بازدید 9795
۷

احضار وزیر صمت به مجلس برای کیفیت پایین خودرو‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برای کیفیت پایین و قیمت بالای خودرو‌های داخلی، سوالات بسیاری از وزیر صمت در دستور کار مجلس است که در روز‌های آینده بايد در صحن مجلس به آنها و قول‌هایی که روز رای اعتماد داده، پاسخ دهد.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 13 January 2022

به گزارش «تابناک»، محمد رشیدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: سوالات ما درباره کیفیت پایین خودرو‌های داخلی و همچنین شکاف قیمتی بین کارخانه و بازار آزاد است چرا که شاهد بودیم با افزایش قیمت کارخانه، این شکاف بیشتر هم شده و تغییری در کیفیت خودرو‌ها ایجاد نشده است.

وی گفت: تا زمانی که رقابت ایجاد نکنیم نمی‌توانیم کیفیت خودرو را افزایش دهیم، با این قیمتی که در حال حاضر مردم ما در ایران خودرو می‌خرند می‌توانند خودرو‌های خیلی بهتری را در اقصی نقاط دنیا خریداری کنند.

رشیدی افزود: ما سال‌ها با عنوان حمایت از تولید ملی به مردم اجحاف کرده ایم و کیفیت خودروی ملی ما هر سال کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: آمار کشته‌ها و تصادف‌های هر روزه ما فقط به دلیل بی احتیاطی رانندگان نیست بلکه به کیفیت پایین خودرو‌ها هم مربوط می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۷
آقایون اگر اعتقاد هم نداشته باشند اما واقعیت اینه که جان هر انسانی که بخاطر قصورات از بین می رود در اخرت گریبانگیر تمام افراد دخیل در این قصورات از بالا گرفته تا پایین خواهد گرفت چه بالاترین مقام مسول چه و معاونین و قانون گذاران این قصورات،
جمع کنید این مسخره بازی ها رو
نمایندگان عزیز دوباره دناپلاس میخوان لابد
از این حرفها زیاد شنیدیم فردا مافیا ی خودرو همتون رو کله پا میکنه فقط یه عمل نشون بدید
وظیفه مجلس همین هر روز باید یک وزیر بکشن اونجا ببین داره چیکار میکنه و باید هر وزیر گزارش کار بده
به نظر من وزیر تقصیری در افت کیفیت خودرو ها ندارد وقتی مسئولین اجازه واردات خودرو را نمی دهند دوتا شرکت خودرو ساز داخلی جولان میدهند خودرو را فروخته و پولش را گرفته ولی یک سال بعد تحویل می دهد ایا به نظر شما این خودر می تواند رقابت کند و کیفیتش را بالا ببرد افزایش کیفیت و رقابت بخاطر فروش است جایی که خودرو یکسال قبل فروخته می شود دیگر نیازی به افزایش کیفیت خودرو ندارد بخاطر همین در تصادف زنجیره اخیر در اصفهان از 50 خودرو حتی ایربک یکیش هم عمل نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
منفی زدم چون مدیر عامل این
. خودرو سازها را ، وزیر تعیین میکنه
وقتی انحصار باشد وضعیت بهتر از این نمی شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار