بازدید 28445

ادامه «خنداننده شو» با ۱۲ کمدین جدید

با حضور مدیران شبکه نسیم، شرکت‌کنندگان و داوران خنداننده شو، راه یافتگان به مرحله بعد این مسابقه مشخص شدند.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 11 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال بررسی سه میلیون رأی مردمی، ۸ نفر از شرکت کنندگان دور بعدی خنداننده شو به ۴ نفر اول پیوستند.

ضبط این برنامه همزمان با مشخص شدن افراد راه یافته به مرحله بعد و با حضور مدیران شبکه نسیم، شرکت کنندگان، داوران و مربیان صورت گرفت و نتایج آرای مردمی اعلام شد.

در حاشیه این برنامه، احسانی مدیر شبکه نسیم ضمن گفتگو با عوامل برنامه، داوران و دست اندرکاران از تلاش و دقت تیم تولید برای انتقال هر چه بهتر و موثر حال خوب به مردم قدردانی کرد و اقبال رو به رشد خندوانه در نظر سنجی‌های اخیر مرکز تحقیقات سازمان را موید این اتفاق دانست و بر انتقال تجربه و همکاری با چهره‌های نوظهور این هنر تاکید کرد.

به علاوه شرکت کنندگانی که با حذف یا عدم اقبال جمعی در اجرای استندآپ رو به رو شدند، باید این صحنه را به عنوان چالشی مهم قلمداد و آن را به انگیزه‌ای برای توفیق و طی مسیر آینده تبدیل کنند.

رامبد جوان نیز با اشاره به اهداف ساخت این برنامه از شرکت کنندگان خواست تا این صحنه را شروع رسمی کار حرفه‌ای خود بدانند.

گفتنی است؛ از میان ۲۰ شرکننده برنامه خندوانه در طول چهار شب ۴ نفر با رای مستقیم داوران به دور بعد راه یافتند، و ۴ نفر با رای آن‌ها از دور رقابت حذف شدند. ۸ تن از شرکت کنندگان نیز از طریق آرای مردمی به دور بعدی راه پیدا کردند. بدین ترتیب در دوره دوم ۱۲ نفر در سومین مسابقه خنداننده شو با یکدیگر رقابت خواهند داشت. چهره‌های نوظهوری که در زمینه طنز با مشارکت بیش از ۳ میلیون نفر در پایان اولین دور انتخاب شدند. این برنامه که با حضور تمامی شرکت کنندگان داوران و مربیان برگزار شد سه شنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت و نتایج به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل