بازدید 28579
۱

شهردار تهران حکم جدید صادر کرد

شهردار تهران در حکمی مهدی وحدت‌کار را به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 24 January 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکمی مهدی وحدت‌کار را با پیشنهاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک به مدت یک‌سال به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ، منافع، سرمایع و اموال سازمان و ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان، همه توان خویش را به‌کار گیرید. رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب‌عالی در سایه تحقق سیاست‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌های ابلاغی باشم، توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
از روزی که اقای زاکانی شهردار شده دستفروشان مترو غوغا میکنند و هر روز صبح با پرداخت وجهی بساط دستفروشی را پهن میکنند . این است پایتخت الگوی جهانی و پایتخت رویایی اقای زاکانی .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار