بازدید 7811

واکنش کامران قاسم‌پور به ماجراهای اخیر لیگ کشتی

کد خبر: ۱۰۹۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 01 January 2022

کامران قاسم‌پور که پیش از این با کادرفنی تیم صنایع مازندران دچار چالش شده و اعلام کرد به دلیل مصدومیت زانویش و توصیه پزشک نمی‌تواند در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد این تیم را همراهی کند، در این خصوص به دایره طلایی گفت: متاسفانه در این خصوص حرف و حدیث‌هایی پیش آمد، رضا یزدانی و کادرفنی صنایع از عزیزان و پیشکسوتان ما هستند. من قبل از قرارداد با صنایع، زمانی که این تیم هنوز وارد لیگ نشده بود، با تیم دیگری صحبت‌های اولیه را انجام داده بودم، اما وقتی صنایع آمد، به احترام تیم شهرم، کادرفنی و مردم شهرم با صنایع قرارداد بستم و نسبت به این تیم تعهد داشتم.

وی ادامه داد: این را یاد گرفتم که اگر تعهدی نسبت به تیمی دارم، تمام و کمال کشتی بگیرم. همانطور که حدودا 10 روز بعد از بازگشت از مسابقات جهانی نروژ برای صنایع در دور رفت کشتی گرفتم و در دور برگشت هم روی تشک رفتم اما در ادامه آن آسیب دیدگی پیش آمد. رفتم پیش دکتر کیهانی تا برای کشتی گرفتن در لیگ از او مجوز بگیرم که او اعلام کرد من هیچ تضمینی به تو نمی‌دهم که اگر کشتی بگیری رباطت پاره نشود. به این شکل یک سال از کشتی دور می‌شوی. این را به کادرفنی تیم گفتم، اما آنها گفتند بهانه است، با وجودی که چند پزشک دیگر هم این تشخیص را داده بودند. من وظیفه خودم می‌دانستم که برای صنایع کشتی بگیرم که نشد، ان شاءالله بتوانم جبران کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همراه تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقه دوستانه بهمن ماه مسافر آمریکا خواهد شد، تصریح کرد: اگر خدا بخواهد به آمریکا می‌رویم و به دنبال خوب کشتی گرفتن هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان