بازدید 9924

رژیم اسرائیل به دنبال تخریب منازل روستایی جنوب قدس

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب منازل یک سوم ساکنان روستای در جنوب قدس اشغالی است.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 31 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «خضر الاعرج» رییس شورای محلی روستای «الولجه» گفت: مسؤولان رژیم اشغالگر اسرائیلی به یک سوم از ساکنان این روستا اخطار تخریب منازلشان را داده است.

وی افزود: تعداد جمعیت این روستا حدود ۳ هزار نفر است که بر این اساس با تخریب منازل یک سوم این روستا، ۹۰۰ نفر با خطر اخراج از روستا مواجه هستند.

رییس شورای محلی روستای «الولجه» اضافه کرد، مقام های صهیونیستی با بخش هایی از این روستا که حدود یک سوم ساکنان آن را شامل می شود، به ویژه محله «جویزه» به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا این روستا از توابع قدس است که تحت اشغال آن ها قرار دارد.

پیشتر مرکز تحقیقات سرزمینی ویژه مستندسازی تجاوزات رژیم اسرائیل در سرزمین‌های فلسطین اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۱ میلادی اسرائیلی‌ها حدود ۹۵۰ خانه و تاسیسات متعلق به فلسطینی‌ها را ویران کردند و حدود ۲۴ هزار و ۷۵۰ هکتار زمین را مصادره کردند.

به نوشته القدس العربی بر اساس داده‌های جنبش حقوق بشر «السلام الآن» اسرائیل، حدود ۶۶۶ هزار شهرک‌نشین اسرائیلی در ۱۴۵ شهرک بزرگ و ۱۴۰ پایگاه بی‌ضابطه (بدون مجوز توسط رژیم اسرائیل) در کرانه باختری از جمله قدس شرقی ساکن شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار