بازدید 4875

موج جدید ابتلا به کرونا در چند کشور اروپایی

با افزایش موارد ابتلا به کرونا بیمارستان‌های کشور‌های اروپایی تحت فشار قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 11 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پرس تی وی، گسترش سویه اومیکرون کرونا موجب افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا در چند کشور اروپایی شده است. با افزایش موارد ابتلا به کرونا بیمارستان‌های این کشور‌ها تحت فشار قرار گرفتند.

در انگلیس موارد ابتلای روزانه به رقم بی سابقه ۱۴۲ هزار تن رسید. در ایتالیا نیز بیش از ۱۰۱ هزار تن در روز دوشنبه به کرونا مبتلا شدند و ۲۲۷ تن نیز جان باختند.

دولت ایتالیا در تلاش برای مقابله با همه گیری کرونا، محدودیت‌های جدیدی را برای افرادی که واکسن نزده اند اعمال کرد. بر اساس این محدودیت‌ها، این افراد اجازه ورود به رستوران‌ها و کافه‌ها و استفاده از پرواز‌های داخلی را نخواهند داشت.

در سوئد نیز دولت داشتن گذرنامه واکسن برای شرکت در تجمع‌های بالای پانصد نفر در فضای بسته را الزامی کرد. محدودیت‌های جدید در روز‌های گذشته، اعتراضات گسترده‌ای را در سراسر اروپا به همراه داشته است.

در همین حال؛ در پی افزایش موارد ابتلا به سویه جدیدکرونا (اومیکرون) در غرب اروپا از جمله بلژیک، هلند، دانمارک محدودیت‌های کرونایی در این کشور‌ها افزایش یافته است. معترضان با برگزاری تظاهرات، نارضایتی خود را از ادامه قرنطینه و محدود شدن فعالیت‌ها و اجباری شدن واکسن ابراز کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها