژی و هزینه می باشد. شما قرار است روزها و ماه های طولانی از وسایل سیسمونی استفاده نمایید. اگر این وسایل کیفیت مورد قبول را نداشته باشند قطعا بعد از گذشت زمانی دچار مشکل خواهید شد.

لباس یکی از مهم ترین موارد در سیسمونی می باشد. معمولا در هنگام خرید سیسمونی لباس های مورد نیاز کودک تا دو سالگی را خریداری می نمایند. پوست بچه بسیار حساس می باشد و در صورت استفاده از لباس و پارچه بی کیفیت ممکن است مشکلات بسیاری برای پوست و سلامتی فرزندتان پیش آید. پس حتما باید دقت داشته باشید از لباس های نخی و پنبه مرغوب برای نوزاد خود استفاده نمایید. همچنین شستشوی لباس های نخی نیز بسیار راحت تر از سایر لباس ها می باشد. سعی کنید از خرید لباس های بسیار ارزان و بی کیفیت خودداری نمایید.

از دیگر موارد بسیاری ضروری برای نوزاد وسایل حمل می باشد. استفاده و خرید لوازم حمل با کیفیت حتما باید یکی از اولویت ها در هنگام خرید سیسمونی باشد. کالسکه، کریر، صندلی کودک و آغوشی از جمله وسایل حمل بسیار ضروری نوزاد می باشد. در صورتی که هر یک از وسایل حمل کیفیت کافی و مناسبی نداشته باشند قطعا والدین با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. پس در هنگام خرید به کیفیت کالاهای حمل توجه زیادی داشته باشید. نوع برند و فروشگاه معتبر از جمله مواردی هستند که می توانند در خرید وسایل با کیفیت تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.

بهترین زمان برای تهیه سیسمونی نوزاد چه زمانی است؟

خرید سیسمونی نوزاد از فروشگاه معتبر

فروشگاه بی بی ماما یکی از بهترین و کامل ترین فروشگاه های سیسمونی اینترنتی ایران است که شما می توانید تمامی وسایل و لوازم مورد نیاز نوزاد خود را با خیال راحت و با اطمینان از گارانتی محصولات از آن بخرید. تمام محصولات از بهترین برندهای خارجی و ایرانی می باشند. بیش از 3000 نوع محصول سیسمونی نوزاد در این فروشگاه وجود دارد که عبارتند از پوشاک و لباس، سرویس خواب، وسایل حمل و سفر، اسباب بازی، لوازم غذاخوری، لوازم بهداشتی و شوینده و... . با انتخاب خرید از این مجموعه دیگر نیازی به اتلاف وقت و انرژی ندارید. با بررسی نیازها و وسایل مورد نیاز خود به راحتی می توانید محصول مورد نظر را از سایت (www.babymama.ir) پیدا کرده و خریداری نمایید.

یکی از ویژگی های بسیار مهم بی بی ماما وجود تنوع محصولات و برندها می باشد. تنوع وسایل موجود در این فروشگاه سبب می شود تا شما وسایل را طبق سلیقه خودتان انتخاب نمایید. انواع برندهای ایرانی، خارجی و ترک نیز در بی بی ماما موجود می باشند. می توان گفت تنوع برند خوبی نیز وجود دارد. پیدا کردن برند و جنس اصل در بازار کار راحتی نیست. با خرید از این فروشگاه دیگر نگران تقلبی بودن برندها نخواهید بود.

در هر شهر از ایران که ساکن هستید، می توانید خریدی راحت و آسان را تجربه نمایید. خدمات ارسال به سراسر کشور یکی از ویژگی های منحصر به فرد این فروشگاه اینترنتی می باشد. پشتیبانی کامل از تمام کالاها و محصولات انجام می شود. در صورتی که بعد از تحویل گرفتن کالا مشکل و ایرادی را مشاهده نمودید، می توانید با تماس و درخواست تعویض کالا، کالای مشکل دار را تعویض نمایید. مسئولیت پذیری نسبت به مشتریان و محصولات موجود از دیگر ویژگی های مهم این مجموعه می باشد. ارسال محصول در سریع ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. بی بی ماما یک انتخاب مطمئن برای خرید سیسمونی شماست.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست