بازدید 17805

معرفی خودرو هیوندا و مدل های مختلف آن

هیوندا در سال 1947 در کره جنوبی تأسیس شد. هیوندا در ابتدا شرکتی بود که در زمینه هوا فضا، صنایع سنگین و آهن آلات فعالیت داشت. و از سال 1954 شروع به گسترش کرد و یکی از فعالیت های اصلی آن ساخت خودروی سواری شد. و در عرصه تولید خودرو توانست جزوه 10 کشور برتر جهان شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ 02 January 2022

در کشور ما ایران، هیوندا توسط شرکتی به نام آسان موتور و کرمان موتور محصولات مختلفش را به بازار عرضه می کند. این شرکت سالانه حدود 1.6 میلیون خودرو تولید می‌کند. در این مقاله با چند مدل از تولیدات متنوع آن و بهترین مرکز برای خرید لوازم یدکی هیوندا آشنا می‌شویم.

معرفی خودرو هیوندا و مدل های مختلف آن

هیوندا جنسیس

شرکت هیوندا با تولید هیوندا جنسیس در سال 2007 میلادی و معرفی آن در نمایشگاه نیویورک توانست بازار خوبی در میان رقبای اروپایی کسب کند. و با توجه به کیفیت و ظاهر بسیار زیبای این خودرو در سال 2008 اقدام به تولید انبوه این خودرو کرد.

نسل اول این خودرو از این سال آغاز شد. شرکت آسان موتور نیز در سال 2010 شروع به عرضه این خودروی زیبا و باکیفیت کرد. که تا سال 2013 ادامه داشت، نسل دوم این خودرو در سال 2015 همراه با امکانات پیشرفته تری تولید شد که با توجه به تحریم ها نتوانست به صورت رسمی وارد ایران شود. البته این خودرو در مناطق آزاد ایران به تعداد محدود وارد شده است . که ورود آن به خاک اصلی کشور نیازمند در یافت گذر موقت می‌باشد.

مزیت های هیوندا جنسیس نسبت به دیگر خودرو ها

خودروی هیوندا جنسیس در دو مدل کوپه و ساده تولید می‌شود که با توجه به لوکس بودن آن در میان خودرو های خوب بازار جایگاه خوبی دارد در ادامه برخی از مزیت های آن را به شما معرفی خواهیم کرد امکاناتی از قبیل:

  • موتور قدرتمند
  • فضای بزرگ و مناسب برای خانواده
  • استفاده از چرم و تزئینات چوبی در داخل کابین خودرو
  • سیستم تهویه مطبوع
  • داشبورد بزرگ و دو رنگ این خودرو که با چرم پوشیده است

همچنین طراحی ساده ای دارد که نشانی از رگه های طراحی ژاپنی در آن می‌باشد. در کنسول مرکزی خودور نیز سیستم صوتی و صفحه نمایشگر جا گرفته است.

معرفی خودرو هیوندا و مدل های مختلف آن

هیوندا اکسنت

اکسنت از آخرین محصولاتی است که هیوندا تولید کرده و از طراحی متفاوتی نسبت به سایر خودرو های هیوندا برخوردار شده است. که آنرا نسبت به تولیدات قدیم زبان‌زد کرده است. این ماشین لوکس بعد از سال 1994 میلادی جایگزین مدل معروف اکسل شد و بعد از ان تا هم اکنون 5 نسل از آن روانه بازار شده است.

در ترکیب چراغ‌ها و ظاهر بیرونی خودرو سبکی متفاوت ایجاد شده که نمایی بسیار زیبا دارد. البته ناگفته نماند که صندلی های خودروهای وارداتی بدون روکش چرم می‌باشند.

شرکت تابان پارت با دارا بودن سابقه‌ای طلایی در صنعت لوازم یدکی و فوکوس بر رویانواع قطعات و لوازم یدکی اصلی هیوندا در تلاش است که بتواند با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه محصولات خوبی را به مشتریان عرضه نماید برای اطلاعات بیشتر از لیست محصولات و قیمت انواع لوازم یدکی هیوندا می‌توانید از سایت تابان پارت، صفحه مخصوص به لوازم یدکی هیوندای به آدرس https://tabanpart.com/product-category/hyundai-spare-parts دیدن نمایید.

مزیت ها و آپشن های HYUNDAI ACCENT

با توجه به سطح قیمت و نوع بازار هدف این خودروی شهری مقرون به صرفه، می‌توان گفت آپشن های موجود در کابین هیوندای اکسنت، اگرچه گستردگی خاصی ندارد، اما مناسب و تقریباً قابل قبول ارزیابی می‌شود. مهم‌ترین خدمات نسخه فول هیوندای اکسنت به شرح زیر است:

  1. زیبایی بی نظیر این خودرو به دلیل طراحی چراغهای خشمگین
  2. برخورداری از فضای بزرگ  داخل کابین خودرو
  3. سیستم ABS
  4.  وجود 6 ایربگ
  5. ترمز ضدقفل
  6. سیستم مدیریت پایداری
  7. هشدار دهنده‌ی باد لاستیکه‌ از جمله امکانات این خودرو است که در سال 2011 توانست 5 ستاره را از موسسه ایمنی آمریکا دریافت کند .

بهتر است بدانید که این خودرو در بازار داخلی از کیفیت ،امکانات و طراحی زیبایی در مقایسه با سایر خودروها برخوردار است که طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند.

در این میان باید یک مقایسه‌ی انجام دهیم چرا که اصلی رقیب اکسنت در بازار سراتو است،

اصلی ترین رقیب در بین رقبای هیوندا اکسنت، خودروی کیا سراتو می‌باشد که از نظر مونتاژ در سطح پایین تری نسبت به هیوندای اکسنت قرار می‌گیرد ولیکن از موتوری قوی و ویژگی های اسپرت بهتری برخوردار است که باعث ایجاد رقابت در میان آن دو شده است.

هیوندا سانتافه

کراس اوورهای چند منظوره در سرتاسر جهان طرفداران خاص خود را دارند. البته چنین خودروهایی نه در شرایط مسابقه‌ای مانند یک کوپه اسپرت حرکت می‌کنند، نه کیفیت سواری مانند خودروهای سدان را دارند و نه شاسی بلندهای واقعی را شکست می‌دهند، پس دلیل این همه محبوبیت چیست؟! پاسخ ساده است.

کراس اوورها یک نوع آچارفرانسه در خودروها هستند، منظور از آن این است که اگرچه در هیچ رشته‌ی بهترین عملکرد را ندارند، اما می‌توانند در موقعیت های مختلف عملکرد موثری داشته باشند و به عنوان یک وسیله نقلیه همه کاره عمل کنند.

با توجه به وجود سیستم دو دیفرانسیل و برخی ویژگی های جانبی، می توان با این خودروها نگاهی اجمالی به جاده های زمینی سبک تری داشت، هیوندای سانتافه یکی از کراس اوورهای چندمنظوره است که امکانات خوب زیاد و متوسط ​​کم دارد و توانسته در بازار ایران و حتی جهان خود را در دل مردم جای دهد.

تولیدات نسل اول این خودور در آمریکا به  سال 2006 برمی گردد ،که در نمایشگاه دیترویت معرفی شد و به دلیل عدم دید مناسب و ورودصدای محیط به داخل کابین ایراداتی به آن گرفته شد. که در تولیدات نسل دوم در بین سالهای 2007 تا 2012 این ایرادات برطرف شد.این خودرو در سه تیپ تولید شده است.

برخی از مزیت های HYUNDAI SANTAFE

  • سیتم هوشمندAWD
  • ظاهر زیبا و بزرگ
  • دارای 12 ایربگ
  • سیستم ترمز ABS
  •  کنترل سیستم صوتی روی فرمان
  • سنسور پارک عقب
  • تهویه سرنشینان
  • سیس تم ورود بدون کلید
  • سیستم مدیریت پیمایش
  • گرم کن صندلی های جلو
  • کروز کنترل

معرفی خودرو هیوندا و مدل های مختلف آن

هیوندا آزرا

هیوندای آزرا یک سدان لوکس نسبتا بزرگ است که از سال 1986 توسط هیوندای تولید می‌شود. این خودرو تاکنون در شش نسل از جمله محدودتر نسل چهارم، پنجم و ششم به بازارهای مختلف عرضه شده است و توانسته با ارائه ویژگی های لوکس و زیبا و همچنین قیمت خوب وارد بازار کشور ما نیز شود.

هیوندای آزرا از سال 1386 توسط شرکت آسان موتور وارد کشور می‌شد اما آخرین نسل آن در تعداد محدودی از مدل های 2018 و 2019 توسط کرمان موتور به خریداران ایرانی ارائه شد که البته تعداد آنها نسبتاً محدود بود.

نسل ششم ازرا از نظر پلتفرم شبیه به سوناتا LF و کیا اپتیما GF است و به همین دلیل از نظر اندازه بزرگتر از این خودروها به نظر نمی‌رسد. در هر صورت در ادامه این مقاله شما را با مشخصات ظاهری، کابین، مشخصات فنی، ابزارآلات و وضعیت فروش هیوندای آزرا 2018-2019 آشنا خواهیم کرد.

امکانات و آپشن های HYUNDAI AZERA

  1. سیستم صوتی با قابلیت پخش های متعدد
  2. 6 اسپیکر 172 واتی
  3. دارای 8 ایربگ
  4. نشان دهنده مقدار باد تایرها
  5. برف پاک کن حساس به باران
  6. گرمکن صندلی جلو
  7. شیشه های مجهز به کاهش نورآفتاب
  8. سنسور پارک عقب
  9. آینه الکترو کرومیک
  10. سیستم ورود بدون کلید
  11. کامپیوتر سفر

معرفی خودرو هیوندا و مدل های مختلف آن

بهترین فروشگاه لوازم یدکی اصلی و اورجینال هیوندا در تهران

اگر دارنده خودوری هیوندا می‌باشید و خرید لوازم یدکی یکی از دغدغه های اصلی شما محسوب می‌شود. باید در انتخاب لوازم یدکی اصلی خودروی خود دقت لازم را بعمل آورید و به فروشگاه‌های معتبر قطعات در سطح شهر مراجعه کنید.

زیرا انتخاب لوازم اصلی با عمر مفید خودرو رابطه مستقیم دارند و یکی از مزیت های اصلی این انتخاب صحیح باعث می‌شود از فرسودگی خودرو جلوگیری بعل آید. چون هیوندا دارای بیشترین تنوع در تولیدات خود می‌باشد شرکت تابان پارت برای راحتی مشتریان عزیز تمامی قطعات با استفاده از فروشگاه اینترنتی به آدرس tabanpart.com نیز به فروش می‌رساند تا همه‌ی دارندگان خودروهای هیوندای از هر کجای ایران عزیز بتوانند به راحتی خرید کنند از این جهت براحتی قطعات هیوندا در اکثر شهرهای ایران در دسترس دارندگان این محصول قرار می‌گیرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست