بازدید 13171

پلیس: محل حضور خاوری شناسایی شد و زیر نظر بود

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی درباره بازگشت خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی ایران و از متهمان اصلی اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی در سال‌های قبل گفت: در مورد آن فرد ما این فرد را کاملا شناسایی کردیم. حتی محل حضور وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. برایش اعلان قرمز صادر شد و تا مدتی نیز تحت نظر پلیس ایران قرار داشت، اما مسئولان آن کشور به صراحت به ما گفتند که ما این فرد را بر نمی‌گردانیم و تصمیم به استرداد نداریم.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۰ 11 January 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا: سخنگوی فرماندهی کل انتظامی در پاسخ به پرسشی در رابطه با ارتباط اینترپل با دیگر کشور‌های جهان گفت: ۱۹۳ کشور عضو اینترپل هستند و اتفاقا کشور ما جزو موسسین پلیس بین‌الملل در سال ۱۳۱۵ است که در تدوین اساسنامه آن نیز نقش داشته است.

سردار مهدی حاجیان با بیان اینکه ساختار اینترپل یک ساختار حرفه‌ای است با بیش از ۸۵ سال قدمت است، گفت: در همین راستا نیز تجربیات خوبی داریم و ارتباط خوبی نیز با دیگر کشور‌ها برقرار است. در بحث استرداد، اما باید به این نکته توجه شود که اراده طرف مقابل نیز امر مهمی است.

وی درباره بازگشت خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی ایران و از متهمان اصلی اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی در سال‌های قبل نیز گفت: در مورد آن فرد ما این فرد را کاملا شناسایی کردیم. حتی محل حضور وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. برایش اعلان قرمز صادر شد و تا مدتی نیز تحت نظر پلیس ایران قرار داشت، اما مسئولان آن کشور به صراحت به ما گفتند که ما این فرد را بر نمی‌گردانیم و تصمیم به استرداد نداریم. حتی وزارت امور خارجه نیز وارد این موضوع شد، اما اقدامی انجام ندادند و گفتند که تصمیم به استرداد نداریم.

سخنگوی ناجا افزود: البته بسیاری از کشور‌ها همکاری خوبی با پلیس دارند و خوب است که مردم بدانند که توان پلیس فراتر از مرزهاست.

سخنگوی ناجا همچنین به تغییر ساختار معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: این معاونت به نام معاونت فرهنگی و اجتماعی تغییر کرده و البته ما نیز اقداماتی را در حوزه فرهنگسازی باید انجام دهیم.

حاجیان در ابتدای این نشست نیز به ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی فردی مکتبی بود و راسخ بودن در جهاد، فداکاری و ولایت مداری از ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
گزارش پرباری بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
این بیچاره بدبخت فکر میکنه فرار کرده ... غافل از اینکه هر روز به مجازات الهی نزدیکتر میشه
خوب اگر خاوری برگردد احتمالا نام برخی هم مطرح میشه و این خوب نیست بهتره همونجا باشه ..حالا اگه یکی مثل زم بود به هر ترتیب می اودندش
سقف توان چقدره؟
اگه کار سیاسی کرده بود که به همین راحتی بیخیالش نمیشدین، دودمانش رو به باد میدادین ولی الان فقط میگین اونا همکاری نکردن دیگه ولش کن. پول مردم رو برد که برد به ما چه
هر وقت این مردک حقیر و حقّه باز رو گرفتید و محاکمه و علنی به دار آویختید ... حرف تان عملی گرفته می شود وگرنه... باد و هواست.
کسانی یا بهتره بگم مافیای فساد داخلی که این دزد رو فراری دادند ، در پشت پرده و در ادامه سناریو از بازگرداندن خاوری چون در هراسند ، با رایزنی مانع بازگرداندنش خواهند شد . مثل روز روشنه
کانادا کثیف
بابا کم فیلم بازی کنید
پلیس خیلی هنر کرده بعد از اینهمه سال محل حضور ایشان را کشف کرده. (Suncrest Dr Toronto)26
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر