بازدید 11618
۵
ترابی پنالتی خراب کرد

پرسپولیس سوار بر تراکتور به یکقدمی استقلال رسید

با این نتیجه، پرسپولیس ۲۸ امتیازی شد و با یک امتیاز کم‌تر نسبت به استقلال در رتبه دوم قرار گرفت. تراکتور هم با این شکست هم‌چنان با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ 03 January 2022

پرسپولیس با شکست تراکتور در ورزشگاه آزادی، اختلاف با صدرنشین یعنی استقلال را به حداقل ممکن کاهش داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. عیسی آل‌کثیر (10) و سیامک نعمتی (55) برای پرسپولیس و پیمان بابایی (24) برای تراکتور گلزنی کردند. مهدی ترابی در دقیقه 66 یک ضربه پنالتی را برای پرسپولیس از دست داد.

پرسپولیس سوار بر تراکتور به یکقدمی استقلال رسید

شاگردان گل‌محمدی با این برد به روند خوب خود ادامه دادند و شاگردان سولدوی کروات در تراکتور نیز ترک عادت نکرده و بار دیگر شکست خوردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (46 - فرشاد فرجی)، علی نعمتی، مهدی شیری (69 - مهدی عبدی)، علی شجاعی (46 - سعید آقایی)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (78 - رضا اسدی)، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد مسلمی‌پور، آرش قادری، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، علی نجفی (70 - بهزاد سلامی)، شاهین ثاقبی (79 - علی فتحی)، علی دشتی (73 - محمد قنبری)، ابوالفضل رزاق‌پور (70 - محمد قادری)، سامان نریمان جهان (73 - رضا دهقانی) و پیمان بابایی.

داور: پیام حیدری

 

نیمه اول

در دقیقه شش پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت اما محمدرضا اخباری روی خط دروازه توپ را در آغوش گرفت. یک دقیقه بعد، روی اشتباه علی نعمتی، پیمان بابایی در زاویه بسته با حامد لک تک به تک شد که شوت محکم این بازیکن به صورت حامد لک برخورد کرد و به اوت رفت.

گل اول پرسپولیس توسط عیسی آل‌کثیر: در دقیقه ۱۰، پاس در عمق مهدی ترابی، با فراز تند و تیز عیسی آل‌کثیر منجر به موقعیت تک به تک برای این مهاجم شد و شوت محکم آل‌کثیر وارد دروازه سعید اخباری شد.

گل تساوی تراکتور توسط پیمان بابایی : در دقیقه ۲۴ پارس در عمق سامان نریمان جهان در داخل محوطه جریمه به پیمان بابایی رسید و این بازیکن هم بدون معطلی و با یک ضرب، توپ را وارد دروازه حامد لک کرد.

در دقیقه ۲۹ مدافعان خط دفاعی پرسپولیس دچار اشتباه شدند که حامد لک زودتر از پیمان بابایی از دروازه خارج شد و توپ را به اوت فرستاد تا دروازه این تیم برای سومین بار تهدید نشود. در دقیقه ۴۲ نیز ضربه ایستگاهی ابوالفضل رزاق‌پور با اختلاف اندک از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت. رزاق‌پور در دقیقه ۴۴ هم با حامد لک تک به تک شد که ضربه چیپ و فنی این بازیکن بسیار بد بود و با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

نیمه دوم

گل دوم پرسپولیس توسط سیامک نعمتی: در دقیقه ۵۵، ارسال دقیق سرلک به داخل محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید و او بعد از کنترل توپ، شوت زد که ضربه او برای دومین بار دروازه تراکتور را گشود.

در دقیقه ۵۷، ارسال تراکتوری‌ها به روی دروازه با خروج اشتباه حامد لک همراه بود و توپ بعد از دیرک دوم، به ابوالفضل رزاق‌پور رسید که او در حال متعادل قرار نداشت و ضربه بدی را به توپ زد که به اوت رفت.

در دقیقه ۶۴ مهدی ترابی پا به توپ وارد محوطه جریمه تراکتور شد و در تقابل با آرش قادری زمین خورد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را به آسمان زد.

در دقیقه ۷۱ میلاد سرلک با محمدرضا اخباری تک به تک شد که ضربه کم جان این بازیکن را محمدرضا اخباری به کرنر فرستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ما امتیازهایمان را در زمین فوتبال کسب میکنیم و بازهم قهرمان خواهیم شد
خجال بکش سوار بر تراکتور یعنی چه!!!؟
کری خونی بعضی طرفدارها فروکش کرد. چی شده بابا بد جور ترسیدید. البته حق هم دارید. پرسپولیس آماده دبل هت تریکه.
بازم تو جدول زیر استقلاله ...
داوری بازی با ان پنالتی که اعلام کرد باید تا آخر فص محروم شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل