بازدید 9309

میانگین خط فقر در کشور از زبان معاون وزیر کار

داریوش ابوحمزه معاون رفاه اجتماعی وزیر رفاه گفت: میانگین خط فقر در کشور برای خانواده ۴ نفره حدود ۴ میلیون تومان و برای شهر تهران کمی بیشتر نزدیک ۵ میلیون است. وی افزود: ممکن است در ذهن شما استاندارد نرمالی باشد، ما از این استاندارد صحبت نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 09 January 2022

به گزارش «تابناک»، معاون رفاه اجتماعی وزیر رفاه در برنامه تلویزیونی مدعی شد که میانگین خط فقر برای خانواده ۴ نفره در ایران حدود ۴ میلیون تومان است.

داریوش ابوحمزه معاون رفاه اجتماعی وزیر رفاه گفت: میانگین خط فقر در کشور برای خانواده ۴ نفره حدود ۴ میلیون تومان و برای شهر تهران کمی بیشتر نزدیک ۵ میلیون است.

وی افزود: ممکن است در ذهن شما استاندارد نرمالی باشد، ما از این استاندارد صحبت نمی کنیم بلکه در رابطه با خط فقر که یک استاندارد بین المللی برای حداقل معیشت صحبت می کنیم.

وی در ادامه گفت: این استاندارد را من تعیین نکردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۳
ببخشيد اجاره يك خانه درتهران چقدر است ؟
چرا مي خواهيد با جابجا كردن اعداد ضعف رابپوشانيد آبروي خودتان را بيش از پيش مي بريد
بی سوادی هدفمند!
اره جان خودش خودشان اعلام کردند زیر دوازده میلیون خط فقر حساب میشه قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس راحقوق کارگر و کارمندی که ده روز اول تمام میشه کمی خجالت بکشید از مردم
مستمری ازکارافتادگی من که بیش از مبلغ اعلامی است ظرف 3 روز تمام می شود. یعنی از 23 ماه لغایت 26 همان ماه.
بدون احتساب مسکن و اجاره عرض فرمودید؟؟؟؟یعنی ملت ما در فضا زندگی میکنند و به چهارچوب خانه به عنوان سر پناه احتیاجی ندارند؟؟؟؟شما بفرمائید در کجای شهر های بزرگ ایران میتوان با 4 میلیون خانه اجاره نمود با فرض حداقل 200 میلیون پول پیش اجاره( شما فقط سود بانکی تهیه این مبلغ را حساب نفرمائید).در ضمن هزینه بهداشت و تحصیل و.....پیش کش جناب وزیر محترم.
لطفا مسولین لطف کنن خاموش باشند و روی اعصاب مردم راه نروند.
ببخشید چطوری حساب کردی برادر
به ایشون و کسانی که این استاندارد را ایجاد کردن ماهیانه 6 میلیون تومان حقوق بدهید تا بالاتر از خط فقر و در رفاه کامل در پایتخت زندگی کنند.
خیلی هم عالی
جناب معاون..قبل از هرگونه اظهار نظر درباره اقتصاد یک خانواده بهتر بود اول فرمول محاسبه خط فقر هر خانوار را عنوان میکردی بعد اظهار نظر می فرمودی،شما هم مانند همپالگیهای خود ،نه از افتصار خانوار چیزی میفهمی و نه از فشار مضاعف تورم بر خانواده و نه از خط فقر..بدا بحال مردم کشوری که امثال تو میشوند معاون و وزیر کشورشان..
سلام سوال از اقای معاون وزیر این است از کدام استاندارد صحبت می کنید؟ چرا فضایی حرف می زنید؟ مگ شما در این کشور زندگی نمی کنید چرا فرار رو به جلو می کنید؟ معاون رفاه اجتماعی که شما باشید اوضاع بهتر از این نمیشه.
یعنی اگه به خودش این حقوق را بدهند می تواند زندگی کند
سلام چرا نظر مرا نگذاشتید؟
اگه قبول ندارید بریم تحقیق کنیم ادعای من ثابت میشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار